דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של רמקולים שקועים בקיר גבס 

מאת    [ 24/02/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 6793 פעמים ]

היתרונות של רמקולים שקועים בקיר גבס

כשצופים בסרט טוב בטלויזיה או כשמאזינים למוסיקה, יש חשיבות רבה לאיכות הסאונד. ככל שאיכות הסאונד גבוהה יותר, כך ההנאה מהסרט או המוסיקה גדולה יותר. מסיבה זו, רבים משקיעים ברכישת רמקולים איכותיים למערכות הסאונד שלהם בבית. אלא שאליה וקוץ בה, כדי שהסאונד יהיה איכותי, הרמקול צריך להיות גדול יחסית על מנת להכיל אלמנטים בתיבת תהודה גדולה ורמקול גדול הוא מטרד עיצובי. מה עושים? שוקלים אפשרות של רכישת רמקולים שקועים בקיר.

מהם רמקולים שקועים?

רמקול שקוע, כשמו כן הוא, רמקול דק יחסית בעל תפסנים מיוחדים המאפשרים את הטמעתו מתוך גומחה בקיר. בצורה זו הוא אינו מהווה מטרד, אינו תופס מקום או מעלה אבק ואינו מפריע לעיצוב הבית באופן כללי. למעשה, על ידי כך שהרמקול שקוע בקיר, הוא מורגש בהחלט וכמעט ואינו נראה. ניתן להציב רמקולים השקועים בקיר בכל סוג של קיר. הקיר הנוח ביותר להצבת רמקול שקוע הוא קיר גבס מכיוון שכך ניתן לעצב את הקיר במיוחד עבור מערכת הסאונד והרמקולים כך שהרמקולים לא יראו, אך ימשיכו להשמיע את הצליל האיכותי בדיוק באותה מידה כמו שהצליל היה נשמע לו הרמקולים היו חיצוניים וגלויים.

יתרונות הרמקול השקוע בקיר

לרמקולים המוצבים בתוך הקיר יתרונות רבים. כאשר מתכננים רכישת מערכת סאונד חדשה, כדאי לשקול יתרונות אלה ולקחת אותם בחשבון:


    • רמקולים שקועים אינם תופסים מקום: כל בעל מערכת שמע שמורכבת רמקולים גדולים, מכיר את הרגע בו הוא שואל את עצמו: העיצוב של החדר לא נראה לי, אבל מה לעשות בנוגע לרמקולים? הם גדולים, לא יפים במיוחד, ותופסים מקום. רמקולים השקועים בתוך הקיר אינם תופסים מקום בחלל החדר, ומפנים את החדר רק לחפצים שחייבים להיות בו.
    • אסתטיקה: למרות היותם איכותיים וחזקים הודות לתיבת התהודה הגדולה, רמקולים רגילים אינם פריט אסתטי במיוחד. למי שמשקיע בעיצוב הסלון, ואוהב חלל נקי ואסתטי, מומלץ לרכוש רמקולים שקועים. רמקולים אלה נבלעים בקיר, ובעזרת קיר גבס, שניתן לעצבו בכל צורה, ניתן כמעט להעלים אותם, כך שהם לא יראו.
    • איכות צליל ללא פשרות: למרות שהרמקול מוצב בתוך הקיר, הוא מתוכנן כך שאיכות הסאונד שלו לא תיפגע (ברוב המקרים). רמקולים אלה הם בין הרמקולים המתקדמים בשוק מבחינה טכנולוגית, והסאונד שהם משמיעים מושלם. מיותר לציין שאיכות הרמקול משתנה מדגם לדגם, חברה לחברה.
    • אפשר לשמוע את הצלילים בכל רחבי הבית: ניתן להציב רמקולים אלה בכל חדר בבית ללא הפרעה. כך תוכלו לשמוע מוסיקה איכותית בחדר השינה, ואפילו במקלחת על ידי התקנת רמוקל שקוע מוגן מים.

סטריאו סאונד - שיווק מערכות קולנוע ביתי משולבות, מערכות סטריאו מתקדמות ושירות התקנות מקצועי. לפרטים נוספים וייעוץ, ניתן לבקר באתר surround-sound.co.il או לטלפן: 052-9097651 תהנו. סטריאו סאונד שיווק מערכות קולנוע ביתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב