דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות חדשות ברמת גן 

מאת    [ 26/02/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1948 פעמים ]

לאחר שנים רבות בה שלא נראתה בניה מאסיבית חדשה ברמת גן והעירייה התמקדה בעיקר בעידוד תושבים ויזמים לבנייה באמצעות תמ"א 38 2, חל שינוי במצב וכיום ניתן לראות פרויקטים רבים של בניית בניינים ודירות חדשות ברמת גן. פרויקטים כדוגמת : אזורי הפארק, גרנד גינדי, ואם המושבות, הם פרויקטים שהושקו לאחרונה ואמורים לספק בשנים הקרובות מאות דירות חדשות ברמת גן.

למה כדאי לרכוש דירות חדשות ברמת גן?

רמת גן מאז ומתמיד נחשבה לעיר שקטה ורגועה. היא שוכנת בסמיכות גדולה לתל אביב הגדולה והסוערת אך שומרת במשך שנים על צביון של עיר שקטה, נחמדה וסימפטית. ראשיה ומנהיגיה של העיר דאגו במשך כל השנים לטפח אותה תוך שמירה על תדמית של עיר עם איכות חיים גבוהה במיוחד. ברמת גן כמעט רבע מהשטחים הם שטחים ציבוריים המשמשים לפארקים, נוי ופנאי כמו הפארק הלאומי, הספארי, גן שאול, גן אברהם, הר בנים ועוד והעיריה מקפידה על תחזוקת שטחים אלו ברמה גבוהה ביותר. ברמת גן יש השקעה אדירה בחינוך. תקציבים גדולים מוקצים לנושא זה מתוך תפיסה שיווקית של פניה למשפחות צעירות ועידודם לבוא ולהשתקע בעיר ומתוך הבנה שהשקעה בחינוך תיצור דור צעיר איכפתי ואיכותי יותר.

רמת גן שוכנת קרוב שלושת הצירים המרכזיים ביותר במדינת ישראל ציר כביש איילון – כביש החוף ( דרך 20 – דרך 2) , ציר גהה – נתניה ( כביש 4) וכביש ירושלים – תל אביב (כביש 1) רמת קרובה לשדה התעופה בנתב"ג ומיקומה המרכזי מאפשר יציאה מהירה לכל מקום בגוש דן והסביבה.

לעיריית רמת גן יש תוכניות ושאיפות גדולות בכל הקשור לטיפוח העיר ולהרחבת הפיתוח העירוני, ולכן יש דחיפה גדולה לעידוד יזמים ותושבים כאחד לנצל את תמ"א 38 2 ברמת גן ולשפץ ולחדש בתים ישנים מה שיעלה את ערך השכונות והאיזורים בהם מתקיימים חידושי הבתים.

בנוסף לכך ומכל השיקולים האלה מתברר שהשקעה בדירות חדשות ברמת גן, היא השקעה בטוחה ולטווח ארוך תניב תשואה גבוהה לאורך זמן למשקיעים.

דירות חדשות ברמת גן למשפחות

רמת גן פונה לקהל משפחות צעירות ובוגרות. העיריה מקפידה לטפח מאוד את מוסדות החינוך בעיר, את מתחמי הספורט והפנאי וכן את מסודות התרבות ופעילויות החברה והתרבות בעיר. רמת גן זוכה לדירוג גבוה בהערכת התושבים שלה, ורמת שביעות הרצון של התושבים מעירם גבוהה מאוד.

דירות חדשות ברמת גן למשקיעי נדל"ן

משקיעי נדל"ן כיום בוחנים מאוד בזהירות את השוק בארץ. עלויות המחירים הגבוהות בשנים האחרונות הובילו לכך שהם אינם ממהרים להשקיע בדירות מגורים, מתוך הערכה מפוקחת שרמת המחירים כיום גבוהות.

יחד עם זאת משיקי נדל"ן וכלכלנים בארץ מבינים שקיימים היצעים נמוכים של דירות והם מובילות לעליות המחירים. למשקיעים מפוקחים אלו דירות חדשות ברמת גן עשויות להראות אטרקטיביות במיוחד שכן העיר מצויה בתהליך צמיחה וגדילה שישמור על ערך הנכסים לאורך זמן ואף ישביח אתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב