דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חזרה לטבע גם בבית 

מאת    [ 27/02/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2644 פעמים ]

כן אפשר לראות את זה קורה בכל העולם - הטרנד ה-"אקולוגי" ה-"ירוק" בא לידי ביטוי בעולם האופנה, התרבות והפנאי ואפילו המזון. בתחום עיצוב הבית הטרנד הבא לידי ביטוי בריהוט המעוצב תוך שימוש בחומרים ממוחזרים בעיקר עץ ומעט מתכות, כאשר המאפיין העיקרי שלו הוא עיבוד גס וראשוני "modern rustic" ללא התערבות מלאכותית כלומר: "נותנים לחומר הטבעי לדבר"

בשפת היומיום, משתמשים לעתים קרובות גם במונח "אקולוגיה" במשמעות של הסביבה הטבעית, איכות הסביבה או שמירת איכות הסביבה (כמו למשל "כלכלה אקולוגית", "יישוב אקולוגי", וכדומה). למרות היותה תחום צעיר, האקולוגיה פיתחה במרוצת השנים מערכת עקרונות והגדרות ענפה, עליה מתבסס המחקר האקולוגי כיום. 
השם "אקולוגיה" הוצע על ידי המדען הקל (Haeckel) בשנת 1869, והוא נגזר מהמילה היוונית Oikos שפירושה "בית". האקולוגים חוקרים את בית הגידול על כל היבטיו: מצד אחד את התכונות הפיזיות של בית הגידול: האקלים (משקעים, טמפרטורה, רוחות ולחות), הקרקע, המים, האור, החמצן והמינרלים. אלו הם גורמים א-ביוטיים, כלומר הגורמים שאינם אורגניזמים חיים. מצד שני עוסקים האקולוגים בגורמים הביוטיים שהם כלל האורגניזמים החיים בבית הגידול.

כיצד הטרנד הירוק /האקולוגי בא לידי ביטוי בתחום עיצוב הבית וההום סטיילינג:

בתחום עיצוב הבית הטרנד בא לידי ביטוי בריהוט המעוצב תוך שימוש בחומרים ממוחזרים בעיקר מעץ וגם מעט במתכות, כאשר המאפיין העיקרי שלו הוא עיבוד גס וראשוני "modern rustic" ללא התערבות מלאכותית כלומר: "נותנים לחומר הטבעי לדבר".


ברשת לקחנו צעד אחד קדימה את השימוש בטרנד בריהוט משלים שיש בו אמירה למשל : שולחן סלוני מסדרת נאפל העשוי כולו מעץ משוחזר אשר מקורו בספינות ישנות, השולחן מיוצב על גלגלי ברזל ישנים ומשלב בעיצובו גם מתכת חלודה, וזאת על מנת להעצים את המסתוריות בעיצוב.

 את הפריטים הללו לא אמורים לנקות הם צריכים לספוג את חיי היום שלנו... למי שרוצה לשמור על הטקסטורה כפי שהיא ובכל זאת ליצור משטח ישר שימושי אפשר לשלב משטחי זכוכית.

 פריט מרהיב נוסף, שייך לסדרת סרי לנקה היא "שידת רוקחים" העשויה מעץ ליבנה בעיבוד גס , השידה מרובת מגירות ומשלבת פרקטיות עם מראה מיוחד ועתיק. בסדרת "סרי לנקה" ניתן למצוא גם מראות קפלה  ושידות נוספות בגדלים שונים.

 שולחן מרשים נוסף  , שלושה מטרים  של עץ טבעי ובסיסי המותאם לאירוח של שניים עשר סועדים. השולחן אינו נפתח ומתאים לבתים גדולים מקנה מראה מרשים ומכובד לפינת האוכל. אפשר להתאים לשולחן כיסאות העשויים מאותם חומרים, ולמי שמעז לשלב סגנונות ניתן להתאים לשולחן כיסאות העשויים מניקל בשילוב עור "קרוקו" בצבע אדום או שחור.

 

רשת ביתילי היא המותג הישראלי הגדול והמוביל בתחום ריהוט ועיצוב הבית. ביתילי מייצגת את הישראליות החדשה, היא שואבת השראות מטרנדים עיצובים מובילים בעולם ומתאימה אותם לקהל הישראלי. הקולקציות המובילות בביתילי משלבות חומרים טבעיים, בעיקר עץ בצורתו וצבעו המקוריים המעניקים חום ייחודי לעיצוב החלל.עמוד הפייסבוק של ביתיליאביב איתני ,עופר איתני, בעלי רשת ביתילי 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב