דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כפתורי מגנט לאירועים 

מאת    [ 05/03/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1795 פעמים ]

כפתורי מגנט לאירועים

כל החתונות אותו דבר, ואצלכם? 

 

אתם מוזמנים להרבה אירועים. אמנם שמחים מכל הלב בשמחתו של כל מזמין ושל כל חתן וכלה אבל מרגישים שזה שוב אותו דבר. כל אירוע משכפל את הקודם לו ואין הבדל בין אחד לשני. אצלכם, אתם יודעים יהיה משהו חדש, מגוון, חדשני, מרגש.חברת  faceit משיקה בחגיגיות- מוצר חדש רק אצלנו, קוטר שבעה וחצי סנטימטר, כפתורי מגנט לאירועים. כפתורי מגנט הם מזכרת שכל אורח ישמח לקבל. מדובר בעיגול מתכת כמו כפתור גדול שעליו מודפסת תמונה של האורח שצולמה במהלך החגיגה. את הכפתור הוא יכול להצמיד למקרר או לדלת הבית בזכות המגנט שלו ובכך לשמר את זיכרון האירוע.

 

איכות החומרים ללא פשרות

 

כפתור המגנט מיוצר מהחומרים הכי טובים שקיימים בשוק וזה מתוך עיקרון של חברתfaceit להוביל בתחום האיכות ולהשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר במוצריה. הנייר הכי משובח והדיו האיכותי ביותר שקיים בשוק יגרמו לכך שהתמונה לא תדהה ותשמור על הברק שלה ועל הבהירות. כפתור המגנט הגדול ביותר שיש בארץ הוא בגודל שבעה וחצי סנטימטר ויש אותו רק לחברתfaceit כדי שלכם תהיה את המזכרת הכי מיוחדת שיש. מדובר בלהיט חדש ובלעדי שניתן להשיג רק אצלנו.

 

כפתור מגנט לכל אירוע

 

כפתור מגנט הוא מוצר חדשני שהארץ עדיין לא ראתה ויהווה את החידוש והגיוון לאירוע שלכם. המוזמנים שלכם לא ראו מעולם כזה דבר וכפתורי מגנט שיחולקו להם חופשי בערב האירוע יהיו הפתעה נעימה ומזכרת יקרה לשנים ארוכות. הודות לחומרים המעולים בהם אנו משתמשים המזכרת אכן תשמר לשנים ארוכות וטעם השמחה שהייתה באירוע שלכם יישאר בפה לכל אותן שנים. כך תזכו לאירוע שונה מהשאר ותשברו את הרצף המשעמם של אירועים שאין בהם חידוש.כפתורי מגנט יתאימו באופן מושלם לכל אירוע. לאו דווקא לחתונה או לבר מצווה באולם. גם בחינות כאשר לתמונות יש משמעות מיוחדת עם התלבושות והתפאורה האותנטית שעושים חשק לצלם ולזכור לתמיד. בת מצווה, בריתות, ימי הולדת, ימי גיבוש בעבודה, יש שפע של אירועים ומסיבות שונות שבהם כפתור מגנט ישמח את לב המקבל.

 

החלטתם להשאיר לאורחים שלכם מזכרת כיפית ובלתי נשכחת מהאירוע שלכם, יופי, שימו לב שאיכות מגנטים לאירועים בחברת faceit היא מקסימלית, צילום ברמה גבוהה של האורחים על גבי המגנטים, הדפסה במדפסת מקצועית עם דיו מקורי, הטמעה על גבי נייר פוטו גלוסי מבריק מקורי, הפרטים הקטנים של מגנטים לאירועים הם הדברים שמביאים לתוצאות מרשימות, והם יגרמו לאורחים שלכם לזכור את האירוע כמו שהוא באמת היה, צבעוני, מעניין ומלא חיים, את המגנטים אפשר להזמין החל מגודל A4 ועד גודל של תמונת פספורט לת.ז, ואפילו עם מסגרות משתנות בכל תמונה, כדי שהאורחים שלכם יחייכו בכל פעם שיראו אתכם מחכים להם על המקרר. 

 

 

 

 

כל אירוע חייב מגנטים - כי אירועים יש פעם בחיים. אצלינו ב- מגנטים לאירועים - faceit תקבלו שירות מכל הלב. מגנטים עם תמונה אישית או מחזיקי מפתחות במחיר הכי זול בארץ. בזכות הטכנולוגיה הגבוהה ביותר והמתקדמת ביותר היום בשוק, בשילוב נייר פוטו איכותי ששומר על התמונה לאורך זמן, אתם תקבלו את המגנט או התמונה האיכותיים ביותר בשוק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב