דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסחר ב CFD - כיצד להרוויח מבלי להחזיק בסחורות פיננסיות? 

מאת    [ 17/02/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 24320 פעמים ]

מסחר ב CFD הנקרא בשפה העברית – חוזי הפרשים הפך להיות אחת משיטות המסחר הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות. ניתן לסחור בשיטה זו מבלי להשקיע סכומים אסטרונומיים, להניב רווחים ותשואות גבוהות מבלי להיות בפועל בעל מניות או נכסים פיננסיים אחרים. הרווח מבוסס על ההפרשים שבין המכירה לקנייה. למשל ניתן בזמן נתון למכור סחורה פיננסית מסוימת במחיר גבוה יותר מסכום הרכישה שלה וכך להרוויח סכומי כסף נאים.

מסחר ב CFD – מה זה חוזה הפרשים ?

מסחר ב CFD נועד לאפשר לציבור הסוחרים לסחור וליהנות מכל היתרונות של אלה שיש בבעלותם נכסים פיננסיים כגון  מניות, מסחר במט"ח, מדדים סחורות ועוד, אך הם אינם חייבים להחזיק בבעלות על המכשירים הפיננסיים הללו, כלומר, מסחר בחוזה הפרשים מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות מסחר ב CFD יכול להיות על מדדים, אג"ח, סחורות, מסחר במטבע חוץ ומניות.

מסחר ב CFD – דוגמאות

במקום לרכוש מספר מניות מסוים, לשם הדוגמא – 500 מניות של חברת "טבע " או כל חברה מצליחה אחרת, הלקוח יכול לרכוש  5 חוזי הפרשים. והיה והמניות של החברה הנ"ל יעלו ב 2.5 %, הלקוח יניב רווח של 2500 דולר וזאת מבלי באמת לרכוש את המנייה עצמה. כמעט כמו לאכול מן העוגה ולהשאירה שלמה.

 CFD – מדוע זהו מסחר מועדף?

אחד היתרונות הבולטים של מסחר ב CFD, נעוץ בעובדה שאין שום עלויות מסחר ולכן היעילות היא גבוהה יותר. חברות מסחר שונות יכולות להציע לכם מסחר ב CFD ללא שום עלויות וגם עם בטחונות נוחים, הלקוחות יכולים לסחור במרווחים, אין צורך להשקיע ממון רב,  מסחר ב CFD, מאפשר גישה למסחר בכל שווקי העולם ובמשך 34 שעות ביממה, ניתן גם לסחור בנפט גולמי, כסף, זהב ועוד סחורות, וישנה  גישה למסחר במדדי הון מובילים ועוד.

האם מסחר בבורסה ובשוק ההון מתאים לכל אחד ?

התשובה לשאלה הנ"ל היא שלילית. אמנם ישנן כיום הרבה מאוד מאוד מערכות מסחר דמו אינטרנטיות באמצעותן תוכלו לתרגל את הכישורים הפיננסיים שלכם " על ריק ", וכך גם לקבל איזושהי אינדיקציה לגבי עולם שוק ההון וסחורות פיננסיות וכיצד העניינים מתנהלים. מסחר ב CFD, בדומה לתחומים אחרים כגון מסחר בפורקס, מסחר במניות, מסחר בסחורות ומסחר במדדים בהחלט מצריך ידע מקדים אותו ניתן לרכוש בשלוש דרכים עיקריות : קריאת ספרים בנושא, קריאת חומר עשיר ומגוון הזורם באינטרנט לכול ובחינם וגם כמובן באמצעות קורסים רלוונטיים. חייבים לזכור, מסחר בשוק ההון הוא סוג של הימור והוא איננו מתאים לאנשים שאינם רוצים ליטול סיכונים מיותרים. מסחר ב CFD הוא המצאה חדשה יחסית, אך היא תפסה בשנים האחרונות תאוצה רבה ובהחלט ניתן להפיק תשואות מכובדות.

 

BeTrader - מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב