דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילויות לילדים והפעלות לימי הולדת - כל הטיפים בנושא אירועים לילדים 

מאת    [ 02/03/2012 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 1846 פעמים ]

מתכננים מסיבת יום הולדת? מחפשים הפעלות לימי הולדת ופעילויות לילדים שבאמת ישמחו את ילדכם? אולי יום הולדת בנושאים? מגלשות מים ענקיות?

כיום קיים מגוון של שירותים ואטרקציות עבור אירועים לילדים, ומבחר ענק של פעילויות לילדים,  מתקנים מתנפחים ועמדות משחק שתוכלו להשיג במחיר הגיוני, כדי ליצור אירוע חוויתי, שישמר כזיכרון חם לאורך שנים.

חברות הפקת אירועים לילדים מציעות כיום מגוון של מתקנים מתנפחים ומתקני לונה פארק, ואפילו מגוון של מתקני ספורט אתגרי היכולים להתאים גם למבוגרים שבמשפחה, ולאירועים של בני נוער (בר מצווה / בת מצווה). תוכלו למצוא מתקנים מתנפחים לבריכה, כמו מגלשות מים, וכן מתנפחים לפעוטות כמו מתקני ג'ימבורי, המגיעים בצבעים ובגדלים שונים.

תוכלו למצוא חברות המפיקות אירועים לילדים, אשר מספקות שירותים כוללים, ומציעות גם מתקנים מתנפחים, וגם פעילויות לילדים. רצוי כמובן לבחור בחברה המשלבת ביניהם (מפעילה מסיבת קצף, וגם מספקת מתנפחים מתאימים). הפעלות לימי הולדת כוללות היום גם הפקות מורכבות - אירועים לילדים בנושאים, כמו "יום הולדת הישרדות" או "יום הולדת נסיכות".

הנה כמה טיפים ורעיונות עבור הפעלות לימי הולדת שיצרו חוויה לילדים, אבל לא ישאירו אתכם מרוששים:

למסיבת קיץ, מומלץ בחום לשכור מגלשות מים המגיעות עם בריכה. תוכלו למצוא חברות המציעות מתנפחים לבריכה בגדלים ענקיים המגיעים ל-11 ו-13 מטר, שמספקות גם שירותי מפעילים עבור מתנפחים אלה ואחרים. הבריכות וכל המתקנים מתנפחים, וניתן למצוא חברות המציעות אותן במחירים הוגנים.

תוכלו להשיג מתקני לונה פארק מרהיבים כמו רכבת חשמלית או קרוסלה, ומומלץ לחפש חברת הפקת אירועים לילדים, המספקת גם מכונות מזון ברוח האירוע, כמו מכונת צמר גפן מתוק, מכונת פופקורן או מפל שוקולד. ניתן להשיג פינוקים אלה בעלות סבירה, במסגרת עסקאות חבילה אצל חברות גדולות המציעות גם פעילויות לילדים והפעלות עבור אירועים לילדים.   

מתקני ג'ימבורי - מתקנים לפעוטות המותאמים לצרכי הגיל הרך. מתקני ג'ימבורי מומלצים עבור אירועים לילדים קטנים, על תרומתם להתפתחות המוטורית של הפעוט, ולחשיפתו אל אובייקטים. בריכת כדורים, למשל, היא מתקן ג'ימבורי המציע פיתוח של כישורי תפיסת צורה וצבע, ומעניק חוויה מרגשת במיוחד עבור ילדים קטנים. תוכלו לשלב מתקני ג'ימבורי, עם מגלשות מים לפעוטות.

עבור מסיבת בר / בת מצווה, או בשביל לשמור על רוח חיה עבור המבוגרים בין כל הפעילויות לילדים השונות, אפשר לשכור מתקני ספורט אתגרי כמו מתקן השור הזועם או קיר טיפוס מתנפח. מתקן השור הזועם הוא להיט היסטרי שמכניס אווירה הומוריסטית ותחרותית לכל אירוע – אירועים לילדים ולמבוגרים כאחד.

אפשר גם להשיג הפעלות לימי הולדת שמשלבות יצירה, ולשכור מפעילי סדנאות לילדים מקצועיים. קיים מבחר עצום של סדנאות שאפשר לשכור עבור אירועים לילדים, אשר מציעות פעילויות לילדים מקוריות ומעשירות.    

חשבו חכם ושכרו את שירותיה של חברה שתדאג להכול ותתאים לאירוע שלכם חבילה שתכלול גם מתנפחים מתאימים לילדכם – מתקני ג'ימבורי כמו בריכת כדורים כשמדובר בפעוטות, ומתקני ספורט אתגרי כמו קיר טיפוס, השור הזועם או שולחנות משחק כשמדובר בבר מצווה / בת מצווה, או באירוע עם מבוגרים.

והכי חשוב – אל תתפשרו על בטחון ילדיכם! הקפידו לבקש אישורים מתאימים מהחברה, ובחרו בחברה המציעה ביטוח וצוות מפעילים מקצועי ובעל תעודות הסמכה. זכרו, ביטחון הוא נושא חשוב במיוחד באירועים לילדים, ועל כן מומלץ במיוחד לעבוד עם חברה בעלת מוניטין חיובי, שמפרסמת תגובות חיוביות מלקוחות.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב