דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אפשר להתחיל לגלוש בכל גיל? 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 4727 פעמים ]

כל נושא הגלישה קיים כבר שנים רבות בארץ, בסגנונות ודרכים רבות. כל אחד יכול ללמוד לגלוש, בתנאי כמובן שהוא יודע לשחות. התנאי היחיד להתחיל ללמוד גלישה הוא לדעת לשחות בצורה טובה, וניתן להתחיל זאת בכל גיל החל מגילאים צעירים מאוד של 8,9 או 10. לימוד הגלישה החל מגיל צעיר יכול להקנות יסודות טובים היות וילדים קולטים דברים מסוג זה הרבה יותר טוב ממבוגרים. גם בגיל מבוגר ניתן להתחיל ללמוד גלישה מהתחלה והכול תלוי במוטיבציה וברצון, באהבת הרוח והים.

 

הדרך המומלצת ביותר להתחיל ללמוד גלישה היא ללמוד גלישת גלים. לימוד גלישה מסוג זה הינו הבסיסי ביותר, ובהחלט מתאים כמעט לכל אחד. ספורט זה הופך להיות פופולארי יותר ויותר, ומאפשר להעביר שעות רבות של הנאה בים וכמויות גדולות של אדרנלין. על מנת להתחיל ללמוד גלישת גלים ניתן לקחת קורס בסיסי אשר לרוב נלמד במשך כמה שעות מרוכזות על ידי מדריך מוסמך, אשר כולל לימוד בסיסי של הטכניקה, כמו גם כללי הבטיחות הרלוונטיים.

 

סוגי גלישה נוספים

 

בין שאר סוגי הגלישה אותם ניתן ללמוד קיימים גלישה מסוג קייט סרפינג (גלישה בעזרת מצנח רחיפה), גלישת רוח, גלישה בעמידה, וגלישה אתגרית. כל אחד מסוגי הגלישה הללו ניתן ללמוד בעזרת קורס המוצע באחד מבתי הספר לגלישה הקיימים בארץ, וכל אחד מהם נלמד בדרך מעט אחרת. ניתן לקחת קורסים מסוג זה ברמות שונות, למתחילים ולמתקדמים. ציוד הגלישה המתאים על מנת לגלוש לבד כולל אביזרים רבים, מהם ניתן למנות את גלשני הקייט, מפרשים, גלשני רוח, מנורים ומאריכים, חליפות גלישה, טרפזים, תיקים, ביגוד, קסדות שונות הכוללות מיגון, מתקן לבקבוקי מים, מד רוח, מדבקות לדק המתאימות לכל גלשן, נרתיקים אטומים למצלמה או לפלאפון, ועוד ועוד.

 

גלישה, בסך הכל, הינה עסק יחסית יקר. פרט לקורס אותו כדאי מאוד לקחת על מנת לקבל את היסודות הנכונים, יש לרכוש את הציוד עצמו ולרוב מתבצעת רכישה של ציודים שונים ונוספים ככל שהטכניקה משתפרת ויש רצון ללמוד דברים נוספים. ניתן להתחיל ללמוד בכל גיל, ולרוב ילדים אשר התחילו לגלוש בגיל מוקדם יישארו עם אהבתם לתחום במשך שנים רבות ויעשו זאת גם בהיותם מבוגרים. לימוד ספורט הגלישה על סוגיו השונים בהחלט מומלץ כמעט לכל אחד ועל אף שלעתים הוא יכול להיות יקר, רוב האנשים שעוסקים בו מספרים על תחושת חופש כאשר הם נמצאים בים וגולשים על הגלים, לטענתם זה שווה כל מחיר. 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב