דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: איך משדרגים מטבח ישן 

מאת    [ 24/02/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2273 פעמים ]

יתכן שאתם חושבים שהמטבח בבייתכם אינו נאה כלל. בזמנו, חשבתם שהמטבח יפהפה, אך הרבה מים עברו בירקון, טעמכם השתנה לחלוטין. אינכם יודעים מה עבר בראשכם כשבחרתם את המטבח ההוא. המטבח שרכשתם לפני כעשור ויותר מתחיל להראות מיושן ומשעמם. אתם מוכנים לשינוי, כל שינוי שהוא, אך לא יודעים מהיכן להתחיל.

ראיתם במגזינים תמונות של מטבחים כפריים יפהפיים. מה אפשר לעשות בשביל ליצור אווירה של מטבח כפרי במטבח הקיים? מה אפשר לעשות בכדי שהמטבח הישן שלכם יקבל קצת קסם כפרי? איך מטשטשים פגמים במטבח הקיים? קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לבצע שינויים במהירות ובקלות במטבחכם תוך הוצאה מינימאלית:

השתמשו במראות כדי ליצור אשליית מרחב: מטבחים כפריים מבוססים על רעיון של שמש, חופש והרבה אור. כדי להשיג את המראה המושך של מטבח כפרי מרווח, אוורירי ומזמין, מקמו מראה גדולה על קיר הסלון הסמוך, כדי שהאור מהחלונות ישתקף בה. מראות יוצרות תחושה של מרחב בכל רחבי הבית - תחושה שמשליכה גם על המטבח.  

אל תשאירו פינות עגומות וריקות: אתם בהחלט יכולים לתלות צמחים מטפסים מהתקרה כדי להכניס אווירה רעננה אל פינה קודרת ומדכדכת. שתלו צמחים מטפסים כדי להכניס שמחה לחלון ערום. תוכלו גם למקם אדנית עם פרחים על אדן החלון. פתחו לרווחה את התריסים, תנו לאור להיכנס פנימה.

הסתירו פגמים בחכמה היכן שצריך: הסתירו פגמים ברצפה, באזורים בהם היא מתבלה. כסו אותם בשטיחים עליזים וחמימים. שטיח עגול הוא נפלא ליצירת אווירה חמימה! היום אפשר למצוא שטיחים לקישוט מטבח כפרי בכל הצורות והצבעים. כך שפגם ברצפה (כתם שלא יורד או שריטות ובלאי) הוא כבר לא קטסטרופה. גם עובש קטן בקיר אפשר להסתיר בקלות על ידי תליית ציור קטן וכפרי או כלי חרס התלוי על וו. היו יצירתיים.

פקחו את העיניים והסתכלו סביב - האינטרנט מציע לכם שפע של רעיונות. גלשו באתרי מטבח כפרי ואמצו את הרעיונות האלה לביתכם. לפעמים הרעיונות הטובים ביותר תמצאו כשאתם סתם תגלשו ברשת מבלי שום כוונה! תדהמו לגלות שאפשר ליישם את הרעיונות האלה במטבח במינימום של זמן ו/או מאמץ! הדפיסו לכם את התמונות שאהבתם ורכזו את כולם בקלסר או במחברת מיוחדת, או קחו דף ועט ורשמו לכם על נייר רעיונות שאהבתם. כך תבטיחו שמה שראיתם לא ישכח במהרה. המחברת עם כל הרעיונות והתמונות תלווה אתכם כשתלכו לסבב קניות וחיפושים. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב