דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשוב ענן לעסקים קטנים 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2795 פעמים ]

מחשוב ענן - עסקים קטנים

שלום לכם שמי יונתן זהבי ואני סוקר תחומים רבים על מנת לכתוב עליהם מאמרים ולפרסמם כאן באתר articles.co.il. בוודאי ראיתם כבר בעבר אם אתם עוקבים אחרי המאמרים שלי שאני מאד אוהב לכתוב על מחשבים ועל מגוון רחב של עסקים. בגלל שאני עוסק בתור תחביב, מקצוע ופרנסה בפרסום מאמרים באינטרנט אני חובב גדול ומושבע של מחשוב ענן. אין דבר יותר כיפי מאשר לסנכרן את כל המידע שלי בעזרת ה-DropBox וכל האפליקציות של google apps רק שכאן אני רוצה לדבר איתכם על מה שנקרא One Stop Shop שהוא קצת מעבר לסנכרון קבצים פשוט.

מה זה One Stop Shop - זה הוא משהו חדיש בתחום המחשוב ותפעול בו נעזרים בשירותי מיקור חוץ אשר מספקים עבורכם שירותים של תפעול, ציוד ותוכנות ללא תשלום (שלא נמצאים פיזית אצלכם במשרד אלה על ענן באינטרנט) ושירותי משרד חשובים ללא צורך בכוח אדם נוסף.

מי שמנהל עסק קטן או גדול , יודע שזה עלול להיות כאב ראש לא קטן להחזיק מחשבים רבים מידי במשרד. למה אני מתכוון? אני מתכוון שמבחינה פיננסית יש עסקים שמשקיעים הרבה כסף כדי לקנות עשרות מחשבים ניידים ונייחים, אך יחד עם כל הנוחיות של הדבר יש גם עוד מגוון הוצאות.

כאשר כל העובדים מחוברים לרשת ולתכנים של העסק יש תמיד תקלות, יש תמיד בעיות ויש גם תמיד סיבוכים. יש גם הוצאות שבעל העסק ישלם על מנת לקנות רשיונות ותוכנות ומעבר לכך יידרש לשלם לטכנאים משכורת חודשית על מנת לתחזק את כל המערכות. אך הנוחיות של שימוש ברשתות תקשורת ומידע אינה ברת וויתור וכאן מחשוב ענן נכנס לתמונה. מנהלים של עסקים קטנים יודעים שגם אם יש להם צוות מצומצם של עובדים אי אפשר לוותר בכל זאת על עניין המחשוב. מאגרי המידע הזמינים, התוכנות ניהול והתקשורתיות פשוט מייעלת את כל העסק שלהם. אז מה עושים?

מחשוב ענן - דואר אלקטרוני מתקדם - עליונות תפעולית

יש היום מגוון שירותים שמספקים לבעל עסק לנהל את המשרדים שלו בצורה הכי חכמה שיש. שירותים זולים וטכנולוגית אלו מתבססות על מחשוב ענן פשוט ויעיל. צוותי העסק יכולים לתקשר בדואר "פנים ארגוני" שבכלל לא מתוחזק או מגובה על רשתות מקומיות, בעזרת מחשב נייד הכי פשוט יכולים כל עובדי המשרד של עסקים קטנים רבים לנהל תקשורת אחד מול השני ומול הלקוחות של העסק.

כאשר עובד השטח מעדכן נתונים בענן החברה כמו מספר טלפון של לקוח פוטנציאלי חדש, הנתונים נשלחים מהפלאפון שלו ישירות אל הענן שם אחד מהעובדי משרד מחובר למחשב נייד דרך האינטרנט ומתקשר מייד ללקוח כדי לסגור את העסקה, זה יותר מסתם אימייל, זה ניהול עסק בזול בשביל עסקים קטנים, כולל כל הבונוסים של רשת מחשבים מקומית ועוד בלע ההוצאה הכספית הגדולה ועוד נייד בכל מקום מכל מחשב או סמארטפון.

בנוסף לכל הדברים האלה, זה לא ידרוש מאף עסק ולא משנה מה הגודל שלו, להגדיל בעתיד את כמויות המחשבים בעסק שלו מפאת מחזור בזיכרון ומקום עקב גיבוי מידע רב כל כך. עוד בנוסף מערכות האבטחה של מחשוב ענן מתקדמות יותר ממה שבעלי עסקים קטנים יכולים להרשות ועוד מעבר לכך מערכות מחשוב ענן מתוחזקות היטב על ידי חברות המחשוב בתחום.



במאמרים הבאים שלי אסקור עוד נושאים בתחום מחשוב ענן הכוללים ביניהם:



  • מחשוב ענן http://opserv.co.il/ חברת תפעול ומחשוב.

  • טלפונים של העסק ותקשורת ip נוחה.

  • ניהול העסק וגיבוי מידע מרחוק.

  • תוכנה לניהול עסק ומאגרי מידע.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב