דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחים: כך תרשימו את האורחים! 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2812 פעמים ]

הרבה אנשים הרוכשים לעצמם עציצים, עצים, או פרחים בחולון נתקלים בבעיה. הם מגיעים הביתה עם מתנה נפלאה, אשר מסתבר שהיא בכלל לא מתאימה למראה הבית. מאחר ולא כולנו נולדנו עם חשיבה של מעצבי פנים, לעיתים קשה להתאים את העציץ או זר הפרחים אל הבית עצמו. חנויות פרחים חולון אמנם מציעים שפע נפלא ומהפנט, אך לעיתים בגלל עומס הלקוחות והביקוש (במיוחד בשעות העומס, לדוגמה - שישי בצהריים), קשה לקבל ייעוץ מעמיק וממוקד מהמוכרים בחנות. מאחר שרוב הסיכויים שתמצאו עצמכם מגיעים בשיאו של יום שישי עמוס אל החנות, תמצאו את עצמכם ממהרים ונחפזים לבצע רכישה, אשר לא בדיוק מתאימה לכם...

לכן, לפני שאתם רוכשים עציץ מלאכותי ונאה בחנויות פרחים חולון, חשבו היטב: היכן בבית תרצו למקם את העציץ. לאחר שהחלטתם, תוכל לבחור צמחיה מלאכותית המותאמת מבחינת גודל וצבע למקום ולאווירה שיש בו. למשל, עציץ עם פריחה של עלים תכולים עזים לא ממש יתאים לחדר סלון עם שטיח בגוון אדום עמוק וכורסאות בצבע קרם-שמנת.

ריכזנו עבורכם כמה מהבעיות הבולטות בהם אנשים רבים נתקלים בעיצוב הבית. תוכלו למצוא כאן דרכים פרקטיות לפתור אותן ע"י שימוש חכם בצמחיה מלאכותית.

בעיה: בסלון יש פינה ריקה ואפורה. אם העציץ מיועד בשביל למלא פינה ריקה, שקלו לבחור צמח במבוק מלאכותי המתנשא לגובה. העציץ צריך להתאים בשלמות לפינה אותה הוא מקשט.  

בעיה: הבית משדר קור. אם ביתכם מנוכר וקריר, תוכלו למקם עציצים מלאכותיים על עציצים ברחבי הכוורת בסלון. העציצים המשתלבים בספרים הם מראה נפלא וחמים המאיר את פני האורחים המזדמנים בבית. עציצם אלו משדרים משפחתיות, שמחת חיים ועליצות.
 
בעיה: חדר השירותים אינו אסטטי. אם אתם מחפשים עציץ או זר בשביל חדר השירותים, חפשו פרחים רעננים. ברכישת זר פרחים לחדר השירותים, בחרו צבע אשר ישלים את הצבע הכללי השולט באמבטיה. למשל, אם האמבטיה שלכם מתאפיינת בקרמיקה סגולה, אל תלכו על האופציה הבנאלית של זר סגול, אלא חפשו זר חרציות מלאכותי צהוב! מדובר בניגוד צבעים מקסים. נסו לצאת מהחשיבה בתוך הקופסה ולמצוא דרכים יצירתיות להאיר את ביתכם.

בעיה: הכניסה לבית היא סתמית וחסרת אופי. כניסה אפרורית לבית היא מראה מדכדך, לא רק עבור אורחיכם אלא גם עבורכם. איך תוכלו לעשות מהפך בכניסה? אם אתם מחובבי המראה הנוסטלגי והעתיק, מקמו צמחיה מלאכותית בתור כלי המעוצב כאופניים. המראה הנאיבי הזה ישבה את ליבם של רבים מאורחיכם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב