דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית - כדי למנוע עוגמת נפש וצער בעתיד 

מאת    [ 06/03/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1787 פעמים ]

קניית דירה או גם שיפוץ נכס זאת אחת ההוצאות הגדולות שלנו במהלך החיים. ומשום כך, כאשר אנו משקיעים סכומי כסף גבוהים ברכישת נכסים אנחנו מחכים לקבל תמורה מלאה . בדיקה של בדק בית מוצאת ליקויי בניה ומאשרת כי הנכס שרכשנו בכסף רב תקין וראוי למגורים. כדאי לעשות בדיקת ליקויי בניה באמצעות איש מקצוע מיומן.



בדק בית - כל מה שרציתם להבין בדבר בדק בית



1. ליקויי בניה אינם נראים בעין בלתי מיומנת. לאיש הממוצע אין את כל הכלים המקצועיים והידע כדי לבדוק ליקויי בניה. ראוי לבצע בדק בית בדירות חדשות , בנכסים מיד שנייה וגם אחרי שיפוצים. אסור לזלזל בחשיבות של הבדיקה.





2.בדיקה של בדק בית תבדוק אם כל ההבטחות שהבטיח קבלן הבניין בזמן חתימת החוזה אכן מולאו. בדיקת בדק בית המתבצעת על ידי איש מקצועי בודקת את סוג החומרים, את רמת הבנייה וכולי.





3.כאשר איש מקצוע מיומן ואחראי עושה בדיקת בדק בית הוא מגיש עם תום הבדיקה חוות דעת מקצועית שבה הוא מפרט את כל ליקויי הבנייה. אישור זה יעזור לכם לדרוש מהקבלן את תיקון הליקויים, אם יסרב קבלן הבניין לעשות את התיקונים אפשר לפנות לבית המשפט. בכל בית משפט או בבוררות תוכלו להוכיח את תביעתכם באמצעות חוות הדעת המקצועית.






ליקויי בניה וביקורת מבנים - אודות ליקויי הבנייה השכיחים




1.פעמים רבות ליקויי בניה נגרמים מרשלנות של קבלן הבניין גם אם הוא לא עשה זאת בכוונה. אבל לא פעם אחת, ליקויי בניה נגרמים מרצונו של קבלן הבניין לקמץ בהוצאות והוא משתמש בחומרי בנייה זולים.




2.ליקויי בניה בנושא נזילות ורטיבות - צינורות ברמה ירודה,בעיות שונות באיטום, סדקים בקירות וכדו' עלולים להיות תוצאה של עבודה לא מקצועית. ליקויים אלה עלולים לגרום בעתיד לצער ניכר, לנזקים, להוצאות כספיות גבוהות מאוד וגם לסכנת בטיחות של הבניין.




3.ליקויי בניה הפוגעים באסטתיקה - טיח נושר, מרצפות שקועות, צבע מתקלף, כתמים על הקירות וכדו', אלו ליקויי בניה מתחום האסתטיקה. רצוי לדרוש מהקבלן לתקן אף ליקויי בניה בתחום האסטתיקה. אנו משלמים הרבה כסף על קניית הדירה, מגיע לכולם ליהנות ממנה .




4. ליקויי בניה הפוגעים בבטיחות המבנה - לא אחת ליקויי בניה יכולים לגרום לאסון. על מנת שלא יהיו אסונות רצוי להזמין בדיקה של בדק בית .




5. בדיקה של ביקורת מבנים - ביקורת מבנים היא בדיקה חיונית לפני קנייה של דירה או כל מבנה ציבורי. ביקורת מבנים חיונית כדי לבדוק את המצב של המבנה, את תפקוד המערכות השונות כגון מערכת החשמל, מערכת האינסטלציה וכדומה.




6. מומחי בנייה ממליצים לבצע ביקורת מבנים כל מספר שנים. רטיבות גשמים חזקים, בעיות איטום וכדומה יכולים לגרום לפגיעה בחוזק הבניין ואולי אפילו להביא לקריסה. על מנת למנוע אסון ולחסוך הוצאות רבות בעתיד הקרוב , חשוב לערוך בדיקה של ביקורת מבנים.



בשיתוף פעולה עם קופירייטינג וכתיבה שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב