דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: טיפול בלקוחות נסערים 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2412 פעמים ]

בסביבה העסקית התחרותית של היום, הלקוחות דורשים רמה גבוהה ואיכותית יותר של שירות. CRM יסייע לעסק שלכם לענות על דרישה זו. מערכת CRM משדרגת משמעותית את זמינות מאגר הנתונים שלכם. כיצד המערכת תסייע לכם לטפל בלקוחות עצבניים ונסערים?

תוכלו לפנות ללקוח בהתאם לאופיו - תוכנת CRM תתעד את כל המידע הרלוונטי על הלקוח, כולל תיעוד מצב-הרוח שלו. כך, תוכלו לפנות אליו באופן מתאים. לדוגמה, לקוח שמתועד כעצבני ונרגז מצריך התייחסות שונה מאשר לקוח רגוע ונוח-מזג.

מזעור נזקים -  תוכנות CRM מתעדות את היסטוריית הרכישות של הלקוח ובעיות פוטנציאליות שעלו, במידה ויש. כך, כשלקוח עצבני מתקשר, הוא לא צריך לבזבז זמן ולשבת ולהסביר לנציג במה מדובר. הנציג כבר מעודכן בכל פרטי הפרטים. כל המידע הרלוונטי אודות הלקוח נמצא בהינף יד, בלחיצת כפתור. המידע זמין לרשותו במהירות בכל זמן ובכל עת.

כל נציג יכול לטפל בלקוח הנסער - מערכת CRM מסייעת לכל נציג לאתר בקלות ובזמן אמת את המידע שהוא צריך לגבי הלקוח. כך, כל נציג יכול לטפל במהירות בלקוח שמתקשר להתלונן אודות בעיות תשלום, הזמנה שלא הגיעה וכו'.

דוגמה למקרה אישי: לפני שבוע התקשרתי למוקד הטלפוני של אחד מהבנקים הגדולים. נציגה ענתה לי והסברתי לה מה אני צריכה. לפתע השיחה נותקה בפתאומיות. עצבנית ונרגזת, התקשרתי שוב, המתנתי דקות ארוכות עד שענו לי. כאשר ענתה נציגה אחרת, חשבתי שאצטרך להסביר לה את כל רצוני שוב, אבל כל מה שאמרתי לנציגה הקודמת כבר תועד והוקלד במערכת קשרי לקוחות של הבנק.

הסוף לבלגן בארגון - מערכת קשרי לקוחות מגבשת את כל המחלקות של המשרד לארגון מסודר אחד. כך, כשלקוח נסער מתקשר, במקום שהנציג יענה לו "אני לא יודע מה קורה עם ההזמנה שלך,  זה לא קשור למחלקה שלי", הוא יכול לבדוק במהירות במה מדובר.

קיטלוג הלקוחות - CRM מיועדת לספק ראייה של 360 מעלות על כל לקוח, מתי שצריך. באמצעות מערכת זו, תוכל גם לדעת מי הם הלקוחות, שכנראה יעזבו אותך לטובת המתחרים. כך, שלא תצטרך לבזבז עליהם זמן ומשאבים. תוכל להשקיע בלקוחות המביעים יחס חיובי יותר.

חשוב לציין, כי בחירה של מערכת קשרי לקוחות מצריכה זמן לא מועט. מאחר ויש כל כך הרבה תוכנות בחוץ, לא יהיה קל למצוא את המושלמת לעסק שלך. אך מאוחר יותר, תמצא שאותה מערכת תחסוך לך ולעסק שלך זמן רב.

 

http://www.reutone.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב