דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב תסרוקות ערב 

מאת    [ 02/03/2012 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2540 פעמים ]

רובן המכריע של הנשים בימינו, שמות דגש על טיפוח הופעתן החיצונית. אחרי הכול, הופעתה החיצונית של האישה משדרת לסביבה את התדמית הרצויה לה, מבחינה אישית, חברתית או עסקית. פריטי לבוש, תכשיטים, איפור וכמובן עיצוב שיער – כל אלו הם נושאים חשובים לצורך טיפוח הופעתה החיצונית של האישה. באירועים חשובים במיוחד, מקפידות נשים רבות על ביצוע תסרוקות ערב מיוחדות, לעיתים באמצעות שירות תסרוקת עד הבית. תסרוקות כאלו מבטיחות לאישה את מרכז תשומת הלב מצד הנוכחים באירוע.

תסרוקות ערב מיוחדות מתחלקות לכמה סוגים, בהתאם למטרות האירוע והעדפותיה האישיות של האישה. נשים נועזות יותר, שאינן חוששות להתבלט, יבחרו תסרוקות ערב מיוחדות ובלתי שגרתיות, כמו למשל תסרוקות הכוללות ארכי שיער שונים, קצוות חדים, צבעים עזים או תוספות שיער בולטות, כמו למשל אבני חן או פרחי משי. מאידך, נשים מופנמות יותר, שמעדיפות לא להתבלט יתר על המידה, יבחרו תסרוקות ערב סולידיות יותר, שהן עדיין מיוחדות ובלתי שגרתיות. תסרוקות כאלו יכולות להיות תסרוקות ערב בסגנון "רטרו" (סגנון של ימים עברו), תסרוקות בעלות שיער אסוף באופן מוקפד, תסרוקות עם צמה קלועה (המכונות "תסרוקות פלמנקו") או תסרוקות הכוללות תוספות שיער, לבעלות שיער קצר או בינוני. גם במקרה של תסרוקות ערב מיוחדות, רצוי להימנע מעיצוב תסרוקת ערב "גדולה מהחיים", שכן תסרוקת כזו יכולה להיראות כתחפושת ולעורר גיחוך בקרב הנוכחים. ראוי לזכור כי תסרוקות ערב מיוחדות הם עניין למומחים. לא כל מעצב שיער יכול להתאים ללקוחה- ולעצב עבורה- תסרוקות ערב מיוחדות שכאלה. על כן, נדרש לאתר מעצב שיער מנוסה בתחום זה ולתאם ביקור בסלון השיער שלו. לקוחות עסוקות במיוחד יכולות למצוא פתרון בדמות שירות תסרוקת עד הבית.

שירות תסרוקת עד הבית הוא פתרון אידיאלי לא רק לנשות קריירה אלא לכל אישה עסוקה. במסגרת שירות תסרוקות עד הבית מגיע מעצב תסרוקות הישר אל בית הלקוחה ושם הוא מעצב את שיערה. בצורה כזו חוסכת הלקוחה זמן רב. היא אינה צריכה לנסוע עד לסלון השיער ולהמתין בתור. עיצוב השיער מתבצע מבלי שתצטרך לצאת מהבית. במסגרת שירות תסרוקת עד הבית ניתן לעצב לא רק תסרוקות ערב מיוחדות אלא גם תסרוקות כלה. כלות רבות אכן מסתייעות בשירות זה כדי לחסוך בזמן ביום החתונה. מעצב השיער מגיע אל בית הכלה (או אל בית המלון בו היא שוהה) עם כל הציוד ומעצב עבורה תסרוקת כלה אטרקטיבית.

אתן נמצאות לפני אירוע חברתי, עסקי או אירוע משפחתי חשוב? כדי לאתר מעצב תסרוקות ערב מיוחדות צרו קשר עם חברות או עמיתות לעבודה ושאלו אותן אם הן מכירות מעצב כזה. אם לא מצאתן איש מקצוע בצורה כזו, חפשו באינטרנט תחת הביטוי תסרוקות ערב מיוחדות. היכנסו לאתרים העולים בתוצאות החיפוש והתרשמו מעיצובם ומתוכנם. אם האתר מושקע ומעוצב היטב, כדאי ליצור קשר עם בעל האתר ולברר לגבי עיצוב תסרוקות ערב מיוחדות.

אם אתן מחפשות שירות תסרוקת עד הבית, רצוי שתבררו עם מעצב השיער השכונתי שלכן אם הוא מציע שירות כזה. אם הוא אינו מציע שירות כזה, הוא וודאי ימליץ לכם על עמית למקצוע המסוגל לתת לכן פתרון. איתרתן איש מקצוע שיספק לכן את השירות? כדאי לקבוע את מועד ביקורו מראש ולא לחכות עד לרגע האחרון. מומלץ גם לשאול את מעצב השער שיגיע לביתכן אם צריך להכין דבר מה מבעוד מועד, כמו למשל חיבורים לחשמל, כיסא מסתובב מול מראה, תכשירי שיער מסוימים וכדומה.

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי המומחה בתחום עיצוב תסרוקות כלה, תסרוקות, תסרוקות ערב מיוחדות ועוד. פני אליי וגם לך יהיה ארוע מושלם בדיוק איך שאת רוצה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב