דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברים החשובים שכדאי לדעת על סכרת 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2808 פעמים ]

הפוך את הטיפול בסוכרת שלך להרגל בחייך. הרגלים רבים קשה מאוד לשבור ולהתאים אותם להרגלים להתמודדות עם סוכרת. בדוק את רמות הסוכר בדם באותו אזור של הבית בעת ובעונה אחת בכל יום ולטפל בה לפי הצורך.

כדאי לנקות את המזווה ואת המקרר מכל מזון מעובד, כמו גם מזון מעובד בסוכר ושומני טראנס, אכילת שומן טרנס כל מזון אשר מוקשה חלקית השומן יגדל בבטן שלך וישים אותך בסיכון גבוה יותר לקבל סוכרת. מזונות אלו אינם טובים לאף אחד למאכל, אז עדיף לזרוק אותם.

אבחנה עם סוכרת אינה סוף העולם, ודא שהבריאות הכללית היא טובה, פעל לפי העצה הזו גוף בריא ונפש בריאה היא המפתח כאשר לומדים לנהל את הסוכרת. אין תרופת פלא, אבל השמירה על עצמך בריא היא חשובה .ייתכן כי יהיה לך קשה יותר לשלוט על רמת הסוכר בדם שלך כשאתה חולה. המחלה גורמת לחץ, כל סוג של מתח יכול להעלות את רמת הסוכר שלך
בדיקת סוכר באופן קבוע, ומעקב אחר התוצאות. שמירה על היומן של רמות הסוכר שלך יעזור לך ולרופא להחליט אם התרופה שלך ותוכנית הדיאטה פועלים כדי לשלוט ברמות הסוכר שלך.

כל משטר התעמלות עם סוכרת ששואף להורדת משקל צריך לכלול גם תרגילי קרדיו ואימון משקולות. פעילות אירובית היא דרך מצוינת כדי להזיע ולשרוף שומן. אולם, מחקרים הראו כי אימון משקולות עוזר גם להגביר את חילוף החומרים ולהפוך את השומן לשריר.


סוכרת הריונית עלולה להוביל לסוכרת מסוג II בשלב מאוחר יותר בחיים, כדאי לוודא שהשינויים שיישמת במהלך ההריון ימשיכו  אחרי הלידה תזונה בריאה בזמן ההנקה חשובה מאוד, אז להמשיך לאכול בצורה בריאה לאורך זמן ואחר כך גם כן. פעילות גופנית לא רק יסייע לך לרדת במשקל ולהדק את העור בחזרה, אבל גם לשמור את רמות הסוכר בדם נורמלים כל הזמן.

חולי סוכרת צריכים לשקול הוספת קקטוס הצבר לדיאטה שלהם. מספר מחקרים הראו כי הצבר עוזר לחזק את הכבד והלבלב. זו יכולה להיות השפעה חיובית על ספיגת האינסולין. אתה יכול למצוא קקטוס הצבר בחנויות טבע מרבית חנויות ירקות, או בצורת מיץ.


אם אובחנת עם סוכרת, אני בטוח שאתה יודע איך לבדוק את רמות הסוכר בדם. אתה צריך לבדוק את זה לפני ארוחות לפני השינה. זה מבטיח כי במקרה של שינוי פתאומי ברמות הסוכר בדם, אתה תדע מראש כדי להתמודד עם המצב שמא מצב חירום יתעורר.

סכרת היא בעיה בריאותית קשה המשפיעה אלפי אנשים כיום. למרות שאין שום תרופה, יש דרכים למנוע סכרת ושיטות לצמצום השפעתה על החיים שלך בכל יום. על ידי יישום עצות במאמר זה, אתה אמור להיות מסוגל להתמודד עם המחלה שלך באופן המספק איכות טובה לחיים. סוכרת אין משמעות סוף העולם בשבילך - זה יכול להיות מנוהל בהצלחה.

 

ירון אלטון אדרי
תזונאי הוליסטי, מומחה לבריאות טבעית
סדנאות רואו פוד טיפול ויעוץ בסכרת
ממייסדי חברת Go Teva 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב