דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על פתרונות הביובית 

מאת    [ 07/03/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 7728 פעמים ]

כל מה שצריך לדעת על פתרונות הביובית

ידוע כי בעיה בצנרת יכולה להיות מועקה בלב, צנרת סתומה יוצרת מצוקה אמיתית, ועשויה לשנות את סדר היום, רק פשוט כי היא לא מתפקדת. וכאשר התופעה חוזרת על עצמה היא נעשית בלתי נסבלת וממש מתסכלת, סתימה ועוד פעם סתימה, ונראה שיחד עם המים הנתקעים בצינורות גם זרימת הלחץ דם מוצף... זה הזמן להזמין ביובית!

אז מהי ביובית?

ביובית הינה משאית גדולה בעלת מיכל וצינור שאיבה, שבאמצעותה ניתן לשאוב ולרוקן לגמרי את קווי הביוב. הביובית שואבת את כל נוזלי הביוב שצפים על פני השטח, וכך השטח נשאר נקי לאחר השאיבה, ותרך זמן מה, האוויר יגרום לריח הרע להתפוגג. הצינור שואב את נוזל הביוב אל המיכל במהירות וביעילות, ולא משאיר שום טיפת נוזל. גם בור הביוב, יישאר נקי לאחר השאיבה, ממש כמו בור חדש. בנוסף, לכל הביוביות יש שתי שימושים עיקריים. השימוש הראשון הוא לשאיבת מי ביוב, והשימוש השני, הוא לשטיפה יסודית של קו הביוב. במצב שטיפה, ממלאים את המיכל במים, והצינור מתיז את המים בעוצמה רבה לתוך קו הביוב. כאשר יש הצטברות לכלוכים בצינור, זרם המים החזק, גורם לכלוך הדבוק בדפנות הביוב, להיפרד מדפנות הצינור, ולזרום בצורה חלקה בתוך צינור הביוב. משאית הביובית מסיבית במיוחד, עובדה זו מקשה רבות על עבודתה באזורים בהם דרכי הגישה מעט בעייתיות. במידה ונתקלים בבעיות אינסטלציה קשות ומקיפות במיוחד באזורים בהם ידוע כי דרכי הגישה קשות במיוחד, כדאי לדעת כי ישנה אפשרות אחרת וטובה הרבה יותר, ביובית קטנה. הביובית הקטנה יוצרה על מנת להצליח להתמודד נכון עם המקומות הבעייתיים לגישה, והיא מסוגלת לבצע בדיוק את אותן הפעולות שהביובית הגדולה מסוגלת לבצע. השוני היחיד בין הגדולה לקטנה הוא בגודל המיכל אשר מונח על גבה של המשאית האינסטלציה.

הביובית היא מעין עזרה ראשונה

כאשר מזמינים שירותי ביובית, כדאי להיות מודעים לכך שהביובית מהווה עזרה ראשונה שתפתור לכם לחלוטין את כל בעיית הביוב לטווח הקצר והארוך, וכן תשאיר לכם שטח נקי, ואוויר נקי ונעים לנשימה. בפרט כאשר יש נזילות וסתימות חוזרות ונשנות, כדאי לכם להיעזר בחברה מקצועית ומיומנת שתעזור לכם לגלות מה מקור הבעיה, ולבצע במקצועיות פתרונות ארוכי טווח, כמו ניקוי קווים, החלפת שוחת ביוב, החלפת כל התשתית ביוב, ועוד.

פתרון הביובית בתחום שירותי האינסטלציה

מי מאתנו לא מכיר בעיות בצנרת כמו סתימות, פיצוצים, מים עכורים (הנגרמים כתוצאה מחלודה) ועוד? דעו!- לא תמיד צריך להגיע למצב הזה. מומלץ לבצע בדיקה תקופתית של הצנרת, או לתקן במהרה את הבעיה ברגע שהיא צצה. זה הזמן להזמין את שירותיה של חברת ביובית או את שירותיו של אינסטלטור מקצועי באזור מגוריכם, אשר מספק שירותי ביובית- שיוכלו להגיע אליכם בכל עת ולתת לכם את המענה המקצועי והמהיר לבעיות השונות של הצנרת או הביוב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב