דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צבעים וחיבור לעוצמה נשית 

מאת    [ 16/12/2007 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 4665 פעמים ]

צבעים וחיבור לעוצמה נשית
מאת: טליה לינור פלד


הייתי ילדת קיבוץ חופשייה ומאושרת שנלקחה מהמקום הטבעי שלה בתקופת הילדות-נערות לעיר סואנת בדרום- אמריקה. שם כנראה התחיל לו תהליך של ניתוק מה"אני הפנימי" שלי ועם השנים הלכתי והתרחקתי מעצמי.

במשך שנים רבות עסקתי בתפקיד ניהולי בתעשייה ועם הזמן חשתי חוסר סיפוק ומימוש- עצמי, אשר התבטא בתסכולים פנימיים, בכעסים (על כולם חוץ מעל עצמי), בגירושין, בכאבים בגוף ובעייפות כרונית. מתוך רצון ליצור שנוי, הלכתי ללמוד תחומים רבים - ממנהל עסקים ועד רייקי ולא במקרה הוזמנתי לאבחון בצבעים בשיטת אורה-סומה, אשר הפגיש אותי עם עולם הצבעים הקסום. דרך האבחון והשימוש בשיטת אורה-סומה, התחלתי להכיר את עצמי ולהסתכל על העולם בדרך שונה. התחלתי לקבל את עצמי כמו שאני, נפתחתי ונהייתי רגועה. במקביל, כאבי גב שסבלתי מתקופת הצבא ואשר טיפלתי בהם בשיטות רבות, לאט החלו להתפוגג. כך הבנתי שיש בשיטה זו, אליה הגעתי עבור החוויה, משהו מאד אמיתי ועוצמתי שמשפיע על רמת התודעה ועל רמות רגשיות ונפשיות בדרך שאינה שכלית ולא נדרשתי להאמין בה על מנת שהיא תשפיע. דרך שיטת אורה-סומה גיליתי את עצמי,
את הנשמה שלי ואת ייעוד חיי. אני חייה היום את החיים שאני אוהבת. אני נשואה בשנית וחייה בהרמוניה ובאהבה עם עצמי, בזוגיות ובמשפחה. יש לי עסק משגשג שכל הזמן צומח ומתפתח ואפילו השמיים הם לא הגבול...


מהי שיטת אורה-סומה?
אורה-סומה (גוף מואר בסנסקריט) היא שיטת אבחון ואיזון בצבעים, המאפשרת לכל אדם להתחבר למטרה האמיתית שלו על מנת לחיות ממקום של אהבה, שמחת חיים, עוצמה ומימוש עצמי. אורה-סומה היא שיטה הוליסטית המחברת את התחושות הפיזיות, הרגשות, המחשבות והאמונות שבנו, בכדי ליצור איזון. זו אינה תרופה ואין בה את המודל הרגיל של מטפל-מטופל, אלא שיטה הנותנת את הכוח והעוצמה לאדם עצמו. באמצעות הבחירות האישיות של האדם מתבצע האבחון והאיזון. זו שיטה המשפיעה על ההכרה והתובנות ומאפשרת צמיחה אישית. בעזרת שפת הצבע, יש באפשרותנו לזהות ולהכיר את האמת הפנימית, שבנו וליצור שנוי. צבעים מחברים אותנו מחדש ליופי ולעוצמה הטמונים בנו על מנת שנוכל להגשים את עצמנו. באבחון אדם בוחר ארבעה שילובי צבעים מתוך מבחר של למעלה ממאה בקבוקים מרהיבים וכפולי צבע שקיימים. דרכם ניתן לראות כיצד משתקף בהם המסע הפנימי של האדם. הבקבוקים מכילים באופן ייחודי שילוב של מספר שיטות רפוי: צמחי מרפא, שמנים אתריים, מינרלים וקריסטלים יחד עם אורכי הגל והתדרים של אור וצבע. מטרת התדרים הינה לסייע לאדם לרפא את עצמו. על ידי השימוש בבקבוק הנבחר ומריחת תכולתו, משתלבים תדרי הצבע והצמחים עם הגוף.


איך עבודה עם צבעים יכולה לחבר אותנו כנשים לעוצמה ולייחודיות שבנו?

עד כמה אנו מודעות להשפעתם של צבעים וליכולתם לאזן ולשפר את חיינו?
קל להבין שכשאנו נמשכות לצבעים מסוימים בביגוד, בתכשיטים או בבית, יש לכך סיבה. משיכה זו היא למעשה בחירה פנימית שיש לה משמעות. לכל צבע יש תדר, מהאדום בעל התדר העוצמתי והממריץ ביותר ועד הסגול בעל התדר המרגיע ביותר. כל צבע מקושר לצ'קרה בגוף ויש לו משמעויות רבות המשפיעות עלינו פיזית, מחשבתית, רגשית ורוחנית. התבוננות מעמיקה על המשיכה שלנו לצבעים עשויה ללמד אותנו על השאיפות שלנו ועל מצב רוחנו ולעזור לנו באופן מודע ועל ידי התת-מודע לממש את המטרות והחלומות שלנו. לכל אחת מאיתנו צבעים המשקפים אותה ברמות העמוקות ביותר שלה. צבעים נוגעים בנשמה של אחת מאיתנו. הצבעים שאנו אוהבות ביותר מבטאים את היעוד שלנו, את הדרך להגשים את עצמנו בעשייה היום יומית, את הפוטנציאל והכישרונות שבנו. דרך הצבעים שאנו אוהבות, ניתן ללמוד על האתגרים שניצבים בפנינו, איך להתמודד איתם ולאן באמת ברצונו להגיע? כולנו מגיעים לעולם עם מהות ייחודית לנו. עם השנים, אנו סופגים מההורים ומהסביבה אמונות, הרגלים ודפוסי התנהגות ועוטים על עצמנו מעין בגד חיצוני - אישיות, שהולכת ומתרחקת מהמהות שלנו. ההתרחקות הזו יוצרת פער בין מי שאנו בתוכנו ובין מי שאנו כלפי חוץ. פער היוצר תסכולים, כעסים, חוסר מימוש עצמי, הפוגע בתחושות הפנימיות, במערכות היחסים, בבריאות ובכל איכות החיים. צבעים מאפשרים לנו להתחבר מחדש לאני הפנימי, למהות, לייחודיות ולעוצמה שבנו ולהתחיל לחיות את חיינו מתוך אהבה ואמת פנימית. ניתן לראות באתר את משמעויות הצבעים ואת בקבוקי האורה-סומה המדהימים ביופיים.

בכל שאלה אשמח לענות,



טליה לינור פלד - מאבחנת ומטפלת בצבעים. מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית. מפתחת את "נגוהות אור וצבע"

טל. 0525-870701, דוא"ל: info@ornegohot.co.il, אתר: www.ornegohot.co.il



טליה לינור פלד - מאבחנת ומטפלת בצבעים. מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית. מפתחת את "נגוהות אור וצבע"



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב