דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבון משכנתא לחישוב לוחות סילוקין 

מאת    [ 06/03/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2319 פעמים ]

הטבלה תחושב לפי הסכם ההלוואה ובתום תקופת ההלוואה יפרעו הקרן והריבית. במרבית מהסכמי ההלוואות, כל תשלום חודשי יכלול את החזר הקרן והריבית על יתרת הקרן.

המידע בלוח הסילוקין

כיום קיימים ברשת האינטרנט אתרים רבים המציעים שירות מחשבון משכנתא, כך שתוכלו לעשות "שיעורי בית" עוד בטרם תפנו לייעוץ משכנתא בבנקים למשכנתאות. באמצעות מידע זה תוכלו לראות את לוח הסילוקין עבור הסכום אותו תרצו ללוות מהבנק. יש מחשבון משכנתא המציג לוחות סילוקין בהחזר קבוע על חשבון הקרן. כלומר, הלווה משלם בכל חודש סכום קבוע מן הקרן ואת הריבית התקופתית. הלוואה צמודת מדד, תעודכן בקביעות בהתאם לשינוי המדד אחת לחודש. לוח הסילוקין יכלול בתוכו: חודשי ההחזר, הסכומים שיש להחזיר בכל חודש, מהו סכום הקרן, מהי הריבית בכל תשלום החזר ויתרת הקרן לפירעון.

החשיבות בייעוץ משכנתא

כיום בישראל 75% מהתושבים פונים לקבלת משכנתא בכדי לרכוש לעצמם דירה. למעשה, מרבית מהתושבים בישראל מחויבים למאות אלפי שקלים שישולמו במהלך שנים רבות, אולם כולם שואפים לבית בבעלותם. המספר הרב של האנשים הזקוקים למשכנתא בכדי לרכוש דירה, הפך את תפקידו של יועץ המשכנתאות לבעל חשיבות רבה מאוד. ייעוץ משכנתא הוא חלק חשוב מאוד בכל התהליך של לקיחת משכנתא. אנשים רבים הסתבכו בחובות גדולים שהיו יכולים להימנע מהם אם רק היו פונים ליועץ משכנתאות.

ייעוץ מונע הסתבכות

נטילת משכנתא היא החלטה מהותית, כיוון שהיא מלווה את הלווה במשך שנים רבות. לכן, מומלץ לקבל ייעוץ ועזרה מיועץ משכנתאות. שכן, יועץ המשכנתאות תפקידו להתאים ללקוח הלוואה אופטימאלית שיוכל לעמוד בהחזרים שלה. אחרי הכול בנקים למשכנתאות וגופים מלווים שונים, רוצים לקבל את כספי ההלוואה חזרה.

תפקידו של יועץ משכנתאות להתאים ללווה הלוואה שיוכל לעמוד בה וימזער את הסיכוי של הלווה להסתבך. לכן, עמדתו של יועץ המשכנתאות תהיה אובייקטיבית כשטובתו של הלקוח היא זו שעומדת מולו. יתרה מכך, הוא יסייע ללווה לחסוך זמן, כסף ויקטין את הסיכון.

לפני שאתם מבקשים מידע אודות משכנתא, פגישה ייעוץ או כל מהלך לרכישת דירה, חשוב להבין כי נטילת משכנתא היא החלטה חשובה מאוד ואין להקל ראש בנושא. אין ספק שיועץ משכנתאות מומחה יעזור לחיסכון משמעותי בלקיחת משכנתא חדשה וגם בכל פעולה של מחזור משכנתא קיימת.

מחשבון משכנתא עוזר גם לבצע חישוב ארוך טווח ולהחליט מהו ההחזר הרצוי לאורך התקופה והאם יהיו עלויות במהלך תקופת ההלוואה על ידי שינוי הריבית או על ידי עליית המדד

 

וידר מאיר, יועץ משכנתאות


מנכ"ל וידר משכנתאות


meir@vider.co.il


http://www.vider.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב