חברת מרקדו, ספקית גלובלית של פתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר המקוון, הכריזה על פיתוח טכנולוגיה חדשה המאפשרת לקמעונאים המפעילים אתרי מכירות ברשת לקדם משמעותית את אתריהם בדירוגי מנועי החיפוש. רכיב ה- SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של מרקדו מסייע מצד אחד לקונים ברשת להגיע מהר יותר ומדוייק יותר למוצרים אותם הם מחפשים ועבור הקמעונאים המקוונים משמש כלי רב עוצמה בשיפור דירוג אתריהם במנועי החיפוש.
הרכיב מבוסס על פלטפורמה של 64-bit, נתון המאפשר התמודדות עם קטלוגי המוצרים הגדולים ביותר, תוך צמצום דרישות החומרה. הוא תואם לפרוטוקולים של מנועי החיפוש הגדולים, דוגמת גוגל ויאהו, ומקל עליהם להגיע גם אל הגדרות ואפיוני מוצרים "מוסתרים" יותר - בלא קשר למיקומם של המוצרים הללו על מסדי הנתונים של הקמעונאי, או כיצד הם מוגדרים.
"השימוש בפיתוח הטכנולוגי החדש מאפשר לקמעונאים להשתחרר מ"משחק ה- SEO" - כלומר לנסות להבין איזה מילים יביאו את תוצאות החיפוש הטובות יותר, או 'להמר' מול המתחרים מי משתמש במילות המפתח שיביאו את התוצאות הטובות יותר", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "כיום, כשעלויות השיווק במנועי חיפוש מגיעות כבר לרף של 20 דולר להזמנה, קמעונאים מקוונים רבים מסתמכים יותר ויותר על חיפוש 'טבעי' שיגביר את תנועת הקונים לאתריהם. השימוש בכלי שלנו מאפשר להם לבצע אופטימיזציה אוטומטית וקלה של האתרים לטובת קבלת דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ובכך מצמצם את עלויות השיווק תוך העלאת התנועה לאתרים".
מרקדו
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
אתר: www.mercado.com
הרכיב מבוסס על פלטפורמה של 64-bit, נתון המאפשר התמודדות עם קטלוגי המוצרים הגדולים ביותר, תוך צמצום דרישות החומרה. הוא תואם לפרוטוקולים של מנועי החיפוש הגדולים, דוגמת גוגל ויאהו, ומקל עליהם להגיע גם אל הגדרות ואפיוני מוצרים "מוסתרים" יותר - בלא קשר למיקומם של המוצרים הללו על מסדי הנתונים של הקמעונאי, או כיצד הם מוגדרים.
"השימוש בפיתוח הטכנולוגי החדש מאפשר לקמעונאים להשתחרר מ"משחק ה- SEO" - כלומר לנסות להבין איזה מילים יביאו את תוצאות החיפוש הטובות יותר, או 'להמר' מול המתחרים מי משתמש במילות המפתח שיביאו את התוצאות הטובות יותר", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "כיום, כשעלויות השיווק במנועי חיפוש מגיעות כבר לרף של 20 דולר להזמנה, קמעונאים מקוונים רבים מסתמכים יותר ויותר על חיפוש 'טבעי' שיגביר את תנועת הקונים לאתריהם. השימוש בכלי שלנו מאפשר להם לבצע אופטימיזציה אוטומטית וקלה של האתרים לטובת קבלת דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ובכך מצמצם את עלויות השיווק תוך העלאת התנועה לאתרים".
מרקדו
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
אתר: www.mercado.com
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il