דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: המאמר שיעשה לכם סדר 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2151 פעמים ]

אם אתם מתעניינים ברכישת סוכך אתם בוודאי מבולבלים משפע הדגמים, הסוגים והחומרים המוצעים. מאמר זה יעשה מעט סדר וינסה לענות על חלק מהשאלות העולות בדעתכם:

סוכך גדול או קטן? חלק מהאנשים יעדיפו סוכך מרשים וגדול ככדי להעצים את ההגנה מפני השמש ואת הכיסוי על השטח, אך אחרים יעדיפו סוכך קטן ויוקרתי כדי ליצור אפקט וויזואלי נאה.

היום אפשר למצוא סוכך המיועד לכיסוי שטח גדול או סוכך קטן המיועד להגנת חלונות מפני השמש החזיתית מולם. סוכך גדול יבטיח שטח גדול יותר למשחק ובילוי בשעות הערב וצל רב במשך יום קיצי חם.

סוכך לחלון או ווילון? סוכך הוא דרך שימושית יותר מאשר ווילונות לחלון. עוצמת חסימת האור שלו היא חזקה פי כמה וכמה. באמצעות סוככים, הקירות נשארים קרירים ולא סופגים חום רב. באוויר הכבד והדחוס של הקיץ, החום הזה נשאר טמון בקירות אף כשהלילה יורד, אנו מוצאים עצמנו מנסים להירדם בבית שכולו מהביל...

סוכך בסגנון שקט או צעקני? תלוי אם מדובר בסוכך פרטי או מסחרי. סוכך ביתי נוטה להיות יותר שמרן, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הסגנון. סוככים מסחריים מתהדרים בשפע של אופנות ססגוניות, צבעים ועוד.
 
בד קנבס או וויניל? בין אם מדובר בבית קפה, צימר כפרי, חנות או כל עסק אחר - מי שמחפש סוכך, מחפש נגיעה עיצובית שתשלים את המראה של בית העסק.  סוכך יכול להיות מותאם למסעדה עם מרפסת חזיתית בצבעים כהים ושמרניים. הוא יכול להתאים גם לבר צעיר, עדכני ועכשווי במרכז תל אביב. מקומות תוססים כאלו עשויים להעדיף מוויניל. כל בית עסק רוצה לשלוח מסר שונה ללקוחות הפוטנציאלים. השימוש הנרחב בסוככים לבתי עסק מראה לנו שהמסר אכן עובר באופן ברור וישיר.

להתקין לבד או להיעזר בשרותי החברה? לא מומלץ להתקין את הסוכך בכוחות עצמך, גם אם ניחנת ב"ידיי זהב". מדובר בטרחה גדולה למדי. כאשר אתה מתעניין בחברה כלשהיא לגבי רכישת סוכך, בדוק היטב האם המחיר כולל התקנה. אם לא, מהי תוספת התשלום עבור התקנה.

להתמקח או לא להתמקח? אפשר להתמקח עם חברות לגבי עלות ההתקנה של סוכך. אתה יכול לומר לנציג המכירות בפשטות שתשלם את המחיר שהם דורשים, אך ורק אם הוא כולל התקנה ללא תשלום. קרוב לוודאי שתהיה תוספת תשלום ושלא תקבל את מבוקשך כל כך בקלות,  אך עדיין, זה יסייע לך לקבל מחיר טוב יותר.

חורף או קיץ? האם אתה מעדיף חורף או קיץ? אם אתה טיפוס חורפי, כדאי לבדוק בנוסף גם פתרונות של חימום. אמנם נעים לשבת בחוץ בחורף וליהנות מאוויר צח, אך תצטרך להיעזר בחימום כלשהוא. חשוב גם שיהיה ניקוז יעיל של המים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב