דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה אחסון אתרים ומה מציע השוק? 

מאת    [ 16/02/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2138 פעמים ]

טעות נפוצה של בעלי עסקים היא לחשוב שמיד בסיום בניית האתר שלהם, זה יהפוך להיות פומבי וזמין לכל המעוניין. אלא שהאתר שלכם, ללא אחסון האתרים, שקול ערך לשיר שכותב משורר מיואש למגירה - כלומר הוא יהיה גלוי לעיניכם בלבד.

כאן בדיוק נכנס לתמונה אחסון אתרים שהזכרנו קודם לכן. הכוונה לחלק האחרון שנשאר בפאזל ומטרתו היא להביא את היצירה שעליה עמלתם בשיתוף חברת בניית האתרים, הלא הוא האתר שלכם, לעין הציבור, במטרה להתחיל לקצור את פירות העבודה.

מהן האופציות העומדות בפנינו?

כשבעל העסק מגלה שהוא זקוק לאחסן את האתר, לא תמיד יש לו פנאי כדי ללמוד את חשיבות האחסון, כל שכן לבחור בחברת האחסון המתאימה. הבחירה בחברת אחסון לא מקצועית יכולה להיות הרת אסון, ויכולה להסתכם בכך שכל המידע המאוחסן על גבי השרת אבד, לעתים בצורה בלתי ניתנת לשחזור.

כמובן שהרציונל הזה לא מדבר אל כולם, ותמיד יהיו בעלי עסקים שיראו פרסומות המבטיחות להם אחסון אתרים בחינם - יסתנוורו ויתפתו. כמו שאמרו חכמינו, אין באמת מתנות בחינם, ולכן אחסון אתרים בחינם פועל למעשה בשיטת יד רוחצת יד: בעל העסק רשאי לאחסן את האתר בחינם ובתמורה הוא צריך להקריב שטח פרסום לטובת בנארים ו/או קרדיט של חברת האחסון.

הבעיה המהותית בשיטה הזו היא שאין למי לפנות במידה ומתעוררות תקלות, הרי למי תפנו במידה ולא שילמתם עבור השירות שקיבלתם? כשלא משלמים שום סכום בעבור השירות, בעל המיזם למעשה לא מתחייב לכלום, ומבחינתו זה הינו הך אם תחליטו לנצל את השירות ואם לא.

אחסון אתרים בזול - יש חיה כזו?

אפשרות נוספת, גם היא לא מומלצת באותה מידה, היא לבחור בחברת אחסון אתרים המציעה שירותים בזול. למה זה לא מומלץ? הרי על פניו זה נשמע פנטסטי? ובכן, מסתבר שלא כל הנוצץ הוא זהב, שכן אותן חברות המתרברבות בשירותים זולים, הן לרוב חברות שמאחסנות את האתרים על גבי שרתים הנמצאים בחו"ל, שם העלויות הן מטבען זולות יותר ושטחי האחסון גדולים יותר.

אתר שמאוחסן על גבי שרת הנמצא בחו"ל הוא אתר שסביר כי יעבוד לאט ובצורה לא איכותית, באשמת המרחק הפיזי בתקשורת. לכן עדיף במקרים כאלה לבחור בחברה מקומית המציעה חבילות אחסון שיענו על הצרכים שלכם.

תמיד בחרו במקצועי

כפי שניתן לראות, לא חסרים שרלטנים בתחום אחסון האתרים שיציעו אפשרויות שהן לכאורה משתלמות אך למעשה עולות לבעל העסק ביוקר. חברת אחסון אתרים מקצועית ועניינית תדע לבחון בצורה נכונה את הצרכים שלכם לצד המשאבים שעומדים בפניכם ולהתאים עבורכם את הפתרון האופטימלי, וכל זה בעבור עלות של כמה עשרות שקלים בודדים בחודש. האם חבילה כזו לא תחזיר את התמורה בעבור ההשקעה שלכם ותבטיח לכם ראש שקט מדאגות? בוודאי שכן.

אם יש לכם שאלות נוספות בנושא אחסון אתרים ובחירת חברת אחסון אתרים, ניתן לקרוא מידע נוסף באתר מדריך אחסון אתרים.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט. מדריך בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב