דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נפתחו נגדך תיקים של ההוצאה לפועל, כך תוכל להגן על עצמך 

מאת    [ 23/02/2012 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 1754 פעמים ]

מהי הוצאה לפועל

הוצאה לפועל היא גוף אשר מטרתו היא לגבות חובות אבודים. כאשר מישהו חייב למישהו אחר כסף (בין אם לבן אדם, עירייה או כל גוף כלשהו), והוא מסרב לשלם את הסכום מסיבות שונות, יש באפשרות האדם שחייבים לו, לנסות לגבות את הכסף דרך הוצל"פ. הוצאה לפועל היא גוף שסניפיו פרוסים בכל רחבי המדינה וכל מה שתצטרך לעשות במידה וחייבים לך כסף, הוא להגיע עם האישורים המתאימים לסניף הוצל"פ הקרוב אלייך ולפתוח תיק בגין החוב ונגד החייב. הוצאה לפועל כבר יעשו את עבודת הגבייה עבורך.

הדרכים להגן על עצמך במקרה ונפתח נגדך תיק גביה משפטית

במידה ונפתח נגדך תיק גביה משפטית אתה אוטומטית נכנס ללחץ. לא תמיד התיקים הם צודקים ולעיתים נפתחים תיקים נגד אנשים בגין חובות לא שלהם, או ששולמו בעבר. הוצאה לפועל הוא גוף שפועל אוטומטית בלי לשאול שאלות. במידה ונפתח נגדך תיק, תקבל ישירות הודעת הזהרה קצרה לתשלום החוב. לכן חובת ההוכחה היא על החייב. החייב צריך להוכיח כי תיק הוצל"פ, שהוגש נגדו הוא שגוי וכי הוא חף מחובות עבור הגורם שפתח נגדו את התיק.

הדרכים להגן על מי שמואשם בתיק גביה משפטית כחייב הם בראש ובראשונה, אפשרות הערר. לזכותו של החייב עומדת אפשרות הערעור תוך 21 ימים מרגע קבלת ההודעה על התיק שנפתח נגדו ובקשת התשלום. אפשרויות הערר הן לרוב או בעקבות טענה כי החייב כבר שילם את חובו בעבר, או בטענה כי החוב מופרך ואינו נכון. בכל מקרה של הגשת ערר בתיק הוצל"פ יש לצרף את המסמכים התומכים בטענה. 

דרך נוספת להגן על מישהו שנגדו עומדים מספר תיקי גביה משפטית, היא אפשרות איחוד תיקים בהליך הוצאה לפועל. תהליך איחוד התיקים נועד להגן על אדם אשר יש לו מספר רב של חובות מול גורמים רבים, ולכן נפתחו נגדו מספר רב של תיקי הוצאה לפועל. במקרה כזה מאפשרים לחייב לאחד את התיקים, כדי שיוכל לעמוד בתשלומם, וכדי להגן עליו מפני פגיעה כלכלית שלא תאפשר לו ולמשפחתו להמשיך להתקיים.

משרד י.שפירא ושות' הנו המשרד הגדול והמוביל בתחום הגבייה המשפטית הוצאה לפועל בישראל.   המשרד הוקם בשנת 1987 ומונה כיום 19 עורכי דין, ארבעה מתמחים וכן צוות מיומן ועתיר ניסיון של כ- 150 פקידים ופקידות. לאחרונה נכנס המשרד לדירוג ה D&B והB.D.I  כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ. המשרד עוסק במגוון רחב של פעילויות, והוא בעל התמחות רחבת היקף בנושאי המשפט האזרחי בכלל, ובנושא גביית חובות וההליכים המשפטיים הכרוכים בכך, בפרט. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב