דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקים - טיפים לבחירה ומגמות אופנתיות 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 5531 פעמים ]

אין ספק שהתיק הוא חברה הטוב ביותר של האישה. הוא מלווה אותנו לכל מקום, ניתן לאחסן בו פריטים הכרחיים והוא אביזר אופנתי המשתלב נפלא עם הבגדים. התיק מעניק טאץ' צבעוני לבגד ומשדרג אותו פלאים.
נשים נוהגות להיסחב עם חצי דירה על הכתפיים ולכן, ניתן לומר המון על אישה בהתאם לתכולה של התיק שלה. מישהי שמחזיקה בפנים מבחר ספרים, היא בוודאי תולעת ספרים מושבעת, אחרת שמצוידת בפאלם או מחשב נייד, סמארטפון אצל מישהי שהינה חובבת טכנולוגיה רצינית ומישהי עם תיק איפור גדוש, בושם ריחני ומראה מגדילה, זו כנראה בחורה שהטיפוח וענייני אסתטיקה הם דברים חשובים עבורה. 

הדרך שבו נושאים תיק

כמו כן, כל אישה בוחרת לשאת את התיק על פי הסגנון האישי שלה. יש את אלו שנושאות את התיק על הגב, את אלו שמחזיקות אותו ביד ואת אלו שתולות אותו על הכתף או מלבישות אותו בצורה אלכסונית על הגוף. דרך ענידת התיק נעשית בהתאם למצב הרוח, הנוחות וכמובן, סוג הבגדים. בשוק קיימים תיקים רבים, במגוון צבעים ובכל הגדלים והסגנונות האפשריים. התיק הפך בשנים האחרונות לקישוט טרנדי עבור כל אישה. נוכחותו מוסיפה נגיעה עיצובית לבגד, משלימה את המלתחה ומעשירה מאוד את ההופעה הכוללת.

תיקים – טרנדים בולטים

פלישת הטרנד האתני למחוזותינו העלתה על המדפים מגוון תיקים צבעוניים ורקומים עם שפע של אלמנטים, ביניהם פרחים, צורות ומוטיבים מופשטים, שמושכים מיד את העין. למשל, תיק רקום פייזלי בסגנון מזוודה, נוח וקלה לאחיזה במראה אתני משגע וכובש.
הטוויד אף הוא מתקמבק בהצלחה, על שלל רקמותיו וגווניו, הכוללים פסטלים וזוהרים ועד גווני אדמה מחממים.  דמויי העור מככבים חזק העונה בגוונים כהים, במיוחד השחור הדומיננטי, שהולכים פרפקט עם מלתחה קלאסית, מחויטת וענוגה.
למי שמחפשת זריקת צבע מעניינת, שפע של תיקים בשלל גוונים חמים ואופנתיים. כמו למשל, תיקים דמויי עור בצבעים בז, כתום שרוף וחום כהה עם רוכסני צדדים וידיות עגולות.

טיפים

 

את התיק כדאי להתאים לפרופורציות הגוף ולמראה שברצונך להשיג. כמו כן, מומלץ בחום להתאים את התיק גם לסוג האירוע ולצרכי השימוש. כך למשל, אם עלייך לאחסן בתיק הרבה פריטים, מומלץ שתבחרי לך תיק גדול בעל שטח תכולה רב, שכולל חלוקת תאים נוחה. לעומת זאת, אם את ממעטה לאפסם בתיק, כדאי שתסתפקי בתיק קטן יחסית, כדי לא הכביד על הגוף או ליצור הופעה עמוסה.

פרופורציות: אם את נמוכה יחסית, כדאי שתצטיידי בתיק בעל רצועה קצרה יחסית או תיק יד כדי לא להכביד על הגוף. לעומת זאת, אם את מלאה יחסית, מומלץ שתתאימי לגוף תיק גדול עם רצועות ארוכות או עבות שיהלמו את מידות גופך.

גוון: התיק מאפשר להבליט את ההופעה. אם בחרת ללבוש שחור או בגדים בגוונים כהים, כדאי לך ליצור קונטרס באמצעות תיק צבעוני ונהפוך הוא: אם התלבשת צבעוני ונועז כדאי לך להצטייד בתיק נייטרלי להבלטת הבגד. ניתן ליצור מראה הרמוני על ידי שימוש בתיק בגוון הדומיננטי של הבגד או קונטרס על ידי שימוש בתיק כהה עם בגדים בהירים ולהפך.

נוחות: כדי שתוכלי להשתמש בתיק בשיא הנוחות, כדאי לך להצטייד בתיק בעל חלוקת כיסים נוחה להפרדת התכולה שלך. כך למשל, כיס המיועד לאחסון צרור המפתחות לעומת כיס סוללרי נשלף ותאים מפרידים. לביטחון אישי, מומלץ שהתיק יהיה בעל סגירת רוכסן או סגירת תיק תק וידית אחיזה נוחה שתוכלי לסחוב אותו אתך בקלות וללא מאמץ מיותר.

סגנון: תיקי בד בדרך כלל משדרים אווריריות וקלילות בעור תיקי עור אטומים מעידים על הופעה סולידית ואלגנטית. התאימי את התיק להופעה ולרושם שברצונך ליצור. בהצלחה.  

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב