דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משאבות מים - לכל מטרה ולכל צורך 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1835 פעמים ]

משאבות מים – לכל מטרה ולכל צורך

משאבות מים הן מכונות המיועדות לשאוב מים ממקום אחד למקום אחר. משאבות מים מופעלות בכוח השרירים, בכוח החשמל, דיזל, בנזין או קיטור. רוב משאבות המים כיום מופעלות בכוח חשמלי ובהספק סביר.

משאבות מים קיימות לצרכים שונים: משאבות לאספקת מים למקומות גבוהים, משאבות לבריכות שחייה, משאבות לבריכות נוי, משאבות למזרקות, משאבות מים לרכב, משאבות טבולות, משאבות צנטריפוגליות וכדומה.

אם אתם זקוקים למשאבה מכל סוג שהוא הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא משאבות מים מסוגים שונים עבור צרכים שונים ובמחירים שונים. להלן מספר דוגמאות מייצגות למשאבות מים פופולאריות:


    • משאבות מים צנטריפוגלית - משאבות מים אלו פועלות ע"י מאיץ המסתובב והגורם לעליית לחץ וספיקת המים. תפקיד משאבות מים אלו הוא להזרמת מים דרך צנרת המיועדת להעברת נוזלים.
    • משאבות מים טבולות - משאבות טבולות הן משאבות הטבולות בנוזל. הן משמשות לשאיבת נוזלים ממקומות נמוכים כמו בורות עמוקים, חניונים, מקלטים ומקומות, שמפלס הצנרת נמוך ממפלס הקרקע. השימוש הנפוץ במשאבות מים טבולות הוא להזרמת שפכים וימי גשמים ממקומות נמוכים לרשת העירונית.  
    • משאבות מים לאספקת מים - משאבות מים לאספקת מים מזרימות מים למקומות גבוהים. האספקה היא בדרך כלל למאגרי מים גבוהים שקיימים במבנים ציבוריים או פרטיים, או במבנים רבי קומות. משאבות מים אלה מסוגלות לייצר ספיקות גבוהות לעומס רב והן מורכבות מכמה וכמה מאיצים ותאי שאיבה בגוף המשאבה.
    • משאבות מים לכיבוי אש - למערכות כיבוי אש רבות יש תמיכה של משאבות מים המוליכות מים בכמות גדולה למתזים שונים או לזרנוקים בשעת פריצת שריפה או דליקה. לכל מערכת כיבוי אש יש מערכת פיקוד האמורה לתת למשאבות הוראה להיכנס לפעולה בשעת דליקה או שריפה, וכשזה קורה נכנסות המשאבות לפעולה ומזרימות את המים למקומות הנחוצים כדי לכבות את האש.
    • משאבות מים להגברת לחץ משאבות מים להגברת לחץ מיועדות להגברת לחץ המים בבניינים, שלחץ המים שמספקת העירייה אינו מספק, והוא מגיע בלחץ נמוך מידי שאינו מאפשר להתקלח או לשטוף כלים באופן סביר. כמו כן, משמשות משאבות מים להגברת לחץ גם בבניינים רבי קומות ולאותה המטרה.
    • משאבות סחרור – משאבות אלו מתאימות למערכות סינון, לבריכות שחייה, למתקני התפלה, למערכות סולאריות וכדומה.

מכירת והתקנת משאבות מים מכל סוג שהוא היא מיומנות שיש לרכוש בהרבה ניסיון. משאבות מים שונות מתאימות לצרכים שונים, ויש להכיר את כל המשאבות הקיימות, כדי להתאים את המשאבה הנכונה לצורך המבוקש. התקנה של משאבת מים מצריכה עבודה מקצועית, שכן כל דליפה היא משמעותית וכל תקלה בעבודת המנוע עלולה לשבש את אורח החיים הרגיל.

משאבות מים מותקנות כמעט בכל מקום ולכל מטרה. בין אם זו משאבה לבריכת שחייה, לגיבוי מערכת כיבוי אש או להגברת לחץ המים בבניין התקנת המשאבה צריכה להיעשות באופן מקצועי ובטיחותי.

כאן באתר תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות בנושא משאבות והתקנתן.

 

שושנה מאיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב