דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צביעת דלתות 

מאת    [ 01/03/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3457 פעמים ]

דלת שלא נצבעה היא דלת לא מושלמת.  כל דלת צריכה לעבור תהליך צביעה אחר, בהתאם לחומר הגלם שממנו עשויה הדלת. בנוסף לכך יש היום שיטות טכנולוגיות שונות לביצוע תהליך הצביעה. אז למי שאינו יודע דבר וחצי דבר על צביעת דלתות, הנה סקירה תמציתית על תהליך צביעת דלתות.


תהליך צביעת דלתות מתבצע בד"כ כאשר הדלת שוכבת באופן מאוזן, זאת משום שצביעה של דלת העומדת באופן מאונך, תגרום לנזילה של הצבע בצורה לא שווה .הצביעה של הדלת יכלה להתבצע או באמצעות צבע שהוא על בסיס מים, או באמצעות צבע שהוא על בסיס שמן,  ורק לאחר שהצבע מתייבש, אפשר להתקין את הדלת .


צביעת דלתות פלדה- יש כמה שיטות לצביעת דלתות, השיטה הראשונה, היא ציפוי דלת הפלדה בציפוי PVC , את הציפוי הנ"ל ניתן להחליף אחת לכמה זמן, כאשר הצבע על הציפוי דוהה ומאבד את חיוניותו, אפשרות אחרת היא צביעת דלתות הפלדה בתנור, שיטה זו של צביעת דלתות פלדה בתנור, נחשבת לשיטת צביעה יעילה משום שהצבע הוא צבע עמיד לאורך זמן.  שיטת הצביעה השלישית לצביעת דלתות פלדה היא באמצעות ציפוי פורניר שניתן להדביק אותו לדלת. דלתות שעשויות ממתכת אחרת כמו אלומיניום אפשר לצבוע אותן בשיטה של צביעה בהתזה , או צביעה ידנית.


צביעת דלתות פנים עץ- צביעת דלתות פנים עץ מתבצעת  באופן שונה לגמרי, העובדה  שהדלת עשויה מחומר גלם שמושפע מנזקי מזג אוויר כמו רוחות, גשמים וכד', מחייבת אותנו לצבוע את הדלת בתהליך ארוך שמטרתו להגן כמה שיותר על הדלת, ולשמור על עמידותה של הדלת מפני נזקי מזג האוויר השונים.

צביעת דלתות מעץ יכולה להיות ע"י לכה על בסיס מים או בעזרת לכה על בסיס שמן, או בעזרת צבע אטום ההבדל בין החומרים הללו, הוא בהרכב שלהם, וכתוצאה מכך ברמת העמידות של הדלתות מול נזקי הטבע השונים. דלתות שיצבעו בצבעים על בסיס שמן או בצבעים אטומים יהיו דלתות עמידות יותר, אשר יחזיקו מעמד זמן רב יותר.


כל דלת עץ שאנו מעונינים לצבוע אותה עלינו קודם ללטש אותה עם נייר זכוכית, כדי שיהיה לה מרקם חלק כמה שיותר, לאחר מכן אפשר להתחיל לצבוע את הדלת כאשר הדלת שוכבת במאוזן, לאחר שסיימנו לצבוע את הדלת עם הצבע שבחרנו, יש להמתין עד ייבוש מוחלט של הצבע, כאשר צבע התייבש לגמרי יש צורך לבדוק האם יש צורך בשכבת צבע נוספת אם לאו.

המאמר מוגש מטעם 145 פורטל בנייה www.145.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב