דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבותן של תוכנות תיווך 

מאת    [ 19/02/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 4169 פעמים ]

עד לפני זמן מה, חברות תיווך ונדל"ן היו משתמשות בעיקר בניירות כדי לפרסם את עצמן, או ותר נכון את הנכסים שברשותן. הן היו תולות על חלונות הראווה שלהן מודעות על נייר רגיל. למרות ניהול נכסים אינטנסיבי וטוב, החברות התקשו למצוא קונים לנכסים שברשותן, בעיקר בגלל ששיטת הפרסום שבה הן נקטו לא היה יעיל במיוחד. גם היום אפשר לראות משרדי תיווך שעל חלונות הראווה שלהם ניירות שעליהם מודעות פשוטות עם פירוט דל על הנכסים שברשותם. ככל הנראה, לחברות אלה אין תוכנות תיווך חדשניות.

מאז כניסתן לשוק הנדל"ן, תוכנות תיווך הביאו לשיפורים באופן ההתנהלות של חברות התיווך, מה שבא לידי ביטוי במכירות רבות יותר, ואלה הביאו לגידול בהכנסות.

תוכנות תיווך לא רק עוזרות להגדיל את ההכנסות, הן יכולות גם להקטין את ההוצאות וכך להגדיל את הרווחים הנקיים של החברות. איך זה מתאפשר? על ידי מציאת לקוחות אסטרטגיים והתראה מפני לקוחות בעיתיים, חיסכון בזמן שמבזבזים הסוכנים ושאר העובדים, מציאת דרכי פרסום טובות יותר ועוד.

כבר אפשר לראות כי תוכנת תיווך היא חשובה לחברת נדל"ן שרוצה להצליח ולהתקדם. אומנם מה שהתוכנות מציעות אפשריות גם בלעדיהן, אך משום שעבודה בתחום התיווך היא מורכבת מאוד שכוללת עיסוק במגוון רחב של דברים, מנהלי החברות יכולים ללכת לאיבוד בדרכם אל היעדים שלהם. יחד עם זאת, התוכנות הן מחושבות יותר ויכולות להראות למנהלים דברים שהם לא הבחינו בהם לפני כן מסיבות שונות, כמו טעויות בחישובים.

חברה שעובדת עם תוכנת תיווך על בסיס קבוע מאפשרת לעובדים שלה להשקיע את מירב המאמצים שלהם במקומות שראוי להשקיע בהם מאמץ. דוגמא טובה לכך היא עבודתם של סוכני השטח, אלו שמראים נכסים ללקוחות שפונים עליהם. יש מקרים בהם הסוכנים משקיעים זמן רב ומשאבים כדי לרצות את הלקוחות ולבסוף הלקוחות מחליטים לחזור בהם והם לא רוכשים נכס. תוכנת תיווך מצליבה נתונים ומציגה בפני הסוכנים את הסיכויים לסגור מכירה עם לקוחות מסוימים, וכך הם יכולים להחליט אם להשקיע בהם את המאמץ או לא.

אין ספק שאם הנכסים שיש לחברה אינם במצב טוב, לקוחות לא יבואו בריצה. תוכנת ניהול נכסים עוזרת לחברות לטפל בנכסים שלהן ולשמר אותם.

ניהול נכסים הוא אתגר לא פחות קשה מניסיון למכור את הנכסים, בייחוד אם יש נכסים רבים שעומדים למכירה. הניהול כולל מעקב אחר התיקונים שהנכסים צריכים לעבור ואחר התיקונים שהם עברו, ואין ספק שבעזרת תוכנת ניהול נכסים המעקב יהיה פשוט יותר, והיתרון הגדול של התוכנה הזו היא בכך שאפשר לעקוב אחר הטיפול בנכסים מכל מקום- דבר שנכון גם לגבי תוכנות תיווך שמאפשרות לעקוב אחר פרויקטים ועסקאות מכל מקום בעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב