דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לחסוך כסף לילדים 

מאת    [ 08/03/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3231 פעמים ]

איך לחסוך כסף לילדים

בעידן של היום לזוגות צעירים קשה מאוד לחסוך כסף, והסיבה לכם היא יוקר המחיה הקיימים כיום במשק בישראל, אז אם כן איך אפשר לחסוך כסף לילדים? בואו נראה: ראשית כל בכל מהלך כלכלי שאתם עושים חשוב שיהיה לידכם יועץ כלכלי שיוכל לייעץ לכם אם המהלך הזה נכון או שהמהלך הזה לא נכון, בהרבה מאוד מקרים מהלכי רכישה הם כתוצאה מהנעה רגשית לפעולה, כלומר שיש לכם איזשהו מחסור רגשי שמניע אתכם לפעולה, והפעולה הזו עלולה לעלות לכם בהוצאה כספית.

תוכנית חסכון לילדים

לא צריך להיות גאון גדול כדי לעשות תוכנית חסכון לכל ילד בנפרד, אז נכון המצב הכלכלי שלכם לעולם לא יהיה טוב יותר גם אם תגיעו לאחר פרישה מעבודה ללא תזרים מזומנים עדיין שווה לעשות לילדים שלכם תוכנית חסכון, כיום יש כל כך הרבה תוכניות חסכון שמבלבלות את כולם, אפשר להתייעץ עם יועץ פרישה בר סמכא שיוכל לסייע לכם לקבל החלטות באיזו תוכנית חסכון כדאי ואף מומלץ לכם להשקיע בה, גם אם לא מדובר באלפי שקלים בחודש אלא בסכום זניח של 50 שח בחודש, עדיין זה יהיה לכם מאוד שווה להשקיע את הכספים הקטנים הללו לחסכון של הגוזלים.

נכס מבטיח תשואה

חלק מהאפשרויות לחסוך כספים הם לרכוש נכס מבטיח תשואה עתידית, כיום במדינת ישראל יש מצוקת דיור חריפה, זה הזמן בדיוק לרכוש דירה באזורים שבהם מחירי הדיור עוד זולים, מספר האדמות החקלאיות והקרקע בישראל לא הולך וגדל עם הזמן אלא ההפך הוא הנכון, המספר הולך ומצטמצם גם מפני ריבוי האוכלוסייה, וגם מפני שיש המון קונים פוטנציאליים, רכשו נכס שמבטיח תשואה, זה יכול להיות דירה אחת או מספר דירות באזורים דמוגרפיים שונים כמו: דירה בקריות, דירה באשדוד ודירה בחיפה, הפיזור הזה יבטיח לכם סיכון מופחת יותר של ההשקעה שלכם.

איך אשקיע כשאין לי כסף

אדם שחושב שאין לו כסף הוא אדם שגם לא יהיה לו כסף, הסיבה לכך נעוצה בדבר שנקרא תעוזה, אל תחכו שיגיע מחר, הפחיתו את רמת המחיה שלכם בחיים כמו: במקום לגור בשכונת פאר עברו לאזורים מרוחקים יותר בצפון ובכך תוכלו להגיע למקסימום רווחים עתידיים, תבינו! שאין לכם אפשרות לדעת מה יהיה מחר, המצב הכלכלי בארץ לא נהיה טוב מרגע לרגע, לכן חשבו על כלכלת המשפחה בעתיד, ותדאגו לכך שההחלטות שאתם לוקחים הם החלטות כדאיות ולא החלטות שיכולות לגרום לעצמכם נפילה כלכלית בשל החלטה שגויה ואף אחת שיכולה למוטט אתכם כלכלית.

חששות מהשקעה עתידית

אחד מהבעיות של אזרחים במדינת ישראל היא בעיית הפחד שמא לא נרוויח את התשואה שלנו חזרה, בואו ניקח את הדוגמא הבאה בתור מסר לחיים: למדתם תואר אקדמי ולאחר מכן לא מצאתם עבודה בתחום, ואתם כעת בכלל עוסקים בתחום אחר ולא במקצוע שלכם, לכמה אנשים זה כבר קרה? בטוח שלרוב האנשים, ללא לקיחת סיכונים בחיים לא מגיעים לשום דבר, סיכונים צריך לדעת לקחת גם כן, משום שניתן לקחת סיכון בדברים שאתם מבעוד מועד עלולים לשגות בהם, וזו הסיבה שאתם חייבים יועץ פרישה לצידכם כדי שייעץ לכם מבחינה כלכלית מה כדאי ומה לא כדאי עבורכם.

המאמר נכתב ע"י רן חובב מומחה למיסוי ופרישה

רן חובב מומחה למיסוי ופרישה טלפון: 072-222-3339, 054-7500-405 קישור לאתר: פרישה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב