דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות שיחות ועידה בחינוך 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1777 פעמים ]

טכנולוגית שיחות ועידה משמשת מדי יום את מוסדות החינוך עבור יישומים רבים מספור. המחנכים של היום, מדריכים  ומאמנים חייבים לספק מגוון רחב של תכנים לימודיים ושירותי הדרכה למגזר החינוכי, לחברות, מנהלי צוותים, סטודנטים, ובעלי העניין. לשם כך יש צורך  בתנאים סבירים ונוחים לשימוש  בכיתות הלימוד, תנאים המאפשרים חווית למידה עשירה ופורה.

פתרונות שיחת ועידה מאפשרים זאת! הם משפרים את תהליך הלימוד וההדרכה באמצעות אינטראקציה זורמת המאפשרת העברת תכנים מהירה בטווח גיאוגרפי רחב שאינו מוגבל ובהשקעה נמוכה.  

שירותי שיחות ועידה מאפשרים פתרון זמין מקיף זול ופשוט ליישום בתחום הכשרת עובדים וסטודנטים  שלא לדבר על בעיית ריבוי כיתות כוח אדם :סגל מרצים ומורים .

 הטווח המלא של פתרונות שיחות ועידה מאפשר לתלמידים להיפגש עם הסגל, לספק גישה נוחה למומחים, לספק התפתחות מקצועית, לבצע פגישות בין סטודנטים , ליצור שיתופי פעולה בחדר או על שולחן העבודה.

 החינוך במאה ה 21 קיבל נקודת מפנה.

מנהלי מוסדות חינוכיים צריכים למצוא דרכים כדי לענות על הגירעונות התקציביים ולקבל סבסוד ממשלתי שתלוי בתהליכי חקיקה מורכבים, וזאת תוך הכנת  התלמידים להיות חלק מכוח העבודה הגלובלי ולהתמודד עם הצורך המתמשך לשפר את תהליכי הלמידה, להתמודד עם המחסור בסגל הוראה, להביא את החינוך לאזורים  מרוחקים וכפריים, להגדיל את ההכנסות של המוסד החינוכי , ולקצץ עלויות.!!

 חינוך באמצעות שיחות ועידה מהוה דרך להרחיב את חווית הלמידה האינטראקטיבית ופותח אפשרויות :

הרחבת היצע הקורסים - והתאמתם ללומדים מתקדמים, לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים, לסגל בכיר, לצוות עובדים, הדרכת הורים וחברי הקהילה לשפר ולשתף את המומחים בתחומים הנדרשים, ובעיקר להרחיב מאוד את היקף הכיתה הווירטואלית   לאזורים נידחים מרוחקים ולאפשר גם לאזורים אלו ליהנות מיתרונות של למידה איכותית וליהנות תחומי עניין שונים, מומחים ואנשי מקצוע מרחבי העולם.

חינוך באמצעות שיחות ועידה מאפשר לממשלות לממש הון חינוכי להפעיל קמפוסים מרוחקים להגיע לסטודנטים המרותקים לבית לנצל את הזדמנויות למידה ובכך ליצור הון חינוכי למדינה .

שיתופי פעולה בין  סטודנטים  ליישום פרויקטים - שיתופי פעולה עם כיתות אחרות כדי לדון בנושאים שהם שנויים במחלוקת, ללמוד על תרבות שונות או קהילה;

 עם שיחות ועידה בוידאו, אפשר להעביר את תכני הלימוד בשפות שונות  הפותחות שיתופי פעולה סביב כדור הארץ. שיחות הועידה/ וידאו הפכו את ההזדמנויות האלה למציאות עבור הסטודנטים וסגל המרצים .

מחקרים הראו שאנשים לומדים כפליים בפגישות כמו שיחות ועידה קוליות  / וידאו וכי יותר ממחצית כ 55% של ההשפעה של תקשורת חזותית מגיע מהבעות פנים ושפת גוף 38% מגיעים מגוון הקול.

העבודה באמצעות פתרונות שיחות ועידה/ וידאו פרודוקטיבית יותר ויעילה כשהיא מתבצעת פנים אל פנים עם כל אחד, בכל זמן ובכל מקום בו הם נמצאים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב