דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת HCG המקורית - פירוט השלבים הראשונים של דיאטת HCG 

מאת    [ 06/03/2012 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 4375 פעמים ]

דיאטת HCG המקורית זאת דיאטה מדהימה ביעילות שבה היא ממיסה את כל השומן המיותר בגוף של אישה או גבר כאחד. אחד הדברים המרתקים בה היא החוק שלה: לכל קילוגרם של שומן שהולך - האדם גם מצטמצם בסנטימטר 1 בהיקפים.

בנוסף ליעילותה דיאטה HCG המקורית ידועה בדרישה לעשות במדויק את ההנחיות המקוריות של דר סימונס, חוקר ורופא בריטי שפיתח את הדיאטה במהלך יותר מ- 40 שנה בקליניקה הפרטית שלו ברומא.

לכן, זה לגמרי לא מספיק לקנות ספריי HCG, לא משנה אם זהו תכשיר שמכיל הורמון אנושי או ספריי צמחי מבוסס אצות ים, כמו שאנחנו ממליצים. הרי הפעולה העיקרית של HCG - היא לגרום לגוף להמיס שומנים בזמן היריון. וכמו שכולנו יודעים שאישה בהיריון יכולה לעלות במשקל במקום לרדת, כך גם לקיחת התכשיר ללא ביצוע השלבים וההנחיות המדויקות של דר סימונס עלולה להביא לעלייה במשקל במקום ירידה משמעותית שכל כך רוצים בה.

במאמר הזה אני רוצה לתת את שלושת השלבים הראשונים של התהליך בקיצור כמו שהם מופיעים באתר שלנו. פירוט השלבים בדיאטת HCG המקורית 1. יומיים של זלילה - צוברים HCG בגוף

כדי להבין את המשמעות של יומיים של זלילה, צריך להכיר את עבודת המחקר של דר סימונס. הרופא מצא שקיימים 3 סוגי שומנים בגוף: שומן זמין לשריפה בתור אנרגיה, שומן שמרפד איברים שונים בגוף ושומן "רע" שהגוף לא מסוגל לפרק והוא שם אותו בצד במאגרים שהופכים להיות לא זמינים לשימוש ושריפה.

התפקיד של HCG בגוף הוא לשחרר מאגרים של שומן מיותר לצורך שריפה והפיכה למזון. כאשר HCG נמצא בגוף, השומן הופך להיות זמין ויכול לספק בין 1500 עד 4000 קלוריות ביום. הבעיה היא שלגוף לוקח זמן להבין את הנקודה ולהשתכנע שאגן הגיע הזמן לשחרר את השומן לשריפה. זה לוקח עד 3 ימים עם HCG בגוף.

ועד שיש מספיק שומן זמין בגוף לשריפה בתור מזון, הגוף זקוק לאנרגיה חלופית שאותה הוא יכול לקבל רק משומן מיידי. אותו אנחנו צוברים ביומיים האלה כדי לא להיות רעבים בשבוע הראשון של התהליך. ככל שאוכלים יותר ביומיים האלה – כך מרגישים טוב יותר בימים הראשונים של התפריט המצומצם.

צריכים לעלות 2-3 קילוגרם שאותם מורידים תוך יומיים-שלוש של התפריט המצומצם בהמשך.

פירוט נוסף והסברים פרטניים ניתן לקרוא במדריך של דיאטת HCG בערכה המלאה שלנו.

2. שלב השריפה - תפריט של 500 קלוריות

זהו השלב העיקרי של התהליך. אני, כמובן, לא אתן את כל הפרטים של השלב הזה – זה לוקח כמה עשרות דפים כדי לפרט את התפריט, את התופעות השונות שיכולות לקרות ואיך לטפל בהם וכו'.

הדבר החשוב - לוקחים HCG כמה פעמים ביום כדי להמשיך לאותת לגוף שהשומן הבעייתי צריך להיות זמין לשריפה ולא מפריעים לו לצרוך אותו על ידי אכילת רשימת מזונות מאוד מדויקת שנחקרה על ידי דר סימונס במהלך 16 שנה של שימוש קליני.

הדבר היחיד שצריך לזכור בשלב הזה: צעד ימינה או שמאלה מההנחיות המדויקות של דר סימונס ולא רק שלא תהיה ירידה אלא גם עלולים לעלות במשקל. לכן הסוד של ההצלחה היא: הבנה של החומר הנקרא ומשמעת עצמית.

אך התוצאות המדהימות וההרגשה של ניצחון, כאשר כל יום רואים ירידה של 200 עד 500 גרם, כאשר הקו שאף פעם לא הצלחנו לחצות אותו סוף-סוף נשאר מאחורינו – לא תתואר! שווה את כל המאמץ.

חשוב לציין שהשלב של התפריט המצומצם נמשך בין 23 ימים מינימום עד 40 ימים מקסימום.

3. שלושה ימים ללא HCG

כדי לסיים את התהליך באופן תקין, חייבים לשחרר את הגוף מהשאריות של HCG וזה לוקח 3 ימים. בזמן הזה חייבים להמשיך להיות על דיאטה מצומצמת כדי לא לעלות במשקל שוב. אין דאגה – לא מרגישים רעב אפילו ביום האחרון. הגוף עדיין שורף את השומן המיותר עד הרגע האחרון.

את השלבים הנוספים של דיאטת HCG המקורת אפשר למצוא במאמר הזה:
דיאטת HCG המקורית – פירוט השלבים בדיאטת HCG




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב