דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישראכרט- הטבות לכולם, הלוואות לכולם! 

מאת    [ 07/03/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 3423 פעמים ]

ישראכרט היא קבוצה המאגדת ארבע חברות, יחד הן פועלות בתחום אמצעי התשלום כענף ייחודי בפעילות החוץ - בנקאית במסגרת השירותים והמכשירים המוצעים ללקוחות.החברה מעניקה שירותים ללקוחות הבנקים כמו: בנק הפועלים בע"מ, הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ , בנק אוצר החייל בע"מ, בנק מסד בע"מ, מזרחי-טפחות ועוד
החברה עובדת עם סניפי הבנק השונים ומנפיקה כרטיסי אשראי תוך 24 שעות.

רובנו אוחזים בכרטיס אשראי לניהול עניינו הכספיים, זה מאפשר לנו לשלם בתשלומים סכומים גבוהים ומאפשר לנו להסתובב ללא כסף מזומן בכיס, עם כרטיס האשראי של ישראכרט ניתן לבצע רכישות בדיוק כפי שעושים עם כסף מזומן, כרטיס של ישראכרט ,isracard , hartfry הוא אחד הכרטיסים המובילים בשוק, עם כרטיס אשראי זה אנו רוכשים כמעט כל דבר.

הטבות לכולם
לחברת ישראכרט היא אחרת מחברות האשראי הגדולות, יש למעלה משני מיליון לקוחות מחזיקי כרטיסים שנהנים מהיצע רחב של הטבות שירותים.
לישראכרט יש מבצעי כוכבים המאפשרת כל לקוח יכול לצבור כוכבים, את הכוכבים ניתן לממש במבחר רחב של הטבות כמו אירועי פנאי ותרבות, הופעות, הצגות, מוצרי צריכה ועוד. כמו כן ישראכרט מעניקה ללקוחותיה מידי חודש מבצעים רבים לספרים ומגזינים, מוצרים לילדים ותינוקות נופשים בארץ ובחו"ל. ושירותים נוספים כמו ביטוח נסיעות חו"ל, משיכת מזומן בשעת חירום, שירותי מידע ואישורים.השירותים הניתנים הם בטכנולוגיה המתקדמת ביותר באתר של ישראכרט ניתן לראות את רשימת המופעים וההטבות אותן ניתן לממש.
לישראכרט יש מגוון רחב של כרטיסים הכולל: כרטיסים לעסקים ולתאגידים, כרטיסים בינלאומיים, וכרטיסי גולד ופלטינה. ישראכרט מובילה בכרטיסי אשראי מועדוניים היא עובדת בשת"פ עם ארגונים וגופים מובילים.עם כרטיסיה היא פונה למספר יעדים: כרטיסים לצעירים, לחיילים וכו'. כרטיסים לעסקים, לתאגידים, לעובדים או לארגונים גדולים, עורכי דין, רואי חשבון ומורים, מועדוני צרכנים ולקוחות ועוד.
אחד הכרטיסים המבוקשים ביותר לחגים הוא  gift card isracard 
מידי שנה לקראת החגים, ישראכרט מציע לחברות רבות לרכוש עבור העובדים, את תווי השי של ישראכרט מתנה שכולם אוהבים. את הכרטיס ניתן לרכוש בשתי וורסיות: או קבלת תווי מתנה או בכרטיס מגנטי הטעון בסכום השי. עם הכרטיס ניתן לרכוש באלפי בתי עסק, עד לגובה היתרה בכרטיס.

הלוואות לכולם
אם אתה זקוק לסכום כסף באופן מיידי וברשותך כרטיס אשראי של ישראכרט מעניקה הלוואות לכולם, ההלוואות אטרקטיביות, הן מוענקות עד סכום של ארבעים אלף שקל, אין כל דרישה לערבים והיא אינה תלויה במסגרת האשראי שלך בבנק. הכי פשוט התקשרו לשירות הלקוחות של ישראכרט ודרשו את אשר צריכים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב