דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הושקה גרסא חדשה של Changepoint, פתרון האוטומציה לניהול משאבים בעת ביצוע פרויקטי IT, מבית Compuware 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1845 פעמים ]

Compuware, חברת ביצועי הטכנולוגיה, הכריזה על גרסה חדשה של פתרון האוטומציה המוביל Changepoint לניהול משאבים בעת ביצוע פרויקטי IT . הפתרון מציע כעת יכולות מובילות לניהול משאבים כדי לסייע לחברות שירותים לגדול בקלות,  לתכנן  משאבים משותפים, לנהל ולהפעיל  משאבים ביעילות מקסימלית. Changepoint הוא פתרון כולל שמאפשר תכנון ובקרה של פרויקטים ביחס למשאבים הרלוונטיים: כוח אדם, חומרה ותוכנה ועל סמך הממצאים המתקבלים ניתן לקבל החלטות מושכלות המאפשרות תכנון נכון של התקציב, השקעות נבונות ותסריטים משופרים של 'מה אם'. הפתרון מאפשר לנהל את ה-IT כיחידה עסקית לכל דבר עם חישובי רווח והפסד.

קומפיוור מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

"ניהול משאבים הוא נושא קריטי עבור לקוחותינו. החברות איתן אנו מדברים מחפשות כולן לנהל משאבים בצורה יעילה יותר, להבין את היקף המשאבים והקשר שלהם לביקושים, ולהגביר את המיצוי בכל מקום בו זה אפשרי. נושא זה עולה באופן קבוע כמרכזי במסגרת פניות לקוחותינו", אמר דן שטאנג, מנהל מחקר, גרטנר.

"במהלך השנה האחרונה, ניהול משאבים הפך לנושא הראשון בחשיבותו עבור לקוחותינו", אמרה מור פארן ממטריקס תחום קומפיוור. "לקוחות נושאים עיניים אלינו כדי שנוביל את פיתוח התהליכים הטובים מסוגם בתחום, ושנבצע אוטומציה מלאה של תהליכי ניהול ותכנון
משאבים. המשוב מקהילת משתמשי Changepoint היה חיוני בעיצוב גיליון ניהול המשאבים, יכולת חדשה שאנו מאמינים כי תשפר בצורה דרמטית את יכולת הלקוחות למקסם רווחיות, להגביר את ניצול המשאבים, לצמצם זמני חוסר פעילות, ולשפר את התקשורת ושיתוף פעולה בין מנהלי פרויקטים ומנהלי משאבים".

גיליון ניהול המשאבים, הזמין ללקוחות בחינם כשדרוג, מציע פונקציונאליות ניהול משאבים המשולבת עם ביצועים ומהירות משופרים, ממשקיות מתקדמת וגמישות, עם ניהול נתונים דינאמי. עם גיליון ניהול המשאבים של  Changepoint משתמשים יכולים לתכנן ולנהל ביקוש למשאבים בצורה טובה יותר: לסקור ולאזן עומסי עבודה נוכחיים עבור משאבים, לסקור דרישות עתידיות למשאבים בהקשר של
פרויקטים והזדמנויות קרבים, ולפעול בצורה אקטיבית כדי לענות על הדרישות. כמו כן, הגיליון מאשר לאייש במהירות פרוייקטים וסוגי עבודה שונים.

 



אודות Compuware 

Compuware, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה- IT שלהם על מנת להיענות לצרכים עסקיים. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי
הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, תוך שהן מאפשרות למנהלי מערכות מידע לשלוט טוב יותר במערכות –ה IT ביעילות רבה יותר, בבקרה טובה יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה- IT. בין לקוחות  Compuware בישראל: בזק ,012 Smile , בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, ישראכארד, ECI, מעבדות IBM בחיפה, Retalix, אלביט, צה"ל, רפאל, כלל ביטוח, בזק, מזרחי טפחות, הבינלאומי ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב