דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אראל מרגלית נפגש עם בכירי ספרד לקידום תעשיית ההי-טק המקומית 

מאת    [ 07/03/2012 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2236 פעמים ]

לרגל שבוע תערוכת הסלולאר בברצלונה, הזמינה ממשלת קטלוניה משלחת ישראלית, בראשות ד"ר אראל מרגלית, יו"ר JVP לייעץ לה בנושא הקמת תעשיית ההיי טק הספרדית. בין היתר נועדו חברי המשלחת עם: סגן נשיא מועדון הכדורגל של ברצלונה ((BARCA, שר הכלכלה הקטלוני ומייסד קבוצת המדיה הגדולה בספרד MEDIAPRO. על הפרק: שיתוף פעולה בין חברות הניו מדיה של JVP לבין עולם הספורט של ספרד.

בזמן שאלפי חברות ממדינות שונות בעולם מגיעות השבוע לספרד להשתתף בתערוכת הסלולאר הבינלאומית, קבלה ישראל מקום מיוחד של כבוד -

היזם ד"ר אראל מרגלית, מייסד רובע המדיה של קרן JVP בירושלים, הוזמן לבקר בספרד כאורח רשמי של ממשלת קטלוניה. במהלך הביקור שהחל היום [יום ג', 28.2.2012] ייפגש מרגלית עם בכירים בממשל הקטלוני והספרדי, לצד גורמים בכירים מובילים מתחום המדיה והספורט.

מרגלית, שהגיע לביקור קצר בברצלונה ובמדריד, הוזמן בכדי לשמש יועץ מקצועי לממשל הקטלוני שהתרשם מיכולות ההיי טק של ישראל, ומבקש להעתיק את מודל ה- start up nation גם לגבולותיו, בכדי להקים בספרד "עמק סיליקון" משלו.

ביקורו של מרגלית, מתקיים על רקע ביקורה האחרון (נובמבר 2011) של משלחת המנהיגות הקטלונית בראשות אוריאול פויול, (Pujol), דמות מפתח בפוליטיקה הקטלונית ובנו של של ג'ורדי פויול, ששימש נשיא קטלוניה במשך 24 שנה ונחשב לידיד אישי של הנשיא פרס. המשלחת התרשמה מהניסיון שצבר מרגלית בירושלים, כמי שהביא לעיר את תעשיית ההיי טק וייסד את "רובע המדיה", שהפך בשנים האחרונות למוקד משגשג של שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם.

מרגלית, שהגיע לביקור עם משלחת של אנשי הון סיכון וסטארט אפ, נועד עד כה עם אישים בכירים בהם: בכירי הממשל הקטלוני - Jordi Pujol ג'ורדי פויול ו - Oriol Pujol – אוריאל פויול, שר הכלכלה הקטלוני – Andreu Mas-Colell, אנדראו מס,בעלי קבוצת המדיה הגדולה בספרד Media Pro - מר טאטקסו באנט, וסגן נשיא מועדון הכדורגל של ברצלונה – Carles Vilarubi – צארלס וילארובי.
אראל מרגלית וסגן נשיא ברצלונה צ´ארלס וילארובי

במהלך הפגישות העלו הספרדים בפני מרגלית, את רצונם לאמץ יוזמות חדשניות ומרעננות שייתנו מענה למציאות הכלכלית המאפיינת את ספרד כיום.

מרגלית מצידו, הציג לספרדים את עוצמת תעשיית ההיי-טק הישראלית בכלל ובתחום הניו-מידיה בפרט, והיכולת הגדולה של תעשייה זו לחולל שינוי, ולהוביל כלכלה חדשה המבוססת על יזמות, יצירתיות ושיתופי פעולה בינלאומיים. הפוקוס הנכון בעת הזו, לטענת מרגלית, צריך להתמקד בפיתוח יוזמות שתכליתן חיבור בין הניו-מדיה לעולם הספורט, ככלי חדשני לקידום הכלכלה בספרד.

שר הכלכלה הקטלוני, אנדראו מס, Andreu Mas-Colell, שמגיע מעולם המחקר האקדמי, אמר למרגלית כי האתגר הגדול של קטלוניה מתמקד בשינוי הגישה הכלכלית, מתוך הבנה ברורה כי חדשנות ויזמות עסקית הן מילות המפתח להצלחה. מס הסכים עם מרגלית כי התמקדות בעולם הספורט של ברצלונה הוא ערוץ פעולה עם יתרון כלכלי בולט.

לדברי אראל מרגלית: "זו גאווה גדולה שממשלת ספרד רואה במדינה צעירה כישראל גורם אשר הניסיון והמומחיות שלו יכולים לסייע בצמיחה הכלכלית והטכנולוגית שלה. ישראל צריכה להוביל את הכלכלה החדשה באמצעות פיתוח קשרים בינלאומיים רבים ככל הניתן. אין לי ספק, כי המצוינות של ברצלונה בספורט ובכדורגל בפרט, יחד עם המצטיינות שלנו בהיי-טק ובתחום המדיה בפרט – הם שילוב מנצח. אני מאמין שהביקור הזה יוליד שיתופי פעולה שיקדמו את שני הצדדים. אנחנו מביאים אתנו ניסיון בינלאומי מוצלח ביותר ואני בטוח שהחברות שלנו יכולות לפתח מוצרים ייחודים לטובת מועדון המעריצים העצום של ברצלונה וכוכבי הקבוצה, בדומה לשיתוף הפעולה שאנו מקיימים עם ענקיות המדיה בהוליווד".

יזם היי-טק ויזם חברתי מירושלים. מייסד ושותף מנהל בקרן ההון-סיכון הבינלאומית JVP. בימים אלו אני מתמודד על ראשות מפלגת העבודה מתוך אמונה שלמה בצורך לשנות את נוף העשייה הציבורית במדינת ישראל. אני מזמין אתכם להצטרף אליי ולתמוך בי בפריימריז המפלגה אשר ייערך ב-12.09.11. הכרטיס מנוהל על ידי אנשי המטה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב