דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: כך תעצבו לכם מטבח צרפתי 

מאת    [ 24/02/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2929 פעמים ]

מטבחים כפריים צרפתיים קנו להם אוהדים בכל רחבי העולם ולא רק בצרפת. הסגנון האלגנטי אך היומיומי של המטבחים, הצבעים הבהירים ומאירי העיניים, הדגש על חומרים טבעיים (עץ מלא) ואביזרים במראה ישן התחבבו על אלפי אנשים. גם באיטליה החמה וגם בישראל, גם באנגליה הרשמית וגם באמריקה המרוחקת - אנשים רבים בוחרים במטבח כפרי לביתם.  

מה בעצם מאפיין מטבח כפרי צרפתי, המטבח המקורי ואבות אבותיו של כל המטבחים הכפריים? בעיקר החום והנוחות. מבחינת צבעים, אנו מדברים על הצבעים החמים בגלגל הצבעים, צבעים שהם לא אינטנסיביים מידי. מבחינת החוזק של הצבעים- הם נראים כ"שטופי שמש".

איך תוכלו לעצב סביבה כפרית וצרפתית בביתכם? קבלו כמה טיפים:

חפשו רהיטים ישנים ושפצו אותם
- מטבחים כפריים צרפתיים מתאפיינים בקווים פשוטים אך מלאי חן. אם אתם חובבים את הסגנון הישן, תוכלו לקנות רהיט ישן בשוק הפשפשים ולצבוע אותו. הוא יהיה מושלם במטבכם הכפרי. המראה החלוד הוא פופולארי במיוחד היום.

חפשו ווילונות ושטיחים מתאימים - מבחינת הטקסטיל, מטבח כפרי ילך מצוין עם כל דוגמא - פסים, מעוינים או סתם דוגמה חלקה - הכל הולך! מבחינת החלונות - אל תעטרו מטבח כפרי בווילונות כבדים ומעיקים. המלצה: אתם יכולים להשתמש בווילונות תחרה כדי להימנע ממבטי השכנים, אך עדיין ליהנות מאורה החמים של השמש.

קשטו את קירות המטבח: מטבח כפרי צרפתי מכיל הרבה צנצנות. רכשו כמה צנצנות חרס ועטרו אותם בצבעים (אפשר לרכוש את כל החומרים בחנויות יצירה). תלו את כלי החרס הצבועים על קירות המטבח (התקנה של מוט עם ווים תעשה את העבודה). היום לא צריך לפשפש ולחטט בחנויות עתיקות בשביל אביזרים ישנים. חנויות היצירה מציעות שפע של טכניקה ליצירת מראה עתיק ומלא "סדקים". חלודה, סדקים - הכל ניתן לביצוע.  

הקדישו  מחשבה גם לסלון, לחדר השינה וכן, גם לחדר השירותים! בסלון, הנושק למטבח, מקמו ליד החלון ספסל עץ ופזרו עליו כריות. כך תיצרו פינה מקסימה וכפרית לישיבה.

יופיו של המטבח הכפרי הגיע עד לחדר השינה. מקמו ספסל בקצה המיטה כאזור ישיבה. גם בחדר השירותים השתמשו במטליות בעלי מוטיבים פרחוניים. מקמו קערת פרות במראה עתיק כדי להחזיק את המטליות.

לסיכום, אפשר בהחלט לעצב ולהתאים אביזרים למטבח הכפרי ביתכם בלי לזלוג מהתקציב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש כמה ספסלי גן נאים בחנויות, לרכוש בדים ולחפש חנות עם אביזרים במראה עתיק או ליצור אותם במו ידיכם. בהצלחה! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב