דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שדרוגים ותיקונים נפוצים לפלייסטיישן 2 ו-3 

מאת    [ 05/03/2012 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3563 פעמים ]

כל חובב משחקי מחשב מכיר את מכשיר הסוני פלייסטיישן וככל הנראה גם יש בבעלותו מכשיר כזה. בכל העולם וגם בישראל נהנים אנשים לשחק במכשירי פלייסטיישן, נגד המחשב או אחד כנגד השני. מאז המצאתם, הפכו מכשירי הסוני פלייסטיישן ללהיטים היסטריים ונמכרו מהם מאות מיליוני יחידות בכל רחבי העולם. הגרסה הנוכחית של התקן המשחקים המתקדם הזה קרויה פלייסטיישן 3, כאשר מומחים מעריכים כי בעוד זמן קצר יוצג מכשיר פלייסטיישן 4.

אבל מכשירי פלייסטיישן הנמצאים בשימוש לאורך זמן, גם נזקקים לתיקון מידי פעם. תיקון פלייסטיישן 3 או פלייסטיישן 2 מצריכים פנייה אל מעבדה לתיקון פלייסטיישן. לעיתים מבקש המשתמש לפנות אל מעבדה לתיקון פלייסטיישן לא כדי לבצע תיקון לפלייסטיישן שלו, אלא כדי לבצע שדרוג למכשיר. 

שדרוגים ותיקונים נפוצים למכשירי פלייסטיישן מדגמי 2 או 3 כוללים בעיקר את הפעולות הבאות:


    • התקנת ספק אירופאי לפלייסטיישן. קיימים סוגי ספקים שונים ועובד מעבדה לתיקון פלייסטיישן יתאים למכשירכם את הספק המתאים.
    • התקנת שבב מחשב מיוחד (צ'יפ), המאפשר להריץ על המכשיר דיסקים צרובים. צ'יפ כזה גם יאפשר לכם לגבות משחקים וסרטים ואף ימנע בלאי מואץ של עינית המכשיר.
    • החלפת עינית. עינית מכשירי פלייסטיישן מדגמי 2 או 3 מחזיקה מעמד כשנתיים בשימוש רגיל. לאחר מכן, יש צורך לבצע תיקון ולהחליף עינית, אם אנו נתקלים בבעיות בקריאת דיסקים, צפייה בסרטי DVD או שהמכשיר נוטה להיתקע. שימו לב שהחלפת עינית במסגרת מעבדה לתיקון פלייסטיישן תהיה כרוכה בהתקנת מכלול שלם, כולל שני מנועים.
    • התקנת כרטיס זיכרון במכשיר פלייסטיישן 2. כרטיס כזה מסייע לשמור את השלב הנוכחי אליו הגעתם במשחק.
    • במכשירי פלייסטיישן 3 מתקלקלת לעיתים נורה צהובה הקרויה YLOD. תיקון פלייסטיישן 3 במצב כזה מתבצע על ידי חימום באמצעות מכשיר מיוחד, במסגרת מעבדה לתיקון פלייסטיישן.
    • שדרוג פלייסטיישן 3 על ידי התקנה של סוללה נטענת לבקר האלחוטי של המכשיר.
    • שדרוג גרסאות תוכנה של מכשירי פלייסטיישן 2 או 3, המאפשרות ביצועים טובים יותר של הקונסולה, פתרון תקלות תוכנה ("באגים") וצפייה חלקה יותר בסרטים.

 

יש חשיבות רבה לביצוע תיקון פלייסטיישן 3 במסגרת מעבדה לתיקון פלייסטיישן שצברה מוניטין ומומחיות. לא כל מעבדה מסוגלת להציע תיקון פלייסטיישן 3 או שדרוג איכותי של מכשיר כזה. כדאי לזכור שמכשיר הפלייסטיישן אולי קטן במידותיו, אך הוא מתוחכם ומורכב מאוד מבחינה טכנולוגית. על כן מומלץ לפנות אך ורק לאנשי מקצוע מנוסים לצורך הטיפול בו ולא להתפתות לעסקאות זולות שמציעות מעבדות בלתי מוכרות.

כדי לבחור מעבדה לתיקון פלייסטיישן לצורך שדרוג או תיקון המכשיר שלכם, פעלו על סמך המלצות. יש לכם חברים שברשותם מכשיר פלייסטיישן? שאלו אותם היכן הם מתקנים או משדרגים את המכשיר שלהם. לחילופין, חפשו באינטרנט ביטויים כמו מעבדה לתיקון פלייסטיישן, שדרוג פלייסטיישן 3 או תיקון פלייסטיישן 3. ביטויים כאלו יובילו אתכם אל אתרים רלוונטיים. אם האתרים מעוצבים כראוי וכוללים חומר עדכני, מדובר באנשי מקצוע המכבדים את עיסוקם. במקרה כזה, כדאי ליצור קשר עם בעלי האתר ולקבל מהם הצעת מחיר. אם איתרתם כמה מעבדות לתיקון או שדרוג פלייסטיישן ואתם מתקשים להחליט היכן לבצע את הטיפול, כדאי להציב שאלה בפורום של "גיימרים" (שחקני מחשב) או בפורום העוסק בסוני פלייסטיישן. לא יחלוף זמן רב ומשתתפי הפורום ישמחו לחוות בפניכם את דעתם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב