דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידוש טכנולוגי של מרקדו הישראלית משפר משמעותית את דירוג אתרי המכירות ברשת במנועי החיפוש 

מאת    [ 17/12/2007 ]

מילים במאמר: 284   [ נצפה 2413 פעמים ]

חברת מרקדו, ספקית גלובלית של פתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר המקוון, הכריזה על פיתוח טכנולוגיה חדשה המאפשרת לקמעונאים המפעילים אתרי מכירות ברשת לקדם משמעותית את אתריהם בדירוגי מנועי החיפוש. רכיב ה- SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של מרקדו מסייע מצד אחד לקונים ברשת להגיע מהר יותר ומדוייק יותר למוצרים אותם הם מחפשים ועבור הקמעונאים המקוונים משמש כלי רב עוצמה בשיפור דירוג אתריהם במנועי החיפוש.

הרכיב מבוסס על פלטפורמה של 64-bit, נתון המאפשר התמודדות עם קטלוגי המוצרים הגדולים ביותר, תוך צמצום דרישות החומרה. הוא תואם לפרוטוקולים של מנועי החיפוש הגדולים, דוגמת גוגל ויאהו, ומקל עליהם להגיע גם אל הגדרות ואפיוני מוצרים "מוסתרים" יותר - בלא קשר למיקומם של המוצרים הללו על מסדי הנתונים של הקמעונאי, או כיצד הם מוגדרים.

"השימוש בפיתוח הטכנולוגי החדש מאפשר לקמעונאים להשתחרר מ"משחק ה- SEO" - כלומר לנסות להבין איזה מילים יביאו את תוצאות החיפוש הטובות יותר, או 'להמר' מול המתחרים מי משתמש במילות המפתח שיביאו את התוצאות הטובות יותר", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "כיום, כשעלויות השיווק במנועי חיפוש מגיעות כבר לרף של 20 דולר להזמנה, קמעונאים מקוונים רבים מסתמכים יותר ויותר על חיפוש 'טבעי' שיגביר את תנועת הקונים לאתריהם. השימוש בכלי שלנו מאפשר להם לבצע אופטימיזציה אוטומטית וקלה של האתרים לטובת קבלת דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ובכך מצמצם את עלויות השיווק תוך העלאת התנועה לאתרים".

מרקדו
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
אתר: www.mercado.com
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב