דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גמילה מכרטיסי אשראי 

מאת    [ 14/12/2007 ]

מילים במאמר: 647   [ נצפה 4405 פעמים ]

גמילה מכרטיסי אשראי

מי מאיתנו לא חולם או רוצה חופש פיננסי דמיינו לעצמכם חיים ללא אשראי? כולנו רוצים, חולמים אך איננו יודעים כיצד להשיג זאת. פירוש המלה "חופש פיננסי" תקבל משמעות שונה אצל האנשים - האחד - יפרש זאת כמשמעות לחיות ללא חובות ועבור האחר הוא חופש התעסוקה בבניית עסק העצמאי אשר יפרנס אותו ומשפחתו . אני אדון בחופש הפיננסי ובחלום לחיות ללא חובות. ובכן כיצד עושים זאת? האם אתם נמנים על המכורים לכרטיסי האשראי? האם מאסתם בחובות? אם אתם נמנים על אלו מאמר זה הוא עבורכם. הפתרון - החלטה - תכנון - ופעולה. כרטיסי האשראי והחובות גורמים למשפחות רבות להרס פיננסי המלווה ברגשות חרדה, מתח, אי ודאות פיננסית עתידית , חוסר אונים ובחירה בפתרונות הרסניים אף יותר. אלו מביניכם בעלי עבר אשראי גרוע מוצאים עצמם מתוסכלים מההתמודדות החוזרת של דחיית המוסדות לקבלת הלוואה, ותעריפי ריבית גבוהים להחזר חובות אותם צברו. החזרות שיקים, אי עמידה במסגרת האשראי, גירושין כל אלו מעמידים אותך בתנאים פחות טובים בידי המלווים. בימים אלו נפתחת סדנא מהפכנית לגמילה מכרטיסי אשראי. הסדנא תתמוך בך בשעות הבזבוזים הרווחות, בין השעות 16:00-23:00 . בפגישה שבועית קבוצתית תוכל לדון על בעיות האשראי ודרכי ההתמודדות עמן. הדבר הטוב ביותר אותו תוכל לעשות הוא לשקם ולתקן את רושם האשראי שלך - לשלם תשלומים בזמן, לעמוד בבנק על במסגרת האשראי שלך, ולבנות תכנית פיננסית להצלחה אליה תוכל להתחייב ולהחזיר את השליטה. הגיע הזמן לשינוי. חיים ללא אשראי . הצלחה פיננסית משולבת בהחלטה, תכנון ויציאה לפעולה. כמו כן תשמח לדעת כמה קל יהיה לצאת מהחובות , אני מקווה שאתה יודע שאין "קסם" ליציאה מהחובות וגמילה ...יש לפעול בנחישות והתמדה ובכן, כיצד עושים זאת?


    •  להודות בבעיה - כמו בכל התמכרות, בעל החובות הוא האחרון שיודע על חובותיו . הצעד הראשון הוא להודות ולהאמין כי קימת בעיה. אם אינך יודע מהבעיה אין באפשרותך לפתור אותה. כאשר תודה כי אתה מכור לכרטיס האשראי קבל החלטה להביס אותה. ערוך חוזה עם עצמך להחלטה אותה קיבלת.
    • בקש תמיכה מהקרובים אליך - אינני מתכוונת לתמיכה פיננסית , אלא תמיכה בה תוכל לשתף ולספר על בעייתך. בקש לתמיכה רגשית ועידוד.
    • תקן יחסים עם אנשים בהם פגעת - התמכרותך לכרטיסי האשראי והחובות פגעה כנראה באנשים נוספים מלבדך. אולי משפחתך סייעה לך מעט בהתמודדות כספית ונפגעה מכך במצבה הפיננסי, אולי לווית כסף מחברים שטרם החזרת . זה הזמן להתנצל בפני אלו שפגעת בהם.
    • ארגן תקציב - לאחר שטיפלת ברגשות הפסיכולוגיות המלוות את התמכרותך הגיע הזמן להכין תכנית לפעולה ליציאה מהתמכרותך. הכן טבלת הכנסות והוצאות וברר לאן הולך הכסף, דון על התקציב עם בני המשפחה ויתכן ותקבל הצעות ודרכים להתמודדות . רישמו בפנקס ובררו כל שקל לאן הוא יוצא, הרהב אנשים מגלים פער גדול בין מה שהם באמת מבזבזים למה שהם חושבים שהם מבזבזים. o היעזרו ביועצים פיננסים להוזלת מחירי האשראי וארגון החזר החובות.

מספר עובדות על כרטיסי האשראי :


    • אנשים רבים נאלצים להישאר במקום עבודה השנוא עליהם על מנת לשלם את חובותיהם לחברות האשראי. o חברות האשראי מוציאות תקציבי פרסום ענקיים ולסוכניהם השונים על מנת לשכנע ולפתות אותך לחתום על הזמנה לכרטיסי האשראי (חברות מועדון ייחודית , כרטיסי עו"ד, לייף סטייל, פאור קארד, יו ועוד רבים אחרים).
    • כרטיסי האשראי אינם מקור הכנסה נוסף אלא מקור הוצאה נוסף וכשתבזבז יתר על המידה תעבור את יכולותיך. o אנשים רבים סיפרו לי שהם מרגישים "חופשיים" לקנות מה שהם רוצים עם כרטיסי האשראי, אלו שצברו חובות סיפרו לי שהרגישו פחות חופשיים ...והם נשארים במקום העבודה אותו שונאים על מנת לשלם את חובותיהם... 
    • תשלום הריבית לחברות האשראי, דומה לרכישה של כלום.

 מספר משפטים לעידוד :

 ? מגיע לי לחיות ללא חובות . - אני נהנה לחיות חיים ללא חובות. - המשכורות אותם אני מרוויח אני מרוויח אותם עבורי ולא עבור תשלום ריבית לחברות האשראי. - אני מאושר לחיות לשביעות רצוני ויכולותיי - אני יוצר עכשיו תכנית פיננסית להצלחה.

*הפנייה נכתבה בגוף זכר לשם קלות הכתיבה אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

מיכל לבב הדר מומחית כלכלת המשפחה בואו וקבלו עוד היום הצעה לייעוץ וליווי למשכנתא ותחסכו עשרות אלפי שקלים . התקשרו 077-5242303

מיכל לבב הדר, בעלת "פרופיט מיקס" , יועצת השקעות ופנסיונית בכירה, מאמנת ומיעצת למשפחות, עסקים, וכל מי שרוצה להצליח מהתנהלות פיננסית נכונה. האתר שלנו http://www.mymoneyv.com תוכלו להתקשר או להשאיר הודעה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב