דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי תסריטאות 

מאת    [ 03/03/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1930 פעמים ]

לימודי קולנוע בחול מול לימודים בארץ


לימודי קולנוע הם לימודים המצריכים מאמץ רב אך גם קשרים ובית ספר שמסייע בכך. בארץ, תחום הקולנוע אמנם מתחיל להתפתח אך רוב היוצרים המוכשרים מחפשים את דרכם לעולם הנוצץ של הוליווד. עולם קולנוע יציב, עולם בו אין עליות ומורדות ועולם בו ניתן להגשים את החלום, להפוך לכוכב קולנוע ולהתפרנס בכבוד. לכן, רבים הם האנשים שלפני רישום ללימודי קולנוע מתלבטים ומתחבטים בשאלה מה עדיף להם, האם ללמוד קולנוע בארץ או לצאת אל חוץ לארץ.

 

איכות, ניסיון ומרצים

 

כשמשווים מוסדות העוסקים בתחום לימודי תסריטאות וקולנוע בחול מול לימודים בארץ, ישנם מספר פרמטרים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת – איכות בית הספר, הניסיון שלו ואיכות המרצים. גם בארץ וגם בחו"ל ניתן למצוא מוסדות ללימודי קולנוע שהינם טובים יותר וטובים פחות אך כשמשווים את הארץ לחו"ל מדברים על עולם שונה לחלוטי. נכון, הקולנוע הישראלי מתפתח מיום ליום, אך הוא עדיין לא יכול להגיע לעוצמות שיש בחו"ל, לתקציבי העתק שמושקעים בקולנוע בחו"ל ולרמת ההצלחה שניתן להגיע אליה כשנמצאים שם.

 

לימודי קולנוע בחו"ל- מסודות לימוד בחול הינם מוסדות איכותיים מאוד, מוסדות בעלי שנים רבות של ניסיון ומוסדות שמסייעים לכניסה טובה אל תוך עולם הקולנוע שמחוץ לארץ. חשוב להבין כי מדובר בעולם קולנוע שבסיסו דומה לארץ אך בפועל הוא שונה לחלוטין. תקציבי העתק המושקעים בכל הפקה, כמות השחקנים המוכשרים שיש שם, התחרות הרבה שישנה בין היוצרים, היא זו שמסייעת לקולנוע להפוך לטוב יותר ורווחי הרבה יותר.

 

הבעיה היחידה בלימודים בחו"ל

 

כמובן כי אם כל האמור למעלה קל מאוד להבין כי לימודי קולנוע בחו"ל הם הלימודים העדיפים ביותר. אך עם זאת, ישנו חסרון אחד ויחיד ללימודי קולנוע בחו"ל, החיסרון הוא המחיר. לימודי קולנוע בחו"ל, ובכלל כל הלימודים בחו"ל, עולים כסף רב, הרבה יותר מאשר בארץ. בנוסף, תלמיד היוצא ללמוד בחו"ל מוציא הוצאות רבות על מחיה, טיסות והוצאות רבות נוספות שהופכות את הלימודים ליקרים מאוד. לכן, כל אדם המעוניין ללמוד קולנוע בחו"ל צריך לדעת שמדובר בהשקעה כספית גדולה אך אם הוא ילמד בצורה רצינית וישקיע את כל כוחו ההשקעה תחזיר את עצמה מהר מאוד.

מה צריך בכדי להרוויח הרבה?

 

מילת המפתח היא עבודה קשה. ובנוסף, גם כמה מתנות מאלוהים יכולות לעזור. בארץ, היכולת להגיע למשכורות בסכומי עתק היא מוגבלת מאוד כי לאף הפקה אין את התקציבים שיש בהוליווד. אך כמובן, הדרך לפסגת הוליווד היא לא קשה. כיום ישנם אין ספור אנשי קולנוע מוכשרים והתחרות היא רבה מאוד. לכן בכדי להצליח בתחום הקולנוע נדרשת עבודה מאוד מאוד קשה ושימוש בכל הכישרונות של האדם יכול להיות לו לעזר ולהוביל אותו להצלחה בטוחה ומהירה בתחום זה. 

 

נור היא תסריטאית מקצועית - את השכלתה עשתה בבית הספר תוך התמקדות במגוון נושאים בינהם: 
לימודי תסריטאות שם צברה ידע רב בכתיבת תסריטים. את לימודי קולנוע שלה השלימה בארצות הברית. ברוכים הבאים לפרופיל כותב של נור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב