דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת מכללה טובה ללימוד קורסים למחשבים 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 694   [ נצפה 1586 פעמים ]

אם אתם שוקלים ללמוד קורס כלשהוא בתחום המחשבים, למשל קורס טכנאי מחשבים, קורס MCITP או קורס סיסקו, חשוב מאוד היכן תלמדו. חשיבותה של מכללה טובה ללימודי קורס מחשבים נובעת מכמה סיבות:


    • מכללה איכותית תציע קורסים מקצועיים ברמה גבוהה, עם שפע של הזדמנויות לתרגול מעשי, דבר שיסייע לכם לצבור ניסיון כבר משלב הלימודים.
    • כיתות הלימוד במכללה בעלת מוניטין הן מרווחות, עם מספר קטן של תלמידים בכל כיתה. עניין זה מאפשר מתן תשומת לב מרבית לכל תלמיד.
    • מכללה טובה מעסיקה מורים וותיקים ומנוסים. מורים כאלה יוודאו שאתם מבינים היטב את החומר, שעשוי להיות מורכב למדי.
    • אחוז הבוגרים של בחינות ההסמכה בסיום קורס  CCNA או קורס MCITP גבוה יותר במכללות וותיקות, בגלל רמת ההוראה הגבוהה.
    • מכללה ותיקה מחזיקה במעבדות מחשבים מתקדמות ומצוידות היטב. זהו עניין עקרוני, כי חשוב מאוד לתרגל את חומר הלימודים של קורס טכנאי מחשבים, קורסMCITP  או קורסCCNA  על גבי מערכות החומרה והתוכנה החדישות ביותר.
    • מכללה בעלת מוניטין תקל עליכם להשתלב בשוק העבודה. עניין זה נובע משתי סיבות עיקריות: ראשית, מכללות כאלו מחזיקות במחלקת השמה פנימית, המסייעת לבוגרים בקליטה למקומות עבודה. שנית, מעסיקים רבים פונים מיוזמתם אל מכללות מחשבים וותיקות ומחפשים לקלוט בוגרי קורסים, רצוי בוגרים מצטיינים.

בהתחשב בכל היתרונות הללו, אין ספק שאם אנו כבר נרשמים ללמוד קורס טכנאי PC, קורס CCNA או קורס MCITP, רצוי שנבחר במכללה הטובה ביותר. איך נוכל לאתר מכללה כזו? ובכן, הנה מספר טיפים שיעזרו לכם:


    • בקשו המלצות מחברים או קרובי משפחה העובדים בתחום המחשבים. טכנאי מחשבים, כמו גם אדמיניסטרטורים, ידעו להמליץ לכם על מכללה טובה ללימודי קורס טכנאי PC  או קורס MCITP. אנשי תקשורת נתונים יוכלו להפנות אתכם למכללות טובות ללמוד בהן קורסים של תקשורת נתונים, כמו למשל קורס CCNA, קורס CCNP או קורס CCIE.
    • כנסו לפורומים של מקצועות המחשב באינטרנט והציבו שאלה לגבי איתור מכללה טובה. אם לא תזכו לתגובה, אל תתביישו והציבו שוב את השאלה. חברי פורום כזה יכולים לתת לכם משוב רב ערך לגבי מכללות המחשבים השונות ורצוי שתעזרו בכך.
    • קחו יוזמה: התקשרו אל כמה חברות השמה ובקשו בנימוס לשוחח עם אחראי הגיוס לתחום המחשבים. הסבירו לו כי אתם מחפשים ללמוד קורס טכנאי PC, קורס MCITP או קורס סיסקו ושאלו אותו באיזה מכללה הוא ממליץ ללמוד. אדם כזה מעורה היטב בשוק העבודה ויידע לומר לכם אילו מכללות נחשבות לאיכותיות. ייתכן שאפילו תוכלו ליצור עם איש כזה קשר ראשוני, שיבשיל בהמשך לכדי סיוע ממשי במציאת עבודה לאחר תום הקורס.
    • חפשו באינטרנט מכללות מחשבים על ידי הקלדת ביטויי חיפוש כמו קורס טכנאי מחשבים או קורס סיסקו. קראו בעיון את החומרים הנמצאים באתר המכללה. אם אתר המכללה מעוצב היטב ועשיר במידע רלוונטי, ייתכן שכדאי לבקר במכללה להמשך ההתרשמות בפועל.
    • איתרתם ברשת כמה מכללות הנראות לכם איכותיות? בקרו במקום באופן אישי. שוחחו עם נציגי המכללה ובקשו להיכנס לשיעור לדוגמה. במהלך השיעור תוכלו להתרשם מאיכות ההוראה ורמת הלימודים. בהפסקה כדאי מאוד שתשוחחו עם כמה מהתלמידים ותשאלו אם הם שבעי רצון מהקורס וגם אם יש דברים שאינם מוצאים חן בעיניהם.
    • קחו את הזמן וסיירו במעבדת המחשבים של המכללה. בדקו אם יש מספיק מחשבים, אם המחשבים חדשים, אם התוכנות עדכניות ואם תנאי השהייה במעבדה נוחים. גם אם הקורס מוצע במחיר מציאה, קשה מאוד ללמוד קורס טכני כמו קורסMCITP  או קורסCCNA  במעבדה צפופה, בלתי מאווררת ובלתי ממוזגת.
    • שאלו את נציג המכללה מהו אחוז העוברים את בחינות ההסמכה של מיקרוסופט או סיסקו. בחינת מיקרוסופט נערכת בסיום קורסMCITP  ובחינת סיסקו- בסיום קורס CCNA. כעקרון, ככל שאחוז הבוגרים העוברים את הבחינות הנו גבוה יותר, מדובר ברמת לימודים גבוהה יותר. נציג מכירות אשר יתחמק מתשובה ישירה לשאלתכם, מעיד למעשה כי רמת הלימודים באותה מכללה אינה דבר שיש להתגאות בו. קחו עניין זה לתשומת לבכם.
    • שאלו את נציג המכללה אם המכללה מציעה שיעורי עזר ותגבור לתלמידים המתקשים בכך. מכללות טובות אכן מציעות שיעורים כאלה ללא תוספת מחיר.
    • וודאו כי המכללה מסייעת לכם במציאת מקום עבודה לאחר תום הקורס. מכללות טובות דואגות, כאמור, לקליטת בוגרי הקורסים במקומות עבודה, או לפחות מכינות את הבוגרים לראיונות עבודה במסגרת סדנאות מיוחדות וסימולציות.

קחו בחשבון כי איתור מכללה טובה ללמוד בה את הקורס הרצוי יכול לארוך זמן מה. קחו את הזמן. התוצאה תשתלם לכם בסופו של דבר. שימו לב כי בגלל התחרות הרבה ייתכן ותקבלו הצעות ללמוד קורס טכנאי מחשבים, קורסMCITP  או קורס CCNA במחירים נמוכים במיוחד. הקפידו שעניין המחיר לא יהווה את השיקול היחיד לבחירת המכללה. אחרי הכול, לא משתלם ללמוד במקום מפוקפק רק בגלל חסכון קטן במחיר.

לימודי קורסי מחשבים במכללת IITC! המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים ועסקיים, בכל שעות היום והערב. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים, לקבלת ייעוץ והכוונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב