דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין - כי גם להיפרד צריך לדעת כמו שצריך 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1874 פעמים ]


כולנו מכירים את המקומות הכואבים האלה שהחיים מובילים אותנו אליהם מבלי שהעלינו על דעתנו שנצטרך לעבור דרכם. גירושים הם ללא ספק אחד המקומות הכאובים ביותר מאלה. פירוק של מה שנדמה היה, ולו לרגע, כבחירה לכל החיים, הוא החלטה כואבת ותהליך לא קל לאף אחת ואחד מאיתנו. אבל, כמו שכבר הבנו היטב, החיים הם לא פיקניק וכדאי לנסות למצוא דבש גם במקומות הכי כואבים. להצליח לסיים פרק ולהתחיל חדש כשאנחנו חזקים ומחוזקים. בדיוק כדי להצליח במשימה לא פשוטה זו, חשוב לנו להתייעץ במומחה לצורך התהליך – עו"ד גירושין מנוסה.

עורך דין גירושין הוא עורך דין שהתמחותו העיקרית כוללת את כל התהליכים והפרוצדורות המשפטיים הקשורים בתהליכי פרידה וגירושים: מימוש הסכם יחסי ממון; כתיבת הסכמי פרידה באופן משותף; ייצוג אחד מהצדדים במשא ומתן על תנאי הפרידה או אפילו ייצוג בבית המשפט במקרה והדברים מגיעים לידי כך – כל אלה הם בתחום מקצועיותו ואחריותו של עו"ד גירושין.

לעיתים כשאנו בשיאו של תהליך כואב, קשה לנו מאד לראות את האופק של היום שאחרי. במקרה של ימי פרידה וגירושין, התמקדות בהווה בלבד תהיה טעות. חשוב מאד להקדיש את האנרגיות הנדרשות על-מנת להצליח "לפרק את החבילה" באופן כזה שיוציא אותנו מהקשר עם מקסימום הכוחות והיכולות לבנייתו של עתיד טוב יותר עבורנו ועבור משפחתנו העכשווית והעתידית. לכן, חשוב להתייעץ במהלך התקופה הקריטית עם עו"ד גירושין, שיוכל לכוון אותנו לצעדים הנכונים וההכרחיים שיאפשרו לנו לבצע פעולות טקטיות ואסטרטגיות כאחד ולהגיע להסכמים הטובים ביותר עבורנו הן בטווח המיידי, אך חשוב לא פחות מכך – בטווח העתידי שכרגע עדיין לא נראה לעין.

חייבים להבין: גם אם תהליך הפרידה הוא תוצר של הבנה והסכמה משותפות, תמיד יהיו פערים בין הצרכים של בני הזוג הנפרד. על-מנת שלא לתת לרגשותינו בלבד להכתיב את המציאות המיידית והעתידית שלנו, עלינו להימנע מלסמוך על עצמנו בלבד. כמעט תמיד יהיו לכך השלכות עתידיות בעייתיות. מכאן, שמפגש אחד לפחות עם עו"ד גירושין, וטוב עוד יותר – היעזרות בו במהלך כל התקופה – מהווים הכרח בניסיון להפריד בין הרגש והשכל, מה שמאפשר בסופו של יום את תחילתו של שלב חדש וטוב יותר בחיינו. עורך דין גירושין איכותי ידע לתת לא רק מענה קר לצרכים המשפטיים שעלו על הפרק אלא גם לעשות זאת ברגישות מקסימלית לצרכים שלנו. לעיתים אישה הנמצאת בתהליך שכזה תדע לקבל את המענה הרגיש דווקא מעורכת דין, המסוגלת להתחבר לצרכים של הלקוחה שלה יותר טוב מגבר, למשל.

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב