דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הטובה ביותר להתכתב עם בחורה בפייסבוק 

מאת    [ 06/03/2012 ]

מילים במאמר: 1017   [ נצפה 11933 פעמים ]

הודעה ראשונה

לפי אומנות הפיתוי , המטרה של ההודעה הראשונה היא לעניין ולמשוך את תשומת הלב שלה.
למרות שהמטרה שלך היא לגרום לה להגיב להודעות שלך ובסופו של דבר להיפגש איתך, אסור להתמקד בהתחלה בשום תוצאה עתידית כלשהי.

כאשר פותחים שיחה עם מישהי באינטרנט, רוב הגברים נוטים לקחת את זה באופן קיצוני מדי, שולחים הודעה ישירה מדי ומראים למישהי יותר מדי עניין ונידיות, או לחלופין הם יותר מדי עקיפים ולא מראים עניין בכלל. למרות שהבחור הלא ישיר לא משדר נידיות, הבחורה יכולה לחשוב שאין לו מספיק ביטחון עצמי כדי לבטא את הכוונה האמיתית שלו.

גם אם אתה שולח סתם הודעה, אתה תמיד מראה רמה מסויימת של עניין כי אם לא היית מעוניין בה, אתה לא היית שולח לה הודעה מלכתחילה.

אם תסתכל על זה מהצד, בכך שאתה שולח סתם הודעה בלי קשר לעולם, אתה מפגין חולשה וזה נראה שיש לך מניע נסתר. זאת אומרת, כאשר אתה לא ישיר מספיק אתה מראה בדיוק את אותה רמת העניין שאתה מפגין כאשר אתה ישיר מדי.
זה לא מרגיש לה אמין אם אתה שולח הודעה פחות ישירה כי היא חושבת שזה רק ניסיון נואש להיכנס לה לתחתונים. כמובן שזה אותו הדבר עם גברים ששולחים הודעה ישירה מדי, היא יודעת שהבחור ששולח הודעה ישירה מדי רק משחק אותה נחמד כי עמוק בפנים הוא רק רוצה לשכב איתה.

הבחור שמתנהג באופן ישיר לא מבין איך לבטא את הכוונה שלו בצורה נכונה. הוא לא מראה כוח בהודעה שלו כי הוא רק מנסה לכתוב הודעה שתעזור לו להשיג את הבחורה. הוא לא מבטא את הצורך האמיתי ותחושות הבטן שלו. אפילו דרך האינטרנט הוא מקרין גישה של נידיות שנשים יכולות להרגיש, והכל רק דרך ההודעה.

נשים יכולות להבין מהר מה גבר רוצה כשהוא מבקש מהן דעה לגבי משהו, הן גם יבינו מיד אם אתה יודע איך להתחיל עם בחורה או לא. בקשת דעה יכולה לשמש כפתיח מעולה אם אתה ניגש למישהי פנים אל פנים אבל זה מאוד בעייתי דרך האינטרנט הדבר היחיד שאתה משדר הוא שאתה חסר ביטחון ושאתה מפחד להראות את העניין האמיתי שלך, אז היא חושבת שאתה רק מחפש דרכים עקיפות כדי להשכיב אותה.
כאשר נשים מקבלות הודעות מסוג זה, עמוק בפנים הן חושבות "למה הבחור הולך מסביב ולא מדבר תכלס?"

 

"כאשר גבר שולח לי הודעה, ובהודעה הוא שואל את דעתי לגבי משהו, אני ישר יודעת שהוא שואל אותי את זה רק בגלל שהוא רוצה לשכב איתי. זה גורם לי לחשוב, "למה לעזאזל הוא בחר דווקא אותי מכל הבחורות שיש ברשת כדי לשאול אותי את השאלה המצחיקה הזאת?" אני מיד מבינה שיש לו מניע נסתר כלשהו ואני תוהה למה הוא לא מדבר ישר ולעניין. אני חווה פרץ של רגשות כאשר גבר אומר לי שאני מעניינת אותו. למה סתם לשגע אותי ולשאול אותי שאלות מיותרות?" – עדן

 

בנות מעריכות גברים שלא מפחדים לבטא את הכוונה האמיתית שלהם ויחד עם זאת לוקחים את העניין בקלות - זהו אחד העקרונות הכי חשובים של אומנות הפיתוי נשים רוצות להכיר גברים שיכולים לסחוף אותן אל החיים הייחודיים שלהם. היא רוצה להרגיש את ההרגשה הזאת של חופש מוחלט יחד איתך.

ההודעה הראשונה שלך היא טעימה קטנה מהאישיות שלך. היא צריכה להיות קצרה ופשוטה. היא לא חושפת עליך יותר מדי פרטים, אבל היא מעניקה למישהי טעימה לגבי מי אתה כבנאדם וזה לגמרי מספיק כדי לגרום לה להתעניין.

 

עצה: הנושא לא משנה כי היא תקרא את הודעות הפייסבוק שלה בכל מקרה. אני יכול לרשום בנושא כל דבר. שורה נחמדה לנושא ההודעה יכולה להיות משהו בסגנון, "אני חייב להגיד......" או "אז......."

יש שתי דרכים לכתוב את ההודעה הראשונה, ישירה או עקיפה. כל אחת היא מעט שונה אבל שתיהן צריכות להיות קצרות ופשוטות. יחד עם זאת, הודעה ישירה בדרך כלל תשפיע בצורה יותר רגשית וחזקה, והודעה עקיפה תהיה בדרך כלל הודעה מצחיקה ודלה.

 

לדעתי, הודעה ישירה היא הדרך הטובה ביותר לפעול. הודעה עקיפה לדעתי היא כמו לירות בכיוון הלא נכון. מניסיוני האישי רוב הבנות יעריכו את הישירות שלך ויהיו טיפה בשוק ממך. מצד שני יש לי חבר ששולח כל הזמן רק הודעות עקיפות כי בשבילו זה עובד טוב יותר מהישירות. אתה תצטרך להתנסות בשתי הדרכים ולגלות מה עובד טוב יותר עבורך.

 

גבר שחי בשפע אף פעם לא דבק בשיטה אחת. הוא גבר יצירתי שיש לו יכולות אלתור, ובגדול הוא פשוט אומר את מה שעולה לו לראש. גבר כזה ישתמש לעיתים בהודעות ישירות ולעיתים בהודעות עקיפות. הוא יודע להרגיש ולהבחין מתי נכון להשתמש בכל אחת מהן. הוא גם יוסיף הומור קליל להודעה הישירה ויראה מעט עניין בהודעה העקיפה.

 

תישלח ותלך: כאשר אתה שולח את ההודעה הראשונה למישהי החשיבה שלך היא פשוט לשלוח וללכת. תשלח את ההודעה ואל תחשוב כל היום על התוצאה. לגברים יש נטייה לשלוח הודעה למישהי אחת ואז לאכול סרטים במשך שבוע אם היא לא עונה להם. הם מתחילים לדמיין ולהמציא לעצמם סיפורים של למה היא לא עונה ואיך היא תתנהג אליהם אם היא תענה. כל זה ממש לא אמור לעניין אותך.

אתה לא יכול לדעת מי היא באמת לפני שהיא הגיבה להודעה. אפילו אחרי שהיא כבר מגיבה, זה בדרך כלל לא משקף בדיוק את האישיות שלה וזאת הסיבה שעליך פשוט לשלוח את ההודעה ולשחרר את זה מהמחשבות שלך ולהתמקד בדברים אחרים.

סודות הפיתוי זה עניין מאוד לא צפוי, בייחוד באינטרנט. אתה יכול ביום אחד לקבל עשרות תגובות להודעות ששלחת וביום למחרת אתה יכול לא לקבל שום תגובה. לכן, אתה צריך לקבל את זה ולא לקחת את זה באופן אישי.

 

קצר קליל ומשחקי: תמיד תשמור על ההודעות שלך קצרות קלילות ועם מעט הומור. בנות מקבלות הודעות מבחורים רציניים ונידיים כל הזמן.
כשאתה שולח לה הודעה קצרה עם מעט משחק, אתה מבדיל את עצמך מכל הגברים האלה שלנשים נמאס לקבל מהם הודעות. נשים נוטות להגיב בחיוב ולשתף פעולה עם הודעות קצרות וקלילות.

תכניס את האישיות שלך לתוך ההודעה. אתה יכול לבטא את מי שאתה באמת- מה הן האיכויות שלך?

אם אתה בנאדם שאוהב לפלרטט, תראה את זה בהודעה שלך.
אם אתה בחור מלא תשוקה, גם את זה תראה בהודעה שלך.
נשים ימשכו אליך יותר אם אתה מבטא את מי שאתה באופן כנה ואותנטי.

תזכור, אף פעם אל תיתן רשימת מכולת של עובדות על עצמך, אלא הצג אותן ותוכיח שאתה כזה במקום לספר לה.

אתה יכול לקבל השראה מההסברים בפרקים הקודמים ומהדוגמאות שיבואו בהמשך הספר.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב