דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום באמצעות אימון אישי או אימון עסקי 0קואצ'ינג) 

מאת    [ 16/12/2007 ]

מילים במאמר: 762   [ נצפה 1965 פעמים ]

איך לקדם את עצמנו באמצעות אימון אישי או עסקי
מאת: לינור פלד - מאמנת אישית ועסקית


עמוק בתוכנו שוכנות אותן עוצמות רדומות, שעשויות להדהים אותנו, שמעולם לא חלמנו לזכות בהן. עוצמות אשר ישנו את חיינו מקצה אל קצה, אם נעיר ונכין אותן לפעולה.


אימון אישי לחיים ואימון עסקי נועד לכל מי שמעיז לרצות ויודע שאף פעם לא מאוחר מדי, אך מוטב שעה אחת קודם. תהליך האימון מסייע לזהות את היכולות, העוצמות והפוטנציאל שבנו ולהניע את החיים תוך מיקוד, ביטחון וחופש פנימי. התהליך משפר את הביצועים וההישגים ומוביל לפריצות דרך ולאיכות חיים גבוהה.

מה גורם לכל-כך הרבה אנשים לפנות למאמן אישי או עסקי בשנים האחרונות?
אנחנו חיים בעידן שבו הדרישות הן גבוהות מאד. עוד מילדות מלמדים אותנו שחשוב שנביא ציונים טובים, שנצטיין בספורט, בציור, בריקוד, שנקרא כדי להשכיל ושנבין במחשבים ובכל שאר הטכנולוגיות שצצות מדי יום. בהמשך הדרך, אנו מבינים שחשוב לרכוש מקצוע שיעניין ויספק אותנו אך גם שיפרנס ויאפשר לנו לחיות חיי רווחה ושפע. אנחנו יוצאים לדרכנו כבוגרים עם כל-כך הרבה ציפיות, של ההורים, של החברה ושל עצמנו. אין פלא שעם הזמן יש תחושה של "סיר לחץ" שיוצרת תסכולים ומשפיע על רמת האפקטיביות שלנו, על מערכות היחסים שלנו ועל כל איכות החיים. לאורך השנים לימדו אותנו איך להשיג ציונים טובים, אך לא סיפקו בידינו כלים שיאפשרו לנו להתמודד עם כל הלחץ מסביב. לא לימדו אותנו איך להתנהל מתוך מצוינות ובשאיפה להשיג את המטרות שלנו מחד ומאידך ליישם זאת מתוך הנאה, איזון ורוגע פנימי.


איך נוכל לקדם את עצמנו באמצעות שיטת הקואצ'ינג?
נתון מחקרי מגלה שמתוך 100% מרכיבי הצלחה, 15% בלבד מבוססים על כלים
מקצועיים, כאשר יתרת 85% מבוססים על עמדות וגישות התלויות באדם עצמו.

אימון אישי מאפשר פיתוח גישות חדשות המאפשרות הצלחה.

באימון אישי, אדם בוחר תחום שהוא רוצה לקדם ולשפר בחייו. כאן מתאפשר לו לעצור לרגע ולהתבונן. להתבונן על מה באמת הוא רוצה בחייו, מהם הרצונות שלו ומה של ההורים או הסביבה שאולי כבר אינן רלוונטיים לחייו היום. התהליך מחבר לעוצמות, ליכולות ולפוטנציאל שבאדם ומאפשר להצליח ביישום המטרות האישיות, תוך אימון והכנה של תוכנית עבודה הכוללת מדדים ותוצאות מוגדרות מראש ליצירת אותה מציאות רצויה.

באימון אישי מתאפשר לנו לזהות מהם הערכים והחזון שלנו, אשר ילוו אותנו בהמשך דרכנו, תוך שאנו מלווים בשותף שתומך ומעצים. שותף המשקף באובייקטיביות וממקום נקי ומאפשר מרחב מוגן ונוח ליצירת שנוי.

במהלך האימון בוחנים בכל נקודת זמן, את ההתקדמות בהשוואה להתחלה ואת הפער שנותר לאותה פריצת דרך. האדם נדרש לקחת אחריות על חייו ועל השנוי הרצוי. בתהליך קצר יחסית המתמקד בהווה ובעתיד, בוחנים מדוע מה שאנו רוצים לא התאפשר עד כה, מה יש בם - באמונות, בהרגלים ובדפוסים שמקבעים אותנו תוך יצירה הדרגתית של אמונות והרגלים חדשים ומקדמים. תהליך האימון מביא ארגז כלים מתקדם ויישומי המאפשר ליצור תוצאות פורצות דרך.


מה מייחד את גישת האימון ההוליסטי?
אימון בגישה הוליסטית לוקח בחשבון את האדם כשלם ופועל לשם השגת תוצאות מתוך ראייה כוללת של חייו, דהיינו גם להביא תוצאות וגם ליהנות מהדרך. תוצאות בלבד מובילות לתחושה זמנית של אושר. לאחריהן, אנחנו רוצים עוד ועוד תוצאות ונהיים "משועבדים" להן על מנת לחוש טוב עם עצמנו. האימון ההוליסטי מביא גישה על פיה ניתן לחיות באושר. נקודה. אושר ללא תנאי. הגישה מביאה כלים נוספים המאפשרים לעבוד ממקום "עוקף שכל" במקביל לעבודה השכלית ובכך ליצור גם תוצאות משמעותיות וגם איכות חיים. בגישה זו ניתן לשחרר קשיים מהעבר ולחזק את התהליך האימוני העובד על הווה ויצירת עתיד חדש.
התהליך מגדיל את טווח היכולות של האדם, מאפשר לחיות חיים בגישה שהכול אפשרי וליצור פריצת דרך משמעותית ואיכות חיים חדשה.

באופן אישי תהליך האימון ההוליסטי אפשר לי לפרוץ דרך גם בחיי האישיים וגם בחיי העסקיים ואני חייה היום את החיים שתמיד חלמתי שיהיו לי. אני מלווה אנשים באימון אישי, עסקי וקבוצתי, בדרך ייחודית הנקראת נג?הות . אני נשואה בשנית וחייה בהרמוניה ובאהבה עם עצמי, בזוגיות ובמשפחה. יש לי עסק משגשג שכל הזמן צומח ומתפתח ואפילו השמיים הם לא הגבול...

המלים הבאות נכתבו על קברו של בישוף בכנסיית ווסטמינסטר: "כאשר הייתי צעיר וחפשי ולדמיוני לא היו גבולות, חלמתי לשנות את העולם. ככל שהתבגרתי והחכמתי גיליתי שהעולם לא ישתנה, לכן החלטתי לצמצם את חלומותיי ולשנות רק את מדינתי. אבל גם מטרה זו נראתה בלתי אפשרית. ככל שבגרתי, בניסיון נואש אחרון, החלטתי לשנות רק את משפחתי, אלו הקרובים לי, אבל גם הם לא היו מוכנים לשמוע על כך. ועכשיו בשכבי על ערש דווי אני מבין לפתע: לו הייתי משנה את עצמי תחילה, הייתי מסוגל לשנות את בני משפחתי. ובעזרת השראתם ועידודם, הייתי יכול לשנות את מדינתי, ומי יודע, אולי הייתי מסוגל לשנות את העולם".
בואו נתחיל עם עצמנו.

תהליך האימון מאפשר להתחיל עם עצמנו, לשפר את חיינו ומשם להשפיע על הסביבה הקרובה והרחוקה.


אשמח לענות על שאלות,
טליה לינור פלד, מאבחנת ומטפלת בצבעים, מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית. מפתחת את "נגוהות אור וצבע"

טל. 0525-870701, דוא"ל: linor@ornegohot.co.il, אתר: www.ornegohot.co.il



טליה לינור פלד, מאבחנת ומטפלת בצבעים, מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית. מפתחת את "נגוהות אור וצבע"



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב