דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמדת צילום כמזכרת לאורחים 

מאת    [ 05/03/2012 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2263 פעמים ]

עמדת צילום לאירועים שרבים נוהגים לכנותה "תא צילום" היא אטרקציה ומזכרת מיוחדת שמיועדת להעניק מתנה לאורחים אבל לא רק האורחים נשארים עם מזכרת מהאירוע או מהחתונה.

בניגוד לשאר המזכרות לאורחים עמדת הצילום  מעניקה גם לחתן ולכלה מזכרת עם המון תמונות וסירטוני וידאו שהאורחים צילמו כמזכרת. עמדת הצילום ממוקמת בסמוך לרחבת הריקודים למרות שניתן למקם אותה בכל מקום באולם האירועים אך המיקום המומלץ ביותר הוא הסמוך ל dj או הבר שכידוע שניהם ממוקמים ממש ליד רחבת הריקודים באירוע. המראה הייחודי של עמדת הצילום של my pic מושך את האורחים ובמיוחד את המשפחה והחברים להצטלם בחופשיות לתמונות מגנטים או בסירטוני וידאו ולברך אתכם.

כשהאורחים יוצאים מעמדת הצילום האורחים מקבלים  את התמונות מודפסות על גבי מגנט בתוך 10 שניות ואותו הם לוקחים הביתה כמזכרת מהחתונה או מהבת/בר מצווה, בנוסף האורחים יוכלו לשלוח לעצמם את הקישור לתמונות שצולמו בעמדת הצילום ישירות לאימייל. האורחים יוכלו לשתף את המזכרת מהאירוע שלכם בפייסבוק בקלות ומהירות. 

עמדת הצילום שיפרה את המזכרת שבעלי האירוע העניקו לאורחים אבל דבר לא פחות חשוב עמדת הצילום מעניקה גם למתחתנים או לחתן בר המצווה מזכרת מיוחדת ומצחיקה מהאורחים, הודות לצילום האוטומטי בעמדת הצילום האורחים מצטלמים בחופשיות, ניתן לראות דוגמאות לתמונות  באתר של "עמדת הצילום לאירועים של my pic" באתר תוכלו לצפות בעיצוב שמאוד שונה מתא הצילום שמאפשר לאורחים לצלם המון תמונות מזכרת.

כיום ניתן למצוא "תא צילום לחתונה" במחירים נמוכים יחסית למזכרות אחרות שמוצעות כיום בשוק האירועים בישראל. עמדת צילום לאירועים מעניקה הרבה מזכרות לאורחים בחתונה במחירים דומים אבל עם שידרוג של המזכרת הרגילה. "עמדת הצילום של my pic" דואגת להעניק גם לכם וגם לאורחים באירוע מזכרת את כל החוויות והרגעים הכי מצחיקים וספונטניים מהחתונה או מהבת מצווה בצורה מקורית ומיוחדת יותר מכל מזכרת אחרת, הסיבה לכך היא שהמזכרת שיוצרת עמדת הצילום היא מזכרת שאתם והאורחים מופעים בה.

במקרים רבים האורחים לא נשארים אדישים לעמדת הצילום ולכן כמות המזכרות שהעמדה מפיקה גדול וכך גם גדלה המזכרת של בעל האירוע. ניתן לראות דוגמאות באתר של my pic ל "מזכרת לאורחים" שמופקת על ידי מדפסת התמונות האיכותית שמסופקת יחד עם עמדת הצילום. 

לסיכום, אל תתפשרו על מזכרת רגילה לאירוע, זכרו מגנטים הם מזכרת שעבר זמנה. את הבחירה הנכונה לאטרקציה המיוחדת או למזכרת המושלמת תוכלו לקבל מעמדת הצילום המומלצת ביותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב