דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב יורופקאר- 

מאת    [ 16/02/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2678 פעמים ]

בטח כבר סבאתם מכל הסיסמאות של החברות הישראליות שקיימות בשוק הרכב, אנחנו בטוחים שאתם כבר לא יכולים לסבול את השחצנות של השחקנים המקומיים בענף הרכב היום. כבר נמאס מכל השמות האלו, שלמה סיקסט, אלדן, אלבר, כל השמות האלו כבר מעייפים אותנו, אנחנו הרי מבינים שהם לא באמת האנשים שדואגים לייצר לנו ערך כל שהוא בתחום השכרת רכב, אלא סך הכול מנסים להרוויח עלינו עוד כמה שקלים על ידי כך שמספרים לנו על השכרת רכב כחול לבן.

עם כל הכבוד לכל חברות השכרת הרכב שמתיימרות להיות כחול לבן, אנחנו כצרכנים פשוט לא קונים את הדבר הזה: אני בטוח לחלוטין, שחברת אלדן או אלבר או כל חברה ישראלית אחרת מנסות להרוויח כסף כמו כל שאר החברות בעולם. לשנייה אחת לא איכפת להם האם אנחנו באמת עושים עיסקה טובה יותר או פחות. לא שיש לי משהו נגדם, אני מבין שהם מנהלים עסק, הכול בסדר גמור.

אז מה כן עושים לצורך השכרת רכב?

המחשבה שלי היא תמיד אחת ויחידה- מה אני יכול לעשות בשביל להשיג עסקה טובה בשבילי כצרכן, עם כל הצער שבדבר אני לא באמת חושב שאני צריך לתת עדיפות לחברות ישראליות רק בגלל שהן כאלו, ניחא היו חברות  שעוסקות בתחום ישראלי, אך אלו חברות שמעסיקות ישראלים בשכר מינימום כנציגי מכירות בלבד, ללא שום התחשבות בהם.

ככה זה בעולם הרכב, כל מה שקשור להשכרת רכב, ליסינג וכל התחומים האלו, זה תחומים שמאופיינים בהרבה מאוד תחרות, מחירים גבוהים מאוד לצרכן. הרי תחשבו לשנייה אחת- איך יכול להיות שאנחנו צריכים לשלם כשלושת אלפים שקלים לרכב בליסינג כאשר התחרות בשוק היא אדירה עד כדי כך שכולם בוכים שהם לפני פשיטת רגל.

מה שאני כצרכן קטן מצליח להסיק מזה, זה מסקנה אחת פשוטה- יצרני הרכב, חברות ליסינג וחברות השכרת רכב הם סך הכול שחקנים בשוק שמנסה להגן על עצמו. אין לנו שום בעיה עם זה, אנחנו בהחלט מבינים שזה ההגיון העסקי מכתיב את הכללים, כל שוק בוכה שהוא לפני פשיטת רגל, אך נראה לי שהאג'נדה הישראלית היא מעט מוגזמת בהתחשב בעובדה שאין כאן שום כלום אמיתי מאחורי זה.

החלופה הבינלאומית- יורופקאר

לדעתי אחרי שעבדתי כבר עם כמה חברות השכרת רכב וחברות ליסינג גם כן, המסקנה היחידה שלי היא שאין מה לעשות פרט לעבודה עם חברה בינלאומית כזו שלא מספרת סיפורים, אלא מצהירה בפה מלא שהיא כאן כדי להרוויח כסף.

אני במיוחד מעריך את חברת יורופקאר האירופית על כך שלא בוכה על ישראליות אבל בהחלט מציע מחירים מצוינים על עסקאות השכרת רכב מהצי שלה, אם אתם מחפשים רכב, נראה לי שכדאי מאוד שתבדקו את החברה המעולה הזו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב