דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד זיווד אלקטרוני חוסך עלויות? 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 1867 פעמים ]

תחת הכותרת של זיווד אלקטרוני נכללים דברים רבים. זיווד אלקטרוני דומה מאוד לעיצוב תעשייתי ומשמש לייצור מוצרים בתעשיות השונות. כאשר מדברים על זיווד אלקטרוני פעמים רבות הכוונה לכל המעטפת של המוצר, המחשבה על תכנון שלו ועל התאמתו והכנתו לשיווק בשוק החופשי.

 

זיווד אלקטרוני משמש בין השאר את תעשיית מערכות התקשורת, את ייצור המוצרים החשמליים כגון תנורים, מיקרוגלים ואנטנות, את ציוד המחשבות והאביזרים הנלווים, יחידות המוצבות בסביבה כמו מכשירים למדידת הסכנה לרעידות אדמה או מכמונות מהירות, ציוד צבאי וכל הנגזרות שלו, תעשיית הטלפונים הניידים והמוניטורים שלהם, מוצרים המיועדים ללקוחות פרטיים כמו מודדי חום וכדומה, מוצרי פלסטיק, ועוד ועוד.

 

תכנון הזיווד האלקטרוני נעשה החל מהשלבים הראשונים של תכנון המוצר, וחוסך עלויות רבות בכך שהוא משקיע מחשבה בפרטים הקטנים אשר עשויים להפוך את המוצר לאטרקטיבי יותר ומותאם בצורה הנכונה ביותר עבור דרישות הלקוח.

 

מהם היתרונות בזיווד אלקטרוני נכון

 

למעשה, רוב המוצרים החדשים המיוצרים כיום ומיועדים לשיווק לקהל הרחב משתמשים בצורה נרחבת התהליך הזיווד האלקטרוני. כאשר מתכננים את המוצר מהשלבים הראשונים שלו, מתבצע תכנון פרטני ומדויק לגבי כיצד הוא ייראה בשלבים הסופיים וכיצד תהיו לו את הנדסת האנוש המדויקת ביותר עבור שימוש הלקוחות. כאשר מדובר על מוצרים חשמליים שונים על המתכנן לקחת בחשבון את היתרונות האפשריים של המוצר על פני מוצרים אחרים בשוק הדומים לו ומתחרים על אותו פלח שוק. תכנון נכון של זיווד אלקטרוני עשוי לסייע בכך מאוד היות והחל מהשלבים המקדימים של תכנון המוצר מתבצע בדק בית מקדים לגבי כיצד ניתן להגיע למוצר המוגמר הטוב ביותר.

 

פעמים רבות כאשר תכנון הזיווד האלקטרוני מתבצע נכון מתרחש חסכון משמעותי בעלויות של הפצת המוצר לשוק החופשי, היות ואין צורך לבצע שינויים מקיפים בהתאמת המוצר לצרכי הלקוחות (מכיוון שהוא מגיע מותאם) בשלבים מתקדמים יותר, דבר העלול לגרום לפגמים ותיקון ליקויים אשר מתגלים רק בשלבים אלו, כך למעשה נמנעת הוצאה נוספת. שיפור המוצר בשלבים הסופיים עשוי להיות בעייתי במידה ולא התבצע תכנון של זיווד אלקטרוני החל מהשלבים ההתחלתיים. על מנת לייצר את המוצר הטוב ביותר, החל משלב התכנון צריך לחשוב על הפרטים הקטנים ביותר אשר יותאמו במיוחד לצרכיי הלקוחות המיועדים והרוכשים הפוטנציאליים. תיקון הליקויים בשלבים הסופיים יקר הרבה יותר ולעיתים הוא כמעט בלתי אפשרי, בעיקר כאשר מדובר על מוצרים חשמליים ואלקטרונים. 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב