דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצים להרגיש את הטבע גם בבית? 

מאת    [ 21/02/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2159 פעמים ]

בית חם

אם אתם מעוניינים להקנות לביתכם אווירה חמימה, שילוב עבודות עץ יענה לכם על הצורך. שילוב עץ בבית מכניס פנימה את הטבע ומסייע ביצירת אווירה טבעית וחמה, יותר מכל חומר גלם אחר. מנגד, השימוש בחומרים כמו מתכת או פלסטיק לצורך עיצוב הבית ישיגו את המטרה ההפוכה ויקנו לבית מראה יותר מודרני, אך גם יותר קר.

ישנו מבחר עצום של עבודות עץ אשר אנו משלבים בבית מבלי לתת על כך את הדעת, כמו כלי אוכל, מסגרות לתמונות וכיוצא בזה. עם זאת, המבחר לא מסתכם בכך, וכיום יותר ויותר אנשים שבים לשלב עבודות עץ בעיצוב ביתם.

בניגוד למה שאתם אולי חושבים, על מנת ליצור בבית אווירה חמה וטבעית אין צורך בשילוב עבודות נגרות אקסטרווגנטיות. מספיק לשלב מספר מועט של אלמנטים פופולאריים מעץ, אשר אינם דורשים עבודה רבה.

מדף מועדף

מדפי עץ הן אחת האופציות הפופולאריות בקרב מעצבים רבים. מדפים אלו מחליפים את המדפים הרגילים שמוכרים בחנויות השונות ועשויים בדרך כלל מפלסטיק או ממתכת.

מדפי עץ הם חזקים במיוחד ובעלי עמידות גבוהה ביותר. העמידות הגבוהה מתאפשרת גם הודות לחוזקו של החומר וגם הודות לעובדה כי ניתן בקלות לחדש את העץ, במידת הצורך. בעזרת שיוף או צביעה מחודשת המדפים יראו חדשים גם לאחר שנים רבות.

יתרון נוסף שמציעים לנו מדפי העץ גלום באפשרויות העיצוביות הבלתי נדלות. מדפים מעץ ניתן להכין כך שיהלמו כמעט כל רעיון עיצובי העולה על רוחכם, הן מבחינת גודל, הן מבחינת צורה והן מבחינת צבע. לעומת זאת, רכישת מדף בחנות מחייבת אתכם להתפשר על ההיצע הקיים.

בחירה בדקים טבעיים

לאחר שנים רבות בהן העדיף הצרכן להתקין דק סינטטי בחצר ביתו כיום הבחירה להתקין דק טבעי  שבה לקדמת הבמה.

למרות העובדה כי דק מעץ מצריך יותר תחזוקה, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בעצים אמיתיים בעיקר בשל שיקולים אסתטיים. המראה של דק מעץ מרשים יותר, פחות משורטט ולכן טבעי יותר וזורם.

דק מעץ לא חייב לעלות יותר מדק סינטטי. כיום, ההיצע הרחב מאפשר לנו להשיג תוצר איכותי בעלות סטנדרטית. אחת הדרכים הבטוחות להבטיח עלות נמוכה יותר היא על ידי רכישה ישירה של העץ במנסרה או מחסן עצים.

עשו זאת בעצמכם

על המספר המצומצם של דוגמאות אלו ניתן להוסיף שלל דרכים לעיצוב הבית בעזרת עבודות עץ שונות, בין אם מדובר בריהוט עץ ובין אם בחפצי אומנות. שילוב עץ בבית יעזור לכם לחמם את האווירה מבלי שתצטרכו לשרוף אותו.

אם אתם מעוניינים ליצור את עבודות העץ בעצמכם, כדאי לדעת כי חלק מהמנסרות והנגריות מציעות כיום ימים פתוחים המוקדשים כל כולם להעשרת נגרים מתחילים. ימים אלו מציעים הזדמנות לכל מי שחושק לעצב את עבודות העץ בעצמו, אך לא בהכרח יודע ממה להתחיל.

אבי בר-חיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב