דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכבים קטנים 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 2678 פעמים ]

 

חברות ההשכרה  מעניקות מבחר של שירותים אשר עונים לדרישות השונות  של הקליינטים. בחברות להשכרת רכב ישנה אפשרות להשכרת רכבים במודלים רבים על פי בקשת הקליינטים, כשתקופת זמן ההשכרה לפי בקשת הלקוח.   אם פעם זמן השכרת הרכב זמן מינימום הייתה לפרק זמן של  יממה, אנו רואים שבזמנינו קיימות חברות להשכרת רכב המאפשרות לשכור מכונית גם כן לכמה שעות במשך היום. שירות אחר אשר מביאות חברות להשכרה היותר מפורסמות שהוא ליסינג התפעולי וגם ליסינג מימוני.

אז בטרם שתשכרו מכונית מומלץ שתבדקו מה הוא ההיצע של החברות להשכרת רכב,  באופן זה תהיה באפשרותכם לבחור אחר ההצעה המומלצת יותר בשבילכם.

השכרה של רכבים קטנים

השכרת רכב מיני היא הבחירה העדיפה לאנשים אשר מבצעים את רובם של הנסיעות שלהם בתוכם של איזורים צפופים. בחירה באפשרות זו, הינה חוסכת זמן יקר וגם כסף. אנשים השוכרים רכבים קטנים הם לא חייבים לבזבז הרבה זמן כאשר הם מחפשים אחר מקום לחנות את המכונית. הוא תופס מקום קטן ויכול להשחיל את עצמו גם במקומות צפופים בעוד רכב אחר לא יוכל להיכנס בהם. יתרון נוסף הוא החיסכון הכספי. בדרך כלל עלות השכרת רכבים דגם קטן הוא נמוך יותר בהשוואה לרכב בגודל רגיל. בנוסף לזאת, רוב המכוניות מדגם זה הינם חוסכים דלק, ולכן על תדלוק המכונית תוכלו לשלם פחות.

השכרת רכבים למשפחות

בשונה מרכבי המיני, רואים אפוא שרכבים למשפחות הינם גדולים יותר וממילא בעלי מקום מרווח יותר. רכבים אלו נותנים מענה לצרכים של נסיעה משפחתית. ברכבים מדגם זה  הרי שהמושבים מאחור מרווחים וביכולתם לספק נסיעה נוחה. עניין הוא חיוני במיוחד, כיוון שעל פי רוב, מרבית מושבים אלה מיושבים על ידי הילדים אשר צפיפות יכולה לגרום לילדים להיות עצבניים. וכבר ידוע, ילדים לא רגועים מכבידים במיוחד לגבי הריכוז של הנהג במשך הנסיעה. נוסף על כך, כלי רכב אלה הם מכילים באגז' שמכיל מקום גדול תא מטען הזה יכול לטמון בתוכו ללא קושי עגלת תינוקות ומזוודות.

השכרה של כלי רכב לטיולים

אם מדובר בנושא השכרת רכב לשם טיול הרי שיש לקחת בחשבון עניינים נוספים,  אדם השוכר את הרכב צריך להתייחס למסלולים שבהם הוא רוצה לטייל כמו כן למתווה המסלול הקיים. במצבים אשר בהם מדובר בטיול בדרך שאיננה סלולה  או שמא שביל עפר וכו' אז כדאי לבחון אופציה של השכרת רכב שטח. לרכב כמו זה קיים מנגנון שמאזן

את כלי הרכב והודף אפשרות של שקיעה על החול, כלי רכב כזה יביא ביצועים חדים גם כן בשטח, אפשר להבין שרכבי שטח אלו הם כלי הרכב המומלצים ביותר עבור טיולים וכן לקמפינג, אך חשוב לדעת שרכבי השטח גם כן מבזבזים הרבה דלק.

השכרה של רכבי מנהלים

עבור מנהלים, האוטו לא משמש רק אמצעי הגעה ממקום למקום. רכב זה זה מוצר סטאטוס שהמטרה שלו להרשים. ולכן הרכב צריך להיות מרשים ושיהיה בו את  מבחר הציוד שיכול להיות. החברות להשכרת רכב המובילות עשויות להשכיר למנהלים ולבעלי המעמד הגבוה דגמי יוקרה. דגמי יוקרה אלה הם ישרתו היטב את המטרה. 

שירות ליסינג

אפשרות זאת אחרת מהאופציות הקודמות, שהרי כאן לא מדובר בהשכרת מכונית רגילה. בליסינג אנו מוצאים שחברת ההשכרה מחתימה את השוכר על הסכם לפיו הוא ישכיר  את הרכב למשך תקופה של  בין ארבע לשש שנים. עם תום זמן שכירות ארוכה הזאת, בפני השוכר מוצעות 2 אופציות. הוא יוכל להחזיר  את המכונית לחברה והוא גם יכול לתת סכום חד פעמי ולרכוש  את המכונית. סוג זה של הליסינג ידועה בשם הליסינג המימוני ומומלצת בפרט לאנשים פרטיים. יש ליסינג אחר והוא הליסינג התפעולי שמומלץ בעיקר לחברות וגם לעסקים. בדרך זאת יוצא שהחברות השוכרות מקבלות רכב חדש בתשלומים ארוכים, בזמן שכל ההוצאות הנוספות חלות על החברה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב