דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לו יכולת להיות הבמאי של חייך... 

מאת    [ 10/03/2012 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 2200 פעמים ]

יש לי שאלה – מכיר את הסרטים שבמשך כל הסרט הגיבור עובר כל כך הרבה דברים – סבל, רדיפות, ירידות, מכשולים, כלום לא מסתדר, אתה מתוח, מתרגש עבורו,  אבל אתה יודע שהסוף של הסרט יהיה טוב, שבסופו של דבר הוא ינצח ויצליח.

למה? כי כך החליט הבמאי של הסרט!

ומה אם אנחנו היינו הבמאים של הסרט שלנו שנקרא החיים? מה אם במקום להשליך חוסר הצלחה או חוסר התפתחות בחיים על מזל, ועוד כל מיני נסיבות כאלו ואחרות, פשוט היינו מחליטים שלמרות הכל – נפילות, ירידות, מכשולים, פחדים וחוסר הצלחה, הסוף יהיה טוב?

אז יש לי חדשות מצוינות בשבילך – זה אכן אפשרי!

 אם החיים הם סרט או משחק ואנחנו הגיבורים של הסרט, אז למה שלא נהיה הגיבורים המנצחים כמו בסרט? אנחנו מסוגלים לקבל כל דבר שרק נרצה בחיים, אנחנו יכולים להגיע לכל מטרה שרק נציב לעצמנו.

אבל חשוב לזכור - זה לא אומר שלא יהיו מכשולים, אתגרים – ולפעמים גם אתגרם מאוד כבדים שהחיים יזרקו לנו, נפילות וכישלונות.. גם הגיבור של הסרט עובר אותם. אם החלטנו שאנחנו הגיבורים של סרט החיים, אז שום דבר לא יעצור אותנו ולא ימנע מאיתנו להגיע להצלחה ולניצחון. כמו שהגיבור בסרט נלחם עד שהוא מגיע לניצחון, כך גם אנחנו!

יש כאן עוד נקודה - כדי שאנחנו ננצח, עלינו להיות גם היוצרים, גם הבמאים והמפיקים של סרט החיים, סרט המזל שלנו. עלינו לכתוב את תסריט החיים שלנו, כמו שאנחנו רוצים שהם יהיו - כל הדברים שאנחנו רוצים להשיג ברמה אישית, כללית, חווייתית ועוד, אנשים אנחנו שרוצים להיות, חלומות שאנחנו רוצים להגשים ועוד.

 

אבל כדי שהדברים יתחילו לקרות, עלינו לשנות קודם את החשיבה שלנו. למחשבות שלנו יש כוח עצום בלבנות את האישיות שלנו, את החיים שלנו ואת המזל שלנו. אם במחשבות שלנו תתמקד בהצלחה, בשפע ואושר, זה מה שיגיע אלינו,למרום כל האתגרים והקשיים שנפגוש בדרך.

לפי המחשבות שלנו אנחנו יוצרים את המציאות שלנו, שפע והצלחה זה לא עניין של מזל, זה עניין של חשיבה נכונה, מחשבות מכוונות וממוקדות בהצלחה ובשפע, באמונה שגם אתה יכול ובמוטיבציה להגיע לכך.

לכן, חשוב להרגיל את עצמנו לחשוב חיובי, גם בזמנים הקשים והמאתגרים, כמו שהגיבור בסרט לא מפחד מהדברים השליליים, הוא פשוט ממשיך בדרך ומתמודד עם כל האתגרים

אבל זהו רק צעד ראשון – לפתח יכולת של לחשוב באופן חיובי. לא מספיק רק לחשוב, חשוב גם להאמין. אם רק נחשוב אבל באותו זמן בראש יעלו עשרות מחשבות שליליות למה זה יכול לקרות, אז זה לעולם לא יקרה. גיבור של הסרט לא נותן אפילו למחשבה שלילית אחת שהוא יפסיד לחדור לתוך המוח שלו, הוא מאמין בניצחון שלו, וזה הסיבה שהוא מתגבר על כל המכשולים ומנצח.

עכשיו,  ההחלטה היא רק עליך – באם אתה מחליט להיות הבמאי של החיים שלך או שאתה נותן לחיים או לאנשים אחרים ולנסיבות להחליט עבורך. תחשוב על איך הייתה רוצה שהחיים שלך ייראו? ממש כמו הבמאי שמביים את הסרט.

תשים את עצמך בנעליים שלו ותביים את החיים שלך. תחשוב איך הייתה רוצה לראות את עצמך בעוד 5 שנים, 10 שנים, בקריירה, בתחום המשפחה, עם החברים, ובכלל, בכל תחום.

תחשוב על דברים טובים, תגדיר מטרות קטנות גדולות, תראה את החיים שלך בצבעים ורודים ובהירים, תחשוב על שפע, הצלחה, חיים מאושרים. אל תיתן לשום מחשבה שלילית למה זה לא יכול לקרות לעלות במוח שלך. אתה הבמאי – אתה מחליט מה ייכנס לסרט ומה לא! החיים גם ככה יתנו לך לא מעט אתגרים להתמודד איתם, אז אין צורך להוסיף עוד.

אל תתמקד על איך תגיע לניצחון ולהצלחה, אלא תתמקד בתוצאה הסופית, תראה את עצמך ואת החיים שלך כמו שביימת, תאמין בזה, תשאף לזה עם כל הרצון, כל הנשמה, עם המון מוטיבציה ותשוקה. אלו הם חיים שלך. מגיע לך דברים הכי טובים בחיים – גם אוסקר של סרט החיים.

אם אהבת את מאמר אשמח לשמוע תגובה או לייק. מוזמן גם לשתף אותו לחברים שלך.

דיינה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

 

מזמינה אותך להיכנס לאתר שלי, לרשום שם ומייל ולקב ספרון אלקטרוני שכתבתי – "2 צעדים ראשונים ו-7 עקרונות בסיסיים בפריצת דרך להגשמה עצמית שלך"

www.DianaBenZvi.com

 

 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment


לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לפריצת להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב