דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואה פרטית 

מאת    [ 21/02/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 4484 פעמים ]


פעמים רבות בעקבות עומס רב נאלצים החולים להמתין תקופות ממושכות כואבים ומתוסכלים.

חוק הבריאות הממלכתי קובע כי כל אזרח ישראלי זכאי לקבל שירותי בריאות באחת מקופות החולים הפועלות בישראל. החוק מגדיר סל טיפולי בריאות ותרופות אחיד בעבור כל האזרחים. הרעיון המרכזי אשר הוביל את יוזמי החוק הוא הענקת שוויון זכויות לכלל אזרחי המדינה בתחום הבריאות. כל אזרחי ישראלי יהיו זכאים לקבלת אותם השירותים הרפואיים ללא הבדל של דת, מין, מצב סוציו-אקונומי ומקום מגורים.

פנייה אל רפואה פרטית מאפשרת לחולים קבלת טיפול רפואי מהיר, יעיל ואיכותי. בבתי החולים הפרטיים בישראל פועלים רופאים מומחים אשר מבצעים התייעצויות רפואיות, בדיקות, ניתוחים פרטיים וטיפולים שוטפים.

הרפואה הפרטית מאפשרת לכל חולה לבחור בעצמו את הרופא אשר יטפל בו, מועד הניתוח ומקום האשפוז. הרפואה הציבורית אינה מעניקה לחולים את האפשרות לבחור וקובעת באופן חד צדדי את מועד הטיפול והרופא המטפל.

מתי כדאי לפנות אל הרפואה הפרטית

כל אדם אשר זקוק לטיפול רפואי מבקש לעצמו את הרופא הטוב ביותר בתחום. חולה אשר זקוק לניתוח מבקש לעצמו מנתח בכיר, מנוסה ומקצועי. בבתי החולים הציבוריים פועלים רופאים מתמחים תחת השגחתם של רופאים מומחים.

ניתוחים רבים בבתי החולים הציבוריים מתבצעים על ידי הרופאים המתמחים. החולה אינו רשאי לבחור את הרופא המנתח אשר ייטפל בו ולהתנגד לקבלת טיפול מרופאים מתמחים. פנייה אל בית חולים פרטי לצורך ביצוע ניתוח או הליך פולשני מעניקה לחולה את זכות הבחירה. החולה רשאי לבחור לקבל טיפול מפרופסורים מובילים בהתאם לסוג הניתוח.

הניתוח מתבצע בחדר ניתוח מאובזר תוך שימוש במכשירים רפואיים חדישים והקפדה על סטריליזציה. בבית החולים הפרטי יוכל החולה לקבל את כל השירותים הנלווים לתהליך האשפוז. בית חולים פרטי מאפשר לחולים אשפוז בחדרים פרטיים, חדרי המתנה מרווחים, שירותי אחיות, ארוחות ועוד.

הרפואה הפרטית מהווה פתרון מתאים בעבור חולים בעלי ביטוח בריאות פרטי. פוליסות ביטוח בריאות פרטיות מעניקות זכאות לקבלת החזר הוצאות ופיצוי כספי בהתאם לתנאי הפוליסה. בכדי לברר את הזכאות בפוליסה מומלץ לפנות אל סוכן הביטוח ולעיין בפוליסה. ישנן פוליסות ביטוח בריאות אשר מעניקות זכאות לביצוע ניתוחים פרטיים וישנן פוליסות אשר מעניקות זכאות לביצוע בדיקות אבחון ובדיקות מעקב שוטפות בבתי חולים פרטיים. 

יתרונות וחסרונות של רפואה פרטית

רמת שירות גבוהה וטיפול רפואי איכותי מאפיינים את הרפואה הפרטית בישראל ובעולם כולו. פנייה אל שירותי רפואה פרטית מבטיחה לחולה את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. אך יחד עם זאת יש לציין כי הטיפול כרוך בעלויות כספיות גבוהות במיוחד.

ביטוח הבריאות הפרטי מעניק מימון מלא או חלקי לטיפולים במסגרת רפואה פרטית. בעבור פוליסת בריאות פרטית יש לשלם תשלום חודשי קבוע לחברת הביטוח, תשלום שלפעמים בני המעמד הסוציו-אקונומי הנמוך מתקשים לספק.

קופות החולים מאפשרות לכלל הלקוחות לרכוש ביטוח פרטי באמצעות הביטוחים המשלימים של הקופה. הביטוחים הללו מעניקים זכאות חלקית לקבלת טיפולים רפואיים וביצוע ניתוחים במסגרות של רפואה פרטית. את הזכאות לקבלת הטיפולים וההחזרים הכספיים ניתן לבצע באמצעות פנייה אל מוקדי המידע של קופות החולים.

 

מאגר מידע מקצועי מאת רופאים פרטיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב