דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


It Was Just a Dream, Or Is It? 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 830   [ נצפה 2464 פעמים ]


It Was Just a Dream, Or Is It?


לאורך השנים נשמעו קולות מ-2 צידי המתרס בנוגע לתחום החלומות: אלו טוענים ,מחד, שאלו לא יותר מאשר סתם הזיות או רשמים שהמוח קולט לאורך היום בצורת אותות חשמליים אשר מתורגמים לתמונות ויזואליות וכיו"ב. ואילו אלו טוענים ,מאידך, שמדובר במסרים מוצפנים מהנשמה ומהצד האחר. 

מי צודק כאן, בוודאי אתם תוהים? האמת נחה לה באמצע וב-2 הצדדים גם יחד. אך התמונה אינה שלמה, חסר לנו כאן חלק מרכזי בפאזל שישלים את היצירה של ואן-גוך. במאמר זה אנסה לתת סקירה על אותו חלק חסר שירכיב את הפאזל הלא שלם.

נתחיל בחלק הידוע יותר: המוח קולט רשמים המועברים בו כאותות חשמליים ונקלטים כתמונה ויזואלית. התמונות, הקולות והסימבולים לרוב נלקחים מתוך המחסנים של המוח. החלום שאנו חולמים מורכב מפסיפס של התערובת מהתת מודע שלנו.

החלק הפחות ידוע כאן: החלום אמנם מורכב מהמחסן הפנימי של המוח, אך הוא מוסרט ומתבצע במישור האסטראלי הקרוב לממד הפיזי. בעת השינה, הנשמה מתעלה לממד גבוה יותר ולא נשארת בממד הפיזי. בעת שינה ההיגיון הארצי למעשה מנוטרל מכל פעילות, מה שנותן לנשמת האם:


·  להיטען מחדש באנרגיות מאחר והשהייה בתוך הגוף הפיזי שוחקת ומתישה

·  פריקה של הנתונים שנאספו לאורך כל היממה, עיבוד ושיתוף עם שאר החלקים

·  החלטה על מסקנות שעוברות הלאה ואלו שחוזרות מחדש לבחינה מחדש.

הנשמה מורכבת מ-10 מרכזים (בשמם הקבלי: ספירות) אנרגטיים המקיימים ביניהם אינטראקציה ודו-שיח ביניהם בכל עת מאחורי הקלעים. זה מתבצע גם כאשר אנו ישנים והנשמה עולה עם מסקנות דו"ח ועדת וינוגרד על אירועי היממה האחרונה בדבר החוויות שחווינו במהלך היום, השיעורים שלמדנו או כשלנו ללמוד ותיקונים שהיינו צריכים לתקן.

חלק מתוצרי אותו דו-שיח אנו מקבלים בחלום כמסר, השראה, סימן, תחושה, הנחייה.  

הקשר בין רמת המודעות הרוחנית של האדם לרמת החלום קיים קשר הדוק וישיר בין הדברים ואין כמו ניסיון אישי להעיד על כך. בני אדם מפותחים רוחנית שהינם בעלי מודעות רוחנית גבוהה, מודעות אישית וחברתית, ייתקלו לאורך תהליך התפתחותם בשינויים בתדרי החלום ברמת התמונות, הקולות, הרכב הסצנות שיהיו ברורות יותר, חזקות יותר, חיות יותר והמסרים ברורים יותר מאי פעם.  

הרמה הגבוהה של החלומות נקראים: חלומות צלולים או Liquid Dreaming . ברמה האישית שמתי לב שככל שעבדתי על עצמי והתפתחתי בכל הרמות כך גם חשתי שינויים בחלומות שלי (אותם תיעדתי בכתב ולפרטי פרטים בקלסרים): התמונות חיות ממש באיכות HD 3D, הקולות כאילו אני ער, אני מרגיש בחלום פשוט הכל חי לי. יש חלומות שישויות אור מדברות איתי ומעבירות מסרים, או עונות לתהיות שלי וכו'.

כיום כל החלומות שלי הינם חלומות צלולים שאני מסוגל לפענחם עוד בחלום. הנני מודע היטב לכך עוד בחלום שאני חולם. אם יש למשל חלום אירוטי אני שולט בכל שלב בו כאילו אני ער, יש לי מחשבות והחלטות.. זה פשוט מדהים הרמה אותה אני חש כיום. אנשים שאינם בעלי מודעות רוחנית מפותחת או אישית ייתקלו ברמות של חלום, שלא מובנות להם לחלוטין. הם נצרכים לפענוח שלי (על כך בהמשך).

לעתים אותם אנשים ייתקלו בחלום החוזר על עצמו 3 פעמים ואף יותר עד שמציק להם והם חשים צורך מיידי לפענח את אותו חלום חוזר. מפענח החלומות הניסיון רב השנים בעולם החלומות תרם להיותי מסוגל ובעל יכולת לפענח חלומות בדרך ייחודית ומדויקת. הרגישות שבי למסר המועבר בחלום, המסר המוצפן גורמת לי לגעת בדיוק במהות המסר והחלום. אינני דוגל או משתמש בשום ספר או מילוני חלומות לסוגיהם וכל שכן מילוני קבלה וכדומה. לכל חלום, לכל אדם, יש מסר מסוים המוצפן בהתאם למקודד הקיים אצל אותו אדם.

כל אדם יכול ומסוגל לפענח את החלומות שלו. עולמות יקומיים מקבילים אנו חיים במישור החוויה הפיזי אותו אנו חווים במצב ערות מלאה. אל תטעו לחשוב לרגע: כל אלמנט חומרי הקיים כאן מורכב מאנרגיות! מסביב לנו יש עולמות יקומיים מקבילים (או בשמם: ממדים) ובהם יש את כל סוגי התסריטים האפשריים. לעתים הנשמה מקרינה לנו סרט אפשרי אחד עם אופציה אותה רצינו ואשר היא יכולה לקבל מזה מירב הדחיפה לרשימה שלה אותה היא מחוייבת לבצע. אנו יכולים לבחור ולזמן את התסריט הרצוי!!

האם ניתן לשלוט בחלום מראש?

ברמה מסויימת טרם ההירדמות אנו נמצאים בשלב מעורפל בו אנו שוהים  בתווך בין הממד הפיזי לממד האסטראלי של החלום. כאן ניתן לבקש, או להתמקד במסר אותו אנו רוצים הבהרות עליו או הנחייה. כאשר נרדמים עם המודעות הזו, תופתעו בבוקר.

חלומות של אחרים אצלי, האם זה אפשרי?

במהלך שיטוט הנשמה במישורים הגבוהים יש מצב בו אנו מיירטים רסיסי חלומות ותודעות של אחרים שאינם בהכרח קשורים אלינו, ואין בהם שום מסר מבחינתכם. חלומות אלו יכולים להיות בעלי גוון מיני או הקרנה של פחדים עמוקים אשר נמצאים עמוק בתוך החלק התת-מודע של המוח שלכם. יש לדעת מה זה מה.

סיכום זמני, עולם החלומות

לא ניתן לבטל את החלומות כהזיות או הקרנות חסרות משמעות של המוח בשום דרך. לעולם החלומות שהוא קרוב משפחה של עולם הדמיון יש תפקיד חשוב ויעיל.  בוודאי ידוע לכם שככל שהאדם חולם כך הוא מחובר יותר לנשמת האם שלו. סימן טוב! העולמות שאנו רואים וחווים כאשר אנו ישנים אינם פחות מציאותיים מעולם בו אנו שוהים כאשר אנו נמצאים במצב ערות מלא. לא סתם אנו קוראים לעולם הזה עולם החלום, עולם האשליות. קחו את זה כעוד נקודה למחשבה! באהבה ובהצלחה, שרון לב-ארי.

כנסו לבלוג החדש שלי: Awakening Into Your Higher Self

Sharon Lev Ari - Spiritual Mentoring
שרון לב-ארי, מנטור ויזם רוחני. 
www.sharonlevari.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב