דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת מתנות לגן ילדים 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 3361 פעמים ]

מה חשוב לקחת בחשבון כשאנחנו בוחרים מתנה לילדי הגן?

כשאנחנו בוחנים מתנה לילדי הגן חשוב לשים לב למספר פרמטרים בולטים כמו למשל, מתי נחלק את המתנה? האם זוהי מתנת תחילת שנה לילדי הגן? מתנת סוף שנה לגן הילדים או, מתנת יום הולדת לילדי הגן?

לכל סוג כזה של מתנות יש מטרה שונה ומעטות המתנות שיכולות לענות על כל אחת מהדרישות האלה. קחו למשל את המתנה לילדי הגן שנקראת "ציפיור". זוהי ציפית לכרית בגודל של כרית לשינה, כשמצידה האחד של הכרית תפור שם הילד ומצידה השני של הכרית -  הילד מצייר ישירות על הציפית. כשמחלקים לילדי הגן מתנה בתחילת השנה, המטרה היא בדר"כ להתקרב לילד ולהכיר אותו טוב יותר. הציפיור יכול להיות מתנת תחילת שנה נהדרת לילדי הגן, מכיוון שהילד מצייר על הציפיור את החלום שלו. זוהי הזדמנות נהדרת להכיר את הילד, לשמוע על החלומות שלו והרצונות שלו, לעודד אותו ולהתחבר אליו. זוהי גם הזדמננות לתת לו לצייר בצורה חופשית ולראות מהו סגנון הציור שלו, מהי רמת הציור והיכולות שלו - במטרה שנוכל להמשיך לעבוד איתו במהלך השנה ולהתקדם ביחד.

דבר נוסף שכדאי לשקול הוא, עד כמה הגננת אוהבת חידושים? ישנן גננות צירתיות ומקוריות שאוהבות חידושים וישנן כאלה שפחות. הגננות החדשניות, הן הגננות שיקחו את הציפיור כמתנת סוף שנה לילדים בגן ויבקשו מהילדים לסכם את השנה על ידי ציור על גבי הציפיור. כך תישאר לילדים מתנה מהגן שהיא מזכרת נפלאה ומרגשת. אפשר לרשום עם הילדים שיר סיכום מהווית הגן ולהעתיק אותו על גבי הציפיור. אפשרות נוספת היא, להנחות את הילדים לצייר על גבי הציפיור בעקבות הנושא השנתי שנלמד.

שאלה נוספת שכדאי לשאול את עצמינו, היא - האם אנחנו מחפשים מתנה מקורית? האם אנחנו מחפשים מתנה שימושית לגן ילדים? אין ספק שהציפיור הוא מתנה מקורית וגם שימושית. הרי הילד יוצר את הכרית האישית שלו - גם כי השם שלו תפור עליה וגם כי הוא באמת יצר והכין את הציור האישי שלו על הכרית. לא עוד צילומים של הילד, מסגרות של תמונות וכו'... אלה יצירה אמיתית של הילד על הבד עצמו.  הילד שותף אמיתי בהכנת המתנה!

כשאנחנו רוכשים מתנה לילדי הגן, לכל מטרה, מומלץ מאוד שהגננת תהיה מעורבת בבחירת המתנה לגן ובכל השלבים הקשורים בהכנת המתנה. הכישרון של הגננות והניסיון שלהן מהווים תוספת נהדרת למתנה. למשל, גננת שהחליטה לשתף את כל הילדים במתנת יום הולדת לכל ילד, פשוט ביקשה מכל ילד בנפרד לצייר את הברכה שלו לילד היום הולדת על הציפית, כך שילד היומולדת  קיבל ציפית מלאה בברכות - ציור. מתנה פשוט מרגשת!

נקודה אחרונה היא - מה יאמרו שאר ההורים? האם הם יהיו מרוצים מהמתנה שהילד הביא מהגן? האם הם ירגישו שיש תמורה לכסף? האם ההורים יתרשמו מעבודת הגננת ומהשקעת צוות הגן בילדים?

אז ברור שלא ניתן לרצות את כלל ההורים בגן, אבל חשוב לנסות לרצות את רובם. לכן, מומלץ לבחור במתנות שהם שימושיות ומקוריות. זה יבטיח שההורים יתרשמו מהמתנה ולא יערמו אותה ביחד עם שאר המתנות שהמקבלים מהגן. מתנה שימושית היא מרשימה יותר וגורמת לנו להרגיש שיש תמורה לכסף שנאסף עבור המתנה. מתנה מקורית, תראה לנו צוות משקיע, שחושב "מחוץ לקופסה" ורוצה לחדש ולגוון, ליצור עם הילדים ולהשאיר בהם חותם אמיתי.

מתנת יום הולדת לילדים בגן? מתנת תחילת שנה לילדי הגן? מתנת סוף שנה לגן ילדים? - צריך קצת סבלנות , אבל בסופו של תהליך - תבחרו במתנה המשולמת לכם ולילדכם!

הכי חשוב שתהיה לנו שנה טובה, שנה של יצירה, שנה פורייה....




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב