דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול נכון של הזמן 

מאת    [ 16/02/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2288 פעמים ]

כל בעל עסק כבר יודע כי זמן זהו אחד מהמרכיבים החשובים ביותר שלהם הוא זקוק בכדי לנהל בצורה נכונה את העסק שלו. בעלי עסק רבים מוצאים את עצמם בלחצים גדולים מאוד בשל ליקוי בניהול זמן ותכנון שגוי, ואף נופלים בשל כך.

תכנון של זמן באופן נכון יסייע בהגדלת רווחים בצורה משמעותית מאוד במיוחד כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים, יביא למזעור סיכונים וימנף את העסק. 

אז איך ניתן לבצע ניהול נכון של זמן? 

במאמר הנ"ל נדון בהיבטים אודות ניהול נכון של זמן ונבין כיצד לבצעם:
• ראשית נבין מהו ניהול נכון של הזמן
• נביא דרכים לביצוע ניהול נכון של הזמן
• נבין את היתרונות בניהול נכון של הזמן

מהו ניהול נכון של הזמן
עסקים קטנים ובינוניים צריכים לשים בראש מעיניהם את המחשבה על ניהול נכון של זמן, בכדי להתקדם ולהניב תוצאות טובות בעתיד. ניהול נכון של הזמן זהו למעשה ביצוע סדר בלו"ז, הקדמת דברים מרכזיים בכך שמבצעים ניהול של סדר עדיפויות וכדומה, וכל זאת בכדי להביא את העסק למצב של ניצול זמן מרבי בצורה האפקטיבית ביותר, ובלי לגרום לבעלי העסקים הללו לקרוס מחוסר זמן לעצמם. בעשיית ניהול נכון של זמן חשוב לשלב מלבד פגישות, עבודה ועמידה ביעדים גם זמן למנוחה, בילוי עם המשפחה והחברים ותחביבים אחרים.

דרכים לביצוע ניהול נכון של זמן
כל בעל עסק אשר מוצא את עצמו "טובע" בעבודה ובכל זאת העסק אינו מתרומם, צריך להדליק לעצמו נורה אדומה, שכן דבר מה בניהול הזמן שלו לקוי. לפניכם מספר דרכים לסיוע בתכנון נכון של הזמן:
• ייעוץ מקצועי – ישנם יועצים מוסמכים רבים המעניקים אבחון עסקי ובונים תוכנית עסקית לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ומייעצים באופן מקצועי לבעלי עסקים כיצד לבנות את הזמן שלהם בצורה נכונה בהתחשב בצרכי העסק ובצרכים אחרים כמו צרכים אישיים. קבלת ייעוץ מקצועי מתאימה לכל עסק חדש/הקמת עסק וגם לעסק קיים ותורמת רבות בהכנסות, הגדלת רווחים ומזעור סיכונים. 
•  תכנון זמן – בין אם מדובר בתכנון זמן אישי ובין אם תכנון זמן הקשור לעבודה, חשוב שכל בעל עסק יבצע רשימת מטלות שעליו לעשות בכל יום, החל מפגישות עסקיות ועד הוצאת הילדים בגן. תכנון יעיל של הזמן ועל פי סדר עדיפויות יעשה סדר בלו"ז השבועי ויוריד המון לחץ. 
• האצלת סמכויות -  אם ישנם תפקידים שיכולים להוריד ממך אחריות בכך שמישהו אחר תחתיך יעשה אותם, אל תחשוב פעמיים. העבר סמכויות של משימות שונות והורד ממך לחץ.

היתרונות בניהול נכון של הזמן
תכנון יעיל של זמן ללא ספק יביאו להצלחה פיננסית גדולה יותר בעסק ולמינוף עסקי גבוה. מחקרים רבים שבוצעו הוכיחו כי, ביצוע ניהול נכון של זמן יביא לשיווק אופטימאלי, הגדלת רווחים, מזעור סיכונים ועוד בפרט כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים.

לסיכום: 
תכנון ניהול נכון של זמן זהו חלק חיוני מאוד בכל עסק וחשוב מאוד לבצעו לצורך הגדלת רווחים, מזעור סיכונים ומניעת קריסה אישית ועסקית.

 

אמיר ברמלי, מנכ"ל קבוצת רוביקון, מומחה להערכת סיכוני אשראי והשקעות. בקבוצה זו עסקים שונים בחלקם אחזקות מלאות ובחלקן אחזקות חלקיות. הקבוצה מתמחה בהשבחת חברות, ניהול עסקי מתקדם וחדירה לשווקים המאפשרים הזדמנות עסקית מבטיחה וריאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב