דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1603 פעמים ]

דלתות הן כל כך חשובות בנוף הבית שאפשר להתייחס אליהן כאל פריט ריהוט לכל דבר. למעשה, מדובר על אחד האלמנטים החשובים יותר בכל אשר נוגע לעיצוב הפנים וריהוט הבית כולו- ולכן אסור להקל ראש בכל אשר נוגע אל בחירה של דלתות הביתה. עיצוב פנים הוא תחום שתופס חשיבות רבה בעידן החיים המודרניים וכולנו רוצים שיהיה לנו בית חמים, נעים ובעל מראה משגע- ואיזה מוצר אם לא דלתות יספקו לבית שלנו בדיוק את המראה הרצוי. עיצוב פנים תמיד נושא בעל חשיבות עליונה, אך במרוצת השנים רק העשירים יכלו להרשות לעצמם השקעה אמיתית אשר סיפקה תוצאה ראויה. כיום, למרבה המזל- המצב כבר מזמן לא כך, וכיום כבר אין צורך בהון תועפות על מנת להגיע לתוצאה מבריקה בבית. כאשר אתם עוסקים במלאכת עיצוב הפנים של הבית שלכם- חשוב לזכור שהמראה הסופי מורכב מאוסף של פרטים וחשוב מאוד לשים את הדעת על כל הפרטים הללו.

דלת כניסה

אחד האלמנטים היותר חשובים זוהי דלת הכניסה אל הבית. דלת הכניסה הביתה מהווה את האלמנט הראשוני אליו אנחנו נחשפים, כאשר במקרים רבים היא גם תרמוז על מה מתרחש בתוך הבית עצמו. אם אתם רוצים להשקיע על עיצוב פנים הבית חשוב מאוד שתתחילו עם דלת הכניסה, שכן- להשקיע בעיצוב פנים הבית ולהשאיר את דלת הכניסה מאחור זה פשוט מעשה שלא יעשה. לרשותכם עומדת רשימה ארוכה של דלתות כניסה מרשימות, מעוצבות וממוגנות. תוכלו להתרשם מהמגוון העצום של דלתות כניסה ולבחור לעצמכם את הדלת המתאימה לכם.

דלתות פנים מעוצבות

לאחר שסיימנו עם דלת הכניסה יש להתפנות אל דלתות הפנים אשר מונות את דלתות חדרי השינה, דלתות לחדרי השירותים והאמבטיה ודלת יציאה למרפסת או לגינה- במידה ויש בבית. דלתות הפנים אינן משמשות לצורך אספקת מיגון כמו דלת הכניסה, ולכן זהו פרמטר אחד פחות שיש להתייחס אליו. מסיבה זו דלתות פנים הן גם זולות באופן משמעותי מדלת הכניסה שיכולה להגיע לסכומים די גבוהים. היתרון של דלתות פנים היום הוא שתוכלו למצוא דלתות פנים בקשת רחבה ביותר של צבעים שונים ולא תצטרכו להצמד רק לצבעים הקונוונציונאליים. שריונית חוסם מציעה לכם את המגוון הגדול ביותר של דלתות מעוצבות שראיתם עד היום. כחושבים על דלת חדשה לבית כדאי לחשוב לא רק על היופי אלא גם על הבטיחות. אצלנו תראו כיצד ניתן לשלב עיצוב מיוחד עם בטיחות גבוהה מבלי צורך להתפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב